Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka moni uskaltaa jättää lapset miehen huollettavaksi...

Vierailija
12.06.2015 |

...ILMAN että joutuu yhtään murehtimaan heidän pärjäämistään? Ihan vaikka vaan kauppareissun ajaksi. Tai pidemmäksikin ajaksi.
Siis painotan vielä, että en nyt hae sitä että kuinka moni uskaltaa jättää lapset miehelle (koska yleensähän niin uskalletaan) vaan sitä, kuinka moni voi jättää lapset ilman murehtimista heidän pärjäämisestään?
Ja kertokaa myös oletteko yhdessä miehenne kanssa?

Kommentit (65)

Vierailija
61/65 |
12.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En uskalla. Mutta on ihan lääkärin diagnoosi siitä että mieheni ei ole tällä hetkellä kykenevä huolehtimaan lapsista siten että on yksin heidän kanssaan.

Vierailija
62/65 |
12.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä uskallan ja ihan siitä asti ku lapset vauvoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/65 |
12.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 20:38"]

Monelle tuntuu olevan ylpeydenaihe ettei ole huolissaan lapsistaan. Mitä pienemmän uskaltaa jättää sitä parempi ja muut vielä kannustavat. Onko todellakin hienoa olla äiti joka ei murehdi? Minusta hyvä äiti miettii aina miten lapset voivat vielä silloinkin kun asuvat omillaan.

[/quote]

On varmaan eri asia olla huolissaan lapsista, jos ovat jossain potentiaalisessa vaaranpaikassa kuin, että ovat ihan oman isänsä hoidossa. Olisi kummallista ja jopa pelottavaa, jos oma puoliso olisi niin kädetön, että pitäisi pelätä, että pystyykö se huolehtimaan edes omasta jälkikasvustaan. Miksi joku valitsee sellaisen puolison?

Vierailija
64/65 |
12.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 21:00"][quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 20:47"]

[quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 20:38"]Monelle tuntuu olevan ylpeydenaihe ettei ole huolissaan lapsistaan. Mitä pienemmän uskaltaa jättää sitä parempi ja muut vielä kannustavat. Onko todellakin hienoa olla äiti joka ei murehdi? Minusta hyvä äiti miettii aina miten lapset voivat vielä silloinkin kun asuvat omillaan. [/quote] Toisille on ylpeydenaihe, että on itse ylivertainen. Mulla ei ole enää varaa ajatella ja toimia noin, koska lapset ovat välillä isällään. Välillä huolettaa vähän, mutta koen velvollisuudekseni jättää heidät isänkin seuraan. Miten te jotkut voitte olla miehenne kanssa, jos ette voi antaa hänelle osaa vastuusta?

[/quote]

No itse olen alusta asti antanut miehelle vastuuta lapsesta, mutta olen ollut lasten kanssa 3 vuotta kotona ja handlaan sen hieman stressittömämmin. Mies sekoaa nopeammin sählinkiin, mutta on parempi hassuttelija. En koe olevampi ylivertainen, mutta pärjään paremmin talouden ja lasten hoidossa kun mieheni pärjää paremmin rakennustyömaalla. Ylpeileekö joku sillä että on ylivertainen vahmenpi? Tuskin, kyllä nykyään on tuntuu olevan hienoa että on sillä tavalla kylmä äiti että voi jättää lapsen hoitoon ilman että murehtii, näkeehän sen näistä teksteistäkin. Me toiset kerromme häpeillen että olemme huolissaan lapsista kun ovat isän hoivissa ja toiset kertovat ylpeänä että eivät murehdi tippaakaan, perään lisäten että ovat tasavertaisia vanhempia. Kyllä mekin olemme tasavertaisia vanhempia vaikka pääasiallinen vastuu on päivisin minulla.

[/quote] Et usko, miten mulle oli vaikea jättää aluksi lapset viikonlopuiksi isälleen. Normaaliahan se on, että huolettaa, jos ei täysillä luota toiseen, mutta että murehtii niin paljon, ettei voisi antaa oman siippansa välillä hoitaa ja vaikka itse vähän relata.

Vierailija
65/65 |
12.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 22:31"]En uskalla. Mutta on ihan lääkärin diagnoosi siitä että mieheni ei ole tällä hetkellä kykenevä huolehtimaan lapsista siten että on yksin heidän kanssaan.
[/quote] Oikeestiko?