En tråd för svensksprågika människor
Kommentit (17)
Mycket bra tack :) Jag rökar cigaretter i balkong.
Mina pappan killade sig själv. Det var ett självmord.
[quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 23:38"]Mycket bra tack :) Jag rökar cigaretter i balkong.
[/quote]
Men rökning kan döda! Du borde inte röka.
ja mår bra men e lite trött. Går snart på en cigg, kollar på netflix o somnar sen. Hu e de själv?
[quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 23:39"]Mina pappan killade sig själv. Det var ett självmord.
[/quote]
Mycket dåligt grammatik. Inte bra!
Kan ja svara på det här fast jag är finskspråking?
[quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 23:41"]
Kan ja svara på det här fast jag är finskspråking?
[/quote]
-kig...
Jag dricka öl med Anneli Auer i Turku. Vi sittar i hennes lägenhet och pratar om sexuelbrott och mord.
[quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 23:41"]Kan ja svara på det här fast jag är finskspråking?
[/quote]
Nej, finjävlar är inte välkomna!
Är långtidsarbetslös sedan år 2006. Varje dag vaknar jag nån gång mellan kl 11 och 13, och öppnar omedelbart datorn. Därefter hänger jag på palstan fram tills morgonnatten då jag till slut blir för trött och lägger mig på sängen (dagtäcket) där jag somnar ganska omedelbart. Det enda avbrottet till palstalivet sker efter klockan 20 då jag beger mig till s-market för att hämta mer öl/färdigmat/korv/franskisar strax innan butiken stänger. Ibland blir jag försenad och då tvingas jag cykla 2 km till siwa som är öppet till kl 22 (då blir jag dock utan öl). Några kaverin har jag inte sedan 2005 då jag slutade i gymnasiet och mamma och pappa håller jag sällan kontakt med. F.ö trevligt att skriva svenska ibland, har inte gjort det så ofta på senare år.
[quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 23:45"]
[quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 23:41"]Kan ja svara på det här fast jag är finskspråking? [/quote] Nej, finjävlar är inte välkomna!
[/quote]
Skriver hon som inte ens kan stava finnjävel rätt.
Det vore fint att vara en fin jävel.
Ni ljuger! Ingen kultiverad medlem av bättre folk hänger på ett folkligt och banalt diskussionsforum som detta. Snarare torde det vara finnar som läst för mycket (eller för lite) tvångssvenska som skriver i denna tråd. Hälsningar från tant Agda i Munksnäs.
Jag mår jättebra. Själv?