Onko teidän mielestä outoa, että tommosia nuoria, hyvännäkösiä muijia asuu Emmerdalen tuppukylässä? xD
.. jossa on tyyliin yksi pubi ja kauppa. Mikäs siinä jos viihtyvät. Oikeasti olisivat jo muuttaneet lähimpään isoon kaupunkiin.
Kommentit (6)
Ei ole outoa, sillä tiedostan, että he ovat näyttelijöitä. Niitä intialaisbarneja saa puoleen hintaan britteihin verrattuna.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole outoa, sillä tiedostan, että he ovat näyttelijöitä. Niitä intialaisbarneja saa puoleen hintaan britteihin verrattuna.
Mikä on intialaisbarni?
En ole sarjaa seurannut, mutta tuota olen itsekin monesti miettint. Mikä ne nätit naiset ja komeat miehet siellä työllistää?
Itse olen ainakin huomannut työn myötä eri paikkakunnilla oleilleena, että pienemmillä paikkakunnilla joka ainoa säällisen näköinen nainen on naimisissa ja monen lapsen äiti. En yhtään ihmettele miesten epätoivoisuutta.
Vierailija kirjoitti:
En ole sarjaa seurannut, mutta tuota olen itsekin monesti miettint. Mikä ne nätit naiset ja komeat miehet siellä työllistää?
Englannin ja yleensäki länsi- ja keski-euroopan maaseutu on siitä jännää et karjalaitumelta 30min ajomatkan päässä saattaa olla Helsingin kokonen kaupunki.
Just eilen sanoin äitille, että on outoa kun kaikki naiset on niin voimakkaasti laittautuneita meikit, hiukset ja vaatteet, ja sitten asuvat tommosessa pienessä kylässä xD