Olen kyllästynyt köyhyyteen
Kommentit (14)
Vierailija kirjoitti:
Pääasia on että et ole kyllästynyt itseesi.
Tottakai mä olen kyllästynyt itseenikin. Kaikkiin sairauksiini. Ap
Itse en polta enkä juo alkoholia. Kerään tyhjiä pulloja ja tölkkejä.
Kaikki mahdolliset tuet. Leipäjono jne.
Miten se köyhyys ilmenee? Teillä on kuitenkin omakotitalo paljuineen ja kesämökki. Elättekö yli varojenne, vai mitä ihmettä?
Vierailija kirjoitti:
Miten se köyhyys ilmenee? Teillä on kuitenkin omakotitalo paljuineen ja kesämökki. Elättekö yli varojenne, vai mitä ihmettä?
Siten että on pienet tulot. Eikä kumpikaan ole kallis, ei ok-talo eikä mökki. Ap
Ala opiskelemaan johonkin ammattiin, joka oikeasti kiinnostaa. Ja välttämättä kun tulee jokaikisellä vastaan jotain vastaansanojia, niin pidät pääsi kylmänä ja suoritat sen tutkinnon loppuun ja haet sinnikkäästi eri töihin. Siellä töissäkin sinnikkäästi aherrat oman unelmasi eteen. Yhtenä päivänä sitten huomaat, ettet ole köyhä, vaan on myös henkistäkin varakkuutta/kokemusta. Sinnikkyyttä sinulle!
No vaurastu.
Eli ei muutakuin töihin, säästät, sijoitat säästöt... Jatkat tätä 20 vuotta niin et ole enää köyhä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siten että on pienet tulot. Eikä kumpikaan ole kallis, ei ok-talo eikä mökki. Ap
Molemmat on kuitenkin velattomia sekä talo että mökki. Mies käy töissä ja sä saat eläkettä. Mihin teidän rahat menee? Sitä kannattaa miettiä.
Vierailija kirjoitti:
Ala opiskelemaan johonkin ammattiin, joka oikeasti kiinnostaa. Ja välttämättä kun tulee jokaikisellä vastaan jotain vastaansanojia, niin pidät pääsi kylmänä ja suoritat sen tutkinnon loppuun ja haet sinnikkäästi eri töihin. Siellä töissäkin sinnikkäästi aherrat oman unelmasi eteen. Yhtenä päivänä sitten huomaat, ettet ole köyhä, vaan on myös henkistäkin varakkuutta/kokemusta. Sinnikkyyttä sinulle!
Ei se ole tähän 48 vuoteen mennessä onnistunut. Ap
Onni onnettomuudessa, että sä et enää kauaa joudu tätä kurjaa maallista vaellustasi jatkamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Molemmat on kuitenkin velattomia sekä talo että mökki. Mies käy töissä ja sä saat eläkettä. Mihin teidän rahat menee? Sitä kannattaa miettiä.
Onhan sitä asumisesta kustannuksia ja kaksi velkaista autoa. Ap
Vierailija kirjoitti:
Itse en polta enkä juo alkoholia. Kerään tyhjiä pulloja ja tölkkejä.
Kaikki mahdolliset tuet. Leipäjono jne.
Onko tuo miehen puhetta? Juomattomuus ja tupakoimattomuus on sentään hyvä.
Pääasia on että et ole kyllästynyt itseesi.