Tulee muutem edulliseksi kun ostaa pussillisen pakastepullia ja tekee niistä laskiaispullat
Jos ei itse viitsi leipoa. Ja pakastepullista voi vaikka pastaa vain pari pullaa kerrallaan.
14 kpl Pirkka-pullia maksaa alle 3 €. Kerma noin euron.
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luulekkonää, ettei kukaan ole tuota vielä keksinyt?
Varmasti, mutta saapi kai sitä vinkata kun ei pakastepullat (ja niiden edullisuus) ole välttämättä kaikille tuttuja?
Ja valmiit laskiaispullat on kalliiiita....
Hyvä, että vinkkasit! Periaatteessa tiesin mutta tämä oli hyvä muistute! Kiitos, Ap!
Vierailija kirjoitti:
Vielä on niitäkin jotka haluavat syödä laskiaispullan mantelimassalla. Sitä ei kaupasta kyllä löydä, joten sellaisen laskiaispullan halutessaan on ostettava valmis.
Voi tehdä itse. Mantelijauhoja, tomusokeria ja kananmunan valkuaista sauvasekoittimella massaksi.
Mantelimassaa myydään pötkylänä joka kaupassa.
Ylijääneen mantelimassaa voi pakastaa. Itse nautin pullani sekä hillolla että mantelimassalla.
🇺🇦🇮🇱
Vierailija kirjoitti:
Vielä on niitäkin jotka haluavat syödä laskiaispullan mantelimassalla. Sitä ei kaupasta kyllä löydä, joten sellaisen laskiaispullan halutessaan on ostettava valmis.
Mantelijauhe + tomusokeri ja hieman vettä/sitruunanmehua eli itse tehty mantelimassa. Parempaa kuin kaupan.
Vierailija kirjoitti:
Nyt höpötät, joka vuosi oon ostanut mantelimassapötkylän ja muistaakseni ihan lähikaupastakin joskus.
Kyllä löytyy useammastakin kaupasta. Tässä yksi;
https://www.k-ruoka.fi/kauppa/tuote/sallinen-mantelimassa-150g-64365010…
Sekoittakaa tähän vanhaa sokerikakkua (kannattaa ostaa halpa kakku ja jauhaa) ja hakattuja manteleita .Ai ai kuin hyvää.