Mitä teette juhannuksena jos ette mökkeile?
Kommentit (61)
[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 21:28"]
[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 18:20"]
Juhlimme ystäväni häitä :)
[/quote]Onko nää ne maronilaatikkohäät?
[/quote]siis makaronilaatikkohäät?
Menemme yleensä lasten mummolaan, joko omien vanhempieni tai miehen vanhempien luokse. Asuvat aika kaukana meistä. Itse haaveilen, että jonain juhannuksena olisimme kotona ja menisimme Seurasaareen. Yhden kerran olemme olleet kotona juhannuksen, silloin meillä oli pieni vauva ja kävi mukava vieras.
Sitä samaa mitä aina. Yritän pysyä koossa.
Olemme kotonamme, joka sijaitsee merenrannalla. Grillaamme ja saunomme. Onneksi ei tarvitse lähteä mökille koska asumme jo valmiiksi meren äärellä.
Ollaan ihanassa omassa kodissamme.
Asumme muutenkin ihan meren äärellä ja meillä on puulämmitteinen sauna piharakennuksessa, ei oikein tarvita erillistä mökkiä.
Kotona kattelen leffaa ja hyvää ruokaa. Täällä myös surffailen.
Ikäneito
Normiviikonloppu, miksi silloin pitäisi tehdä mitään erikoista.
Juhlitaan lapsen synttäreitä. Niinku joka vuosi tähä mennessä...
Ollaan kotona. Yleensä ollaan kyllä menty anopin mökille.
Tänä vuonna menen miehen kanssa lapsuudenkotiini, lapset on isoja ja omissa menoissaan. Ihan tavallinen pienen kirkonkylän omakotitalo on.
Joskus on vietetty ihan kerrostalojuhannus ja se on oikeastaan ihan mukavaa. Porukkaa on vähän, joten on rauhallista. Käydään kävelyllä, syödään vähän arkiruokaa paremmin ja jos on hyvä ilma, menemme pyhinä johonkin lähialueen laavulle paistamaan makkaraa ja mahdollisesti kalastelemaan, ainakin mies kalastaa.
Kotona grillaillaan ja saunotaan. Asutaan maalla omakotitalossa. Valitettavasti ei rantaa lähellä, mutta pihasauna löytyy.
[quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 21:42"]
Rannalle ryyppämään! Helsinkiin.
[/quote]
Miksi alapeukut? Piti kertoa omat juhannussuunnitelmansa, mitä vikaa?
Lähetään johonkin Esp.oon saarista päiväksi ja tullaan kotiin Espooseen grillaamaan järven rannalle.
Itse asiassa inhoan koko juhlaa. En ymmärrä hypetystä. En ole koskaan ymmärtänyt. Juhannus ei niin ole mun juhlani. Naurettava koko vknloppu. Yleensä olen pyrkinyt olemaan sen jossain ulkomailla.
Pakkaan lomareissua varten.
Kotona ollaan.
Töitä. Tuplapalkka sekä lauantailta että sunnuntailta! <3
[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 18:20"]
Juhlimme ystäväni häitä :)
[/quote]Onko nää ne maronilaatikkohäät?