Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miss Mary of Sweden liivit ym

Vierailija
03.07.2023 |

Tilasin tuolta parit liivit ja yhden bodyn, kun verkkosivuilla oli niin hurjasti positiivisia arvosteluja tuotteista. Erehdyin luulemaan, että nämä olisivat laadukkaita.

Mittasin tarkkaan ja tilasin sen perusteella: molemmat liivit olivat liian suuret. No ei siinä mitään, koon voi aina vaihtaa. Ensinnäkin tuotteet haisivat todella voimakkaasti kemikaaleille, siis erityisen voimakkaasti. Liivien kupit oli jotenkin oudon malliset, kupissa käytetty trikoo huonolaatuista ja "lörppöä", kummatkaan liiveistä ei antaneet minkäänlaista tukea. Oletin, että D-kupin liiveissä materiaali olisi edes hieman jämäkämpää...

Bodyn liiviosa oli myös ihan lörppä: trikoota ja pitsiä, ei mitään tukea.

Olen todella pettynyt ja palautuksen joudun maksamaan itse :-(

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
03.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten vielä kysymys: mistä löytyy oikeasti laadukkaita liivejä????

Vierailija
2/25 |
03.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap lisää:

Toiset liivit maksoivat 45e, toiset 60e ja body 90e...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
03.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulit valinneeksi väärät mallit. Itse olen löytänyt ihan hyviä.

Vierailija
4/25 |
03.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai, itse olen ollut tosi tyytyväinen tuohon merkkiin. Jo monta vuotta ostanut noita liivejä, ainoa hyvä malli mun jättirinnoille 80G. En ole mitään hajuakaan huomannut.

Vierailija
5/25 |
03.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulit valinneeksi väärät mallit. Itse olen löytänyt ihan hyviä.

Osaatko suositella jotain tiettyä mallia?

Vierailija
6/25 |
03.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai, itse olen ollut tosi tyytyväinen tuohon merkkiin. Jo monta vuotta ostanut noita liivejä, ainoa hyvä malli mun jättirinnoille 80G. En ole mitään hajuakaan huomannut.

Voitko linkata mitkä ois hyvät, kiitos :-)

Vierailija
7/25 |
03.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö sun kannattaisi mennä liikkeeseen sovittamaan ja ostamaan liivit, jos uutta merkkiä olet valitsemassa. Eihän noista mitenkään voi netin kautta tietää mikä malli sopii. Jos löydät liikkeestä hyvät, vastaavaa mallia pystyy kyllä jatkossa tilaamaan netin kautta vaikka muutaman rinnakkaiskoon sovitukseen.

Vierailija
8/25 |
03.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö sun kannattaisi mennä liikkeeseen sovittamaan ja ostamaan liivit, jos uutta merkkiä olet valitsemassa. Eihän noista mitenkään voi netin kautta tietää mikä malli sopii. Jos löydät liikkeestä hyvät, vastaavaa mallia pystyy kyllä jatkossa tilaamaan netin kautta vaikka muutaman rinnakkaiskoon sovitukseen.

Joo on mentävä. Erehdyin luulemaan, että tuo kyseinen merkki olisi tosi laadukas ja voisin sitten tarvittaessa palauttaa ja vaihtaa oikeaan kokoon. 

Vierailija
9/25 |
03.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo on mentävä. Erehdyin luulemaan, että tuo kyseinen merkki olisi tosi laadukas ja voisin sitten tarvittaessa palauttaa ja vaihtaa oikeaan kokoon. 

Aika moni nettikauppa myy Miss Mary liivejä. Itse olen tilannut esim. Ellokselta ja siellä palautus on ilmainen.

Vierailija
10/25 |
03.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan paskoja ovat. Paljon parempia ja laadukkaampia saa tilaamalla ihan vaan vaikka Amazonista, merkkejä löytyy.

Vierailija
11/25 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotin Miss Mary -liivejä yli kuukauden. Heidän omasta nettikaupasta tilasin ja malli oli yksi ihan heidän perusmalleistaan. Vihdoin saapuivat, mutta malli ei ollut ollenkaan sitä mitä nettisivuilla kuvailtiin. "Kunnon toppaus" oli 2 ohutta huonolaatuista kangasta päällekkäin.  Myöskään koko ei vastannut lainkaan heidän mittataulukkoaan. Liivit eivät istu ollenkaan, mutta en jaksa palauttaa, kun asiakaspalvelun kanssa toimiminen on ollut hankalaa jo tämän toimituksenkin osalta. Toivottavasti paha haju lähtee pesussa pois.  Ei tarvitse toista kertaa tätä kauppaa käyttää. Ihmettelen ylistäviä kommentteja heidän facebook-sivuillaan, jossa hehkutetaan korkeaa laatua. Lienevät maksettuja kommentteja. Että ottaa päähän.

Vierailija
12/25 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole maksettuja kommentteja , koska sain itse oikein hyvät ja hajuttomat muutama viikko sitten. Pikkuhousuissa tosin yksi sauma oli huonosti ommeltu ja tässä pohdin, onko sen arvoinen, että viitsin laittaa palautetta.

Ehkä eri malleissa on erilaisia laatuja.  Minun tilaamat olivat jotain G80 puuvillaliivit.

Vierailija
13/25 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeilin liikkeessä samaisia liivejä mitkä sitten tilasin. Olisi todellakin pitäny ottaa liikkeestä. Sain liivit kotiini tänään.. Ulkoisesti samat kyllä mutta kauhea istuvuus. Ja kun otti kuvan niin ei kyllä ollut yhtään samanlaiset kuppi malliltaan. En oikein ymmärrä. Mitä on käynyt... Todella halvat verrattuna liikkeessä oleviin. Harmi kun kyseisessä liikkeessä ei niitä enää ole. Laitoin kuvat molemmista päällä kokeiltuina asiakaspalveluun.. Katotaan nyt mitä sanoo

Vierailija
14/25 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilausta odotellessa tässä. Liivithän tehdään Virossa ja tullut mieleen, että oisko niin, että niitä ommellaan tilausten mukaan kasaan kun toimitus on kuljetuksen mukaan kestänyt jo yli kaksi viikkoa. Kauhulla vähän odotan mitä sieltä tulee. Oli mahdollista ottaa laskulla, jota käytän aina kun mahdollista (30 pv korottomana). 

Vierailija
15/25 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa paikka josta saan sopivia liivejä, tänä vuonna olen tilannut jo kahdeksat. Kotikaupungissani on liiviliike jossa käydään kauempaakin ostoksilla, sieltäkään en ole sopivia löytänyt. Siirryin kaarituettomiin malleihin, joista en ole mistään vuosiin löytänyt sopivia (isoja 110 /F). Viimeksi tilasin useammat Cotton Simplex urheiluliivit ja Cotton Fresh liivit. Istuvat hyvin ja ovat miellyttävät päällä. "Pitsiunelmat" eivät sovellu, tuntuvat liian kovilta päällä, eivätkä istukaan yhtä hyvin kuin pehmeämpää materiaalit olevat. Toimitus kestää todellakin lähes parisen viikkoa, siihen on jo tottunut. 

Vierailija
16/25 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja nehän tulivat Virosta.

Vierailija
17/25 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tilaan Meritta Bralta, ovat olleet ok.

Vierailija
18/25 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liivit tosiaan ohutta trikoota, kokokin oli aivan liian iso vaikka mittojen mukaan tilasin. Palautus tosiaan asiakkaan kustannuksella, ja asiakaspalvelua ei ole kuin puhelin(johon ei vastattu) ja chat. Eipä tarvi enää tilata.

Vierailija
19/25 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja sitten vielä kysymys: mistä löytyy oikeasti laadukkaita liivejä????

Maatalousrautakaupasta. Utareverkkoliivit. Estää tallomisen ja vedinvauriot.

Vierailija
20/25 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap lisää:

Toiset liivit maksoivat 45e, toiset 60e ja body 90e...

Otit sitten halvinta mitä löysit. Mulla on kahdet tuotemerkin liivit, molemmat aivan ihanat, yhteensä 250€.

Oikea koko ja malli tukee, materiaalin ei tarvitse olla markiisikangasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi neljä