Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko hyötynyt Suomen EU-jäsenyydestä?

Vierailija
12.06.2015 |

Miten EU-jäsenyys on vaikuttanut sinun tai läheistesi elämään? Olen ymmärtänyt, että EU on ollut huono diili ainakin rakennusalalla työskenteleville ja maanviljelijöille. Lisäksi sanotaan, että Suomen lainsäädännöstä nykyisin 40% tulee EU:sta, mikä on vienyt päätöksen tekoa kauemmaksi kansalaisista. Miksi EU:ta ei juuri kritisoida Suomen mediassa?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
12.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No muuten hyötyisin, ellei SUOMEN TULLI rikkoisi EU-lainsäädäntöjä! (=tupakan ja viinan tuonti)

Vierailija
2/5 |
12.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viinejä kovasti lupailtiin ruokakauppoihin jo silloin 1994...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
12.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hyötynyt vapaasta liikkuvuudesta sekä tavaroiden vapaasta tuonnista muista EU-maista. Myöskin yhteisvaluutta on kätevä, kun ei tarvitse valuuttaa vaihtaa toisiin euromaihin mennessä ja hintojenkin vertailu helppoa. Lisäksi tulevaisuudessa tulen yliopisto-opiskelijana lähtemään Erasmus-vaihtoon. Joten kyllä, EU:sta on ollut ja tulee olemaan minulle hyötyä.

Vierailija
4/5 |
12.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole tietääkseni.

Vierailija
5/5 |
12.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 21:12"]Miksi EU:ta ei juuri kritisoida Suomen mediassa?

[/quote]

Siksi, että

- vaihtoehdot ovat huonoja

- kritiikki pitäisi itse asiassa kohdistaa Suomen edustajiin Euroopan parlamentissa

- ketään ei kiinnosta, joten lehti ei saa lisää lukijoita lainsäädäntöä julkaisemalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi viisi