Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä muka yksinäinen, kouluttautunut, ujohko insinöörimies kohtaisi naisen?

Vierailija
04.02.2022 |

En käy baareissa enkä juo alkoholia juuri laisinkaan. Liikuntaharrastukset ovat ajoittaista, toki nekin yksin tehtäviä. Ala on miesvaltainen ja nekin vähät naiset joita on toimistolla, ovat yleensä varattuja. Tinderissä on 40 mätsiä. Joskus olen saanut kyllä sellaisia kulmien alta- tyylisiä, ihastelevia katseita, mutta eipä siinä oikein mitään muuta tapahdu. Kouluaikana amkissa yksi tyttö katseli välillä kulmien alta ja hymyili vienosti, mutta aika huono jossain koulun käytävällä alkaa iskemään. Pitäisi tulla tinderissä tjsp vastaan, niin sitten uskaltaisi.
Älkää ehdottako niitä perinteisiä kauppajonoja ja lenkkipolkuja, niissä saa vain ahdistelusyytteet.
Kavereita ei juuri ole, paitsi netissä on kaikenlaisia tuttuja. Eihän sitä tietenkään aikuisena muutenkaan kavereita niin vain ole, jos työt vievät eripuolille Suomea.

Esim. pieni ylipaino naisella ei välttämättä haittaa, kunhan ko. yksilöllä olisi motivaatiota ja tahtoa liikkua/syödä terveellisesti. Itse en syö herkkuja esimerkiksi juuri laisinkaan. Tosin nyt juuri on vähän ylipainoa itselläni, mutta ajattelin taas lenkkeillä/pyöräillä heti kun alkaa kevät koittamaan.
M36

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
04.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorenpana ne menevät ja sosiaaliset tytöt eivät puhuneet kilteille pojille ollenkaan. 🥺

Vierailija
22/39 |
04.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toi että itsellä on ylipainoa mutta naisella ei saa olla, on todella paha turnoff monelle. Sä edellytät liikunnallisuutta vaikka et itse ole fit. 

Pitäisi olla toisellakin motivaatiota liikuntaan. Joskus 6 vuotta sitten itse olin huippukunnossa, juoksin coopperissa 3000m ja lenkkeilin/kuntoilin ahkerasti. Painoin 76 kg 175 cm pitkänä. Nyt on taas laiskistunut ja painoa päässyt kertymään 90 kg. Kuitenkin minulla on taas motivaatiota ja ajattelin kevään tullen taas liikkua/kuntoilla/laihduttaa. Toivoisin kyllä, että toisellakin olisi motivaatiota eikä ole täysin luovuttanut liikunnan suhteen. Kuten aloitusviestissä mainitsinkin, niin liikuntainto on ajoittaista. Minun silmissäni suurin osa minun ikäisistäni on norminättejä. Yleensä jotkut vanhemmat ihmiset, yli 50-vuotiaat huutelevat niistä misseistä. 

Normaalit 25-40 vuotiaat ovat norminättejä. 

Ap

What, 90 kg painoa tuossa pituudessa ja olet omasta mielestäsi vähän ylipainoinen :o. Minun mies on 183 cm ja lähemmäs sata kiloa ja iso maha. Sulla ei kyllä ole mitään varaa vaatia hoikkaa naista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
04.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toi että itsellä on ylipainoa mutta naisella ei saa olla, on todella paha turnoff monelle. Sä edellytät liikunnallisuutta vaikka et itse ole fit. 

Ja tietysti ylipaino mitataan samalla bmi taulukolla miehelle ja naiselle.

Iivo Niskasen painoindeksi on 22,30. Mikä lihas Iivolta jää mielestäsi puuttumaan?

Vierailija
24/39 |
04.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites suhun saisi yhteyden?! 🙄🤔👍❤😉

Vierailija
25/39 |
04.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitäisi olla toisellakin motivaatiota liikuntaan. Joskus 6 vuotta sitten itse olin huippukunnossa, juoksin coopperissa 3000m ja lenkkeilin/kuntoilin ahkerasti. Painoin 76 kg 175 cm pitkänä. Nyt on taas laiskistunut ja painoa päässyt kertymään 90 kg. Kuitenkin minulla on taas motivaatiota ja ajattelin kevään tullen taas liikkua/kuntoilla/laihduttaa. Toivoisin kyllä, että toisellakin olisi motivaatiota eikä ole täysin luovuttanut liikunnan suhteen. Kuten aloitusviestissä mainitsinkin, niin liikuntainto on ajoittaista. Minun silmissäni suurin osa minun ikäisistäni on norminättejä. Yleensä jotkut vanhemmat ihmiset, yli 50-vuotiaat huutelevat niistä misseistä. 

Ap

What, 90 kg painoa tuossa pituudessa ja olet omasta mielestäsi vähän ylipainoinen :o. Minun mies on 183 cm ja lähemmäs sata kiloa ja iso maha. Sulla ei kyllä ole mitään varaa vaatia hoikkaa naista.

Missä kohtaa vaadin hoikkaa? Itse vain lähtökohtaisesti inhoan lunta, jäätä ja kylmyyttä. Haaveena olisi asua lämpöisessä ympäri vuoden, mutta eipä ole saanut, vaikka oman alan töitä voisi tehdä hyvinkin etänä Espanjasta, ehkä tulevaisuudessa. Talvella liikunta on yleensäkin rajoittunut kuntosaliin. 

Yleensä paino lähtee putoamaan heti kevään tullen, kun alkaa olla siedettävät ilmat lenkille/pyöräilyyn.

Tinderissä on kyllä useita hoikkia/hoikahkojakin naisia, mutta eipä oikein yhtään tiedä mistä aloittaa juttelu. 

Ap

Vierailija
26/39 |
04.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä missä muutkin. Et sä oot uniikkikappale.

Sun päässä on tuo pelko, että saisit syytteen jos iskisit naisen livenä kadulta tjms. Nimenomaan se on pelko ettet uskalla.

Jos sulla 40 tykkäystä niin taidat olla nirso. Veikkaampa, että sulla ei ois varaa siihen.

Niinpä niin eli valitse paikka, rohkeutta peliin ja toimi.

Vierailija
27/39 |
04.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomi on yhdistysten luvattu maa. Tämä insinöörinainen on löytänyt insinööripoikaystävänsä niistä. Jos mies toimii vapaaehtoisesti hyvien asioiden eteen, se tekee hyvän vaikutuksen.

Toisaalta on myös niin, että kun pitää itse itsestään ja on ystävällinen muille, muutkin pitävät sinusta.

Kokeile tsemppauksena lukea vielä Karla Niemisen kirja Olet hyvä tyyppi. Siinä insinöörikirjailija analysoi ihmissuhteiden syntymistä.

"Jos mies toimii vapaaehtoisesti hyvien asioiden eteen, se tekee hyvän vaikutuksen"

Ehdotat aplle sellaista.

Eli mies, joka liittyy johonkin vapaaehtoistyöhön vain saadakseen pimppalooraa, tekee vaikutuksen?

Syvällistä.

Vierailija
28/39 |
04.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Huippukunto ahkeralle treenaajalle jos cooperissa kolme tonnia?

Mä juoksin tuon teininä ilman treeniä, harrastuksina mopoilu ja kaljan juonti. Tosi tarina.

Vierailija
29/39 |
04.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tanssikurssilla - siellä käy ihmisiä ilman paria. Pääsee jutun alkuun, löhelle naisia ihan luvan kanssa, saa itselle uuden harrastuksen, sosiaalisuus lisääntyy.

Kursseja pitäää kansalaisopistot ja erilaiset tanssiseurat

Vierailija
30/39 |
04.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähän aikaa saa kyllä etsiä, jos oikeasti meinaa noilla mitoilla fitin naisen löytää. Ihan oikeasti, ei kukaan lähde tuollaiseen, kun on niitä fittejä miehiäkin olemassa. Samanlaiset keskenään, niin se vaan tuppaa menemään. Ap ei sinänsä ole mikään harvinaisuus noiden unelmiensa kanssa, samanlaisia miehiä on Suomessa pilvin pimein.

Vierailija
31/39 |
04.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma nörtti insinöörimieheni löytyi online-pelistä. Asuttiin eri puolilla Suomea niin oli alkuun vähän vaikeaa mutta asutaan nykyään yhdessä. Tietenkin todella epätodennäköistä että tämä tapahtuisi kaikille, mutta harrastuspiireistä voi aloittaa.

Vierailija
32/39 |
04.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Kyllä miestenkin kehonkoostumuksissa voi olla suuriakin eroja. Joku toinen on isomahainen läskisami 90 kiloisena, toinen samanpituinen harteikas ja vähän salimahaa, mutta ei mikään superläski. 

Vierailija
33/39 |
04.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

175 cm ja 90 kg ei ole pientä ylipainoa vaan jo aika lähellä merkittåvää ylipainoa. Ja naiselle sitten armeliaasti sallittaisiin pieni. Ja nainen saisi olla peräti neljä vuotta vanhempi yhtä hyvin kuin 11 v nuorempi. Tää on taas tätä, ei oikein jaksa.

Vierailija
34/39 |
04.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi pitänyt tavata opiskeluaikana bileissä tai harjoitustöissä. Juna meni jo.

Vierailija
35/39 |
04.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pappa puhuu asiaa kirjoitti:

Siellä missä muutkin. Et sä oot uniikkikappale.

Sun päässä on tuo pelko, että saisit syytteen jos iskisit naisen livenä kadulta tjms. Nimenomaan se on pelko ettet uskalla.

Jos sulla 40 tykkäystä niin taidat olla nirso. Veikkaampa, että sulla ei ois varaa siihen.

Niinpä niin eli valitse paikka, rohkeutta peliin ja toimi.

ei kannata typerystä yllyttää häiriköimään naisia.

Vierailija
36/39 |
04.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

haet yliopistolle opiskelemaan maisterivaiheeseen ja isket jonkun tutor-ryhmästäsi.

Vierailija
37/39 |
04.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse muistan yhä yhden kollegan muodonmuutoksen. Tuli meille töihin niin rööki paloi, alko maistui ja mies painoi yli 100 kg. Sitten tyyppi alkoi urheilemaan, nainen lähti jonkun toisen matkaan kun mies ei enää baareihin yms lähtenytkään vaan lähti lenkille. Meni vuosi niin tyyppi näytti aivan eri ihmiseltä, kapea kasvot ja vastaavat. Pari kesää meni niin kaveri juoksi Helsinki City maratonin. 

Se on vain sääli, että näitä muodonmuutoksia tapahtuu miehillä enemmän. Naiset pysyvät lihavina eivätkä edes enää yritä. Sitten tapahtuu ero, kun mies alkaa liikkumaan ja kuntoilemaan. 

Vierailija
38/39 |
04.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on viittä vaille lihava. Ts lihava mies etsii fittiä naista taas kerran. Ompa yllättävää kun ei löydy millään "keväällä sitten" -lupailuilla.

Vierailija
39/39 |
04.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Huippukunto ahkeralle treenaajalle jos cooperissa kolme tonnia?

Mä juoksin tuon teininä ilman treeniä, harrastuksina mopoilu ja kaljan juonti. Tosi tarina.

Taisit mennä matkan mopolla. Mullekin maistui kalja enkä päässyt edes kahteen tonniin. Kendoilijoista ja futareista eli niistä, jotka ihan oikeasti treenasivat, taisi noin puolet päästä kolmeen.

ohis

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kuusi