Mitä tekisin lomalla yksin?
Miehellä töitä ja reissuhommaa. Suosittele mulle jotain kivaa yksin tehtävää, kotimaassa. Asunnon vaihto tulossa, joten rahaa ei raskisi paljon käyttää, ehkä 300 maksimi. Auto on ja en ole "ihan nuori", mikä tarkoittaa sitä, että lapset on aikuisia. Käyn nyt tuon opiskeljan luona täyttämässä vähän jääkaappia, mutta en viitsi siellä pitkää olla. Mulle jo ehdotettiin livenä Suviseuroja, mutta olisiko jotain muuta? Suviseuroille on päivämatka, mutta ei oikein ehkä mun juttuni. Rauhallinen tyyppi olen kuitenkin. Tuurin kyläkauppaa joku myös suositteli, sielläkin ehdin käydä päiväseltään, mutta en tiedä, kun shoppailukaan ei ole juttuni. Esim. joku kesäteatteri täällä alueilla, päättele noista edesllisistä mikä alue on. Tai jotain rauhallista tapahtumaa, ei tangomarkkinat kiitos, eikä massatapahtumia muutenkaan. En kyllä yhtään tiedä million ne tangomarkkinat on, mutta heinäkuun eka viikko on itsellä se tyhjä viikko.
Kommentit (3)
[quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 22:03"]
Leiki turistia kotipaikkakunnalla :) Monesti jää ne kaikki lähimmät nähtävyydet, museot sun muut näkemättä.
[/quote]
Hyvä idea! Taidan ängetä kiertoajelulle, jos sellainen vaan on. Viime kesänä oli, mutta viime kesänä oli miehen kanssa loma samaan aikaan. ap. Ehkä menen naapuripitäjissäkin käymään.
Eikös Lappajärvellä ainakin ole joku kylpylä, jossa on myös lomaosakkeita. Sinne päiväksi (tai otat sen osakkeen ja koko viikoksi) lillumaan altaisiin, kasvohoitoon, hierontaan, jalkahoitoon. Luet jotain hyvää kirjaa ja ajattelet vain itseäs. Siinähän käsittääkseni myös luonnon vettä eli uimaan, lenkille ja kaunistaviin hoitoihin. Mieli, ruumis ja naama kiittää :-)
Leiki turistia kotipaikkakunnalla :) Monesti jää ne kaikki lähimmät nähtävyydet, museot sun muut näkemättä.