Mitä tykkäät syödä kännissä?
Kommentit (35)
[quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 19:47"]
[quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 19:45"][quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 19:41"] En tykkää syödä kännissä mitään, känni vie ruokahalut. En ikinä myöskään hae mitään pizzoja tms. baari-illan jälkeen, ei vain ole nälkä. [/quote] Voi sinua onnellista. Minä yritän laihduttaa, mutta ongelma on että välillä haluaisi juhlia. Ja ei se alkoholin kalorimäärä mitään, mutta minun ei tarvitse ottaa kuin 2 annosta, niin syömisen suhteen lähteeä kaikki kontrolli. Esim. viime viikonloppuna otin miehen kanssa puoliksi pullon viiniä, ja söin sitten pakkomielteisen ahmimishimon vallassa 2 jäätelötuuttia, 2 kismet-patukkaa, pussin pähkinöitä, 200 g paketin kotijuustoa, leipää, 2 lihapasteijaa, Haribon irtokarkkeja 300 g. Yörgh. [/quote] Mitä helvettiä oikeasti???
[/quote]
Valitettavasti joo :( Ja mulla ei siis ole mitään diagnosoitua ahmimishäiriötä enkä koskaan ahmi selvinpäin. Mutta vähänkin alkoholia niin repeää :(
Kännissä ei tarvi syödä mitään. Krapulassa maistuu appelsiinimehu, croissantti, pekonia ja paaljon kahvia.
Ehkä illalla joku pakastepizza ellei saa itseään ihmiseksi ja syömään hampurilais-ateria johonkin kivaan raflaan.
[quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 19:45"]
[quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 19:41"]
En tykkää syödä kännissä mitään, känni vie ruokahalut. En ikinä myöskään hae mitään pizzoja tms. baari-illan jälkeen, ei vain ole nälkä.
[/quote]
Voi sinua onnellista. Minä yritän laihduttaa, mutta ongelma on että välillä haluaisi juhlia. Ja ei se alkoholin kalorimäärä mitään, mutta minun ei tarvitse ottaa kuin 2 annosta, niin syömisen suhteen lähteeä kaikki kontrolli. Esim. viime viikonloppuna otin miehen kanssa puoliksi pullon viiniä, ja söin sitten pakkomielteisen ahmimishimon vallassa 2 jäätelötuuttia, 2 kismet-patukkaa, pussin pähkinöitä, 200 g paketin kotijuustoa, leipää, 2 lihapasteijaa, Haribon irtokarkkeja 300 g. Yörgh.
[/quote]
Minullakin käy aina näin. Nyt kävin ostamassa VAIN sipsejä ja homejuustoa, toivottavasti eivät lopu kesken
ap
Oon hokannu että jos syön kaalia ja tomaattia niin ei tuu dagenefteriä joten teen aina kaalisalaattia ja tomaattia kaveriksi. Jotain proteiinia mitä sattuu oleen ja ennen nukkumaanmenoa ainakin 1,5l vettä :D
Ei vitsi, nyt tuli nälkä (ja jano)! :D
Ei kannata syödä mitään. Nousee paremmin päähän jos on tyhjä maha. T. alkoholisti
[quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 19:56"]
Oliiveja Jos on laadukkaita hyvässä marinadissa
[/quote]
Joo, Lidlin antipasto-oliivit valkosipulilla, voi ihanuus:)
Pork rinds, Jos vain löytäis suomesta.
Sipsejä, juustoja ja keksejä. Ei välttämättä tarvii mitään.
Krapulassa sitten menee ruokaa ja paljon. Pitsa, hampurilaiset, jäätelö, kaikki rasvainen ja suolainen maistuu.
Kännissä ei maistu mikään. Krapulassa kaikki rasvainen ja makea. Ahmimishimo tulee oikeastaan vasta krapulapäivän jälkeisenä päivänä. Silloin syön helposti vaikka neljä lämmintä ateriaa!
Epsanjassa sain joskus uppopaistettua tuoretta mustekaloja, jestas oli hyvää. Se fritti taikina on ihan omanlaisensa. Täällä sellaista en ole saanut. Olutta kyytipojaksi. Nam.
Kännissä en pysty syömään mitään, enkä pysty katsomaan/olemaan lähellä jos muut syö jotain rasvasta/suolasta lämmintä. Darrapäivänä ei tee mieli yhtään mitään, ihan kaikki oksettaa. Just ja just menee ehkä muussattu banaani ja vähän vettä
[quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 20:13"]Ei kannata syödä mitään. Nousee paremmin päähän jos on tyhjä maha. T. alkoholisti
[/quote] Tämä on totta. Nuukana miehenä paastoan aina 2-5 päivää ennen tilaisuutta, jossa aion vetää kännit. Säästyy rahaa niin ruoan kuin juomankin myötä.
Oliiveja Jos on laadukkaita hyvässä marinadissa