Mitä tykkäät syödä kännissä?
Kommentit (35)
Iskender kebab! Sipsit, suklaa! Pizza!
Kaikki rasvainen/suolainen, pizza, hampurilaiset, pihvi, sipsit ym. Sama krapulassa.
Jos on nousuhumala niin sipsejä, baari-illan jälkeen heseateria ja darrassa hese/pizza/sipsiä/jäätelöä.
Syön kaiken, mitä kiinni saan. Sipsit ja pitsa varmaan ykkösenä. Ja kakkosena.
Sipsiii <3 Ja ihan kauheita rasvamättöhampurilaisia ja rasvaa tihkuvia pizzoja :D Normaalisti en edes tykkää pizzasta.
raakaa kalaa (sashimia) tai ostereita ( valmiiksi avattu jottei tule kännissä puukotettua itseään. muutenkin kaikki merellinen
Kännissä jäätelöä, nachoja salsalla, juustoa, suklaata, ihan mitä vaan rasvaista ja makeaa. Krapulassa sitten tarvii joko kebabin tai pizzan ja colaa ja energiajuomaa.
En tykkää syödä kännissä mitään, känni vie ruokahalut. En ikinä myöskään hae mitään pizzoja tms. baari-illan jälkeen, ei vain ole nälkä.
Kaviaaria. Humalassa kun sattuu menemään tuo rahantaju niin ei tule juopoteltua kovin usein, tulee nimittäin kalliiksi.
Ja kotimatkalla baarista klassiset MAKKARAPERUNAT! :D
[quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 19:41"]
En tykkää syödä kännissä mitään, känni vie ruokahalut. En ikinä myöskään hae mitään pizzoja tms. baari-illan jälkeen, ei vain ole nälkä.
[/quote]
Voi sinua onnellista. Minä yritän laihduttaa, mutta ongelma on että välillä haluaisi juhlia. Ja ei se alkoholin kalorimäärä mitään, mutta minun ei tarvitse ottaa kuin 2 annosta, niin syömisen suhteen lähteeä kaikki kontrolli. Esim. viime viikonloppuna otin miehen kanssa puoliksi pullon viiniä, ja söin sitten pakkomielteisen ahmimishimon vallassa 2 jäätelötuuttia, 2 kismet-patukkaa, pussin pähkinöitä, 200 g paketin kotijuustoa, leipää, 2 lihapasteijaa, Haribon irtokarkkeja 300 g. Yörgh.
[quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 19:45"][quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 19:41"]
[/quote]
Voi sinua onnellista. Minä yritän laihduttaa, mutta ongelma on että välillä haluaisi juhlia. Ja ei se alkoholin kalorimäärä mitään, mutta minun ei tarvitse ottaa kuin 2 annosta, niin syömisen suhteen lähteeä kaikki kontrolli. Esim. viime viikonloppuna otin miehen kanssa puoliksi pullon viiniä, ja söin sitten pakkomielteisen ahmimishimon vallassa 2 jäätelötuuttia, 2 kismet-patukkaa, pussin pähkinöitä, 200 g paketin kotijuustoa, leipää, 2 lihapasteijaa, Haribon irtokarkkeja 300 g. Yörgh.
[/quote]
Mitä helvettiä oikeasti???
Juustoa. Siis ihan tavallista, leivän päälle laitettavaa juustoa. Jostain syystä kännissä iskee kamala himo sitä kohtaan! :D
Kaikkea epäterveellistä, jota en selvinpäin suuhuni pistäisi! :D Hampurilaisia, pizzaa, sipsejä, karkkia, juustoleipiä jne.
Kebab lihaa ja jotain hyvää soosia
Lämmintä ja rasvaista. Sekä kännissä että kankkusessa. Kännissä ehkä grillimakkara/makkaraperunat tai sen tyylinen, kankkuspäivinä aina pizza. Ei mitään makeata, eikä ainakaan mitään salaatteja.
Minä tykkään keksiä ja homejuustoa. Ja mokkapaloja. Karkki tietysti toimii aina.