Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ei jumalauta, Tsekin 90 miljoonan Eurojackpot-voittaja jatkaa työssään!

Vierailija
12.06.2015 |

Voisi luulla, että tsekkiläinen 90 miljoonan Eurojackpotvoittaja on alunperin suomalainen ilmoittaessaan jatkavansa työssään. Näinhän Suomessa kolmivuorotyötä tehtaassa painava duunari tekee, kun massia olisi niin ettei paskalle taivu.

Olen itse yläkoulun opettaja, nyt ansaitulla 11 viikon lomalla. Voin tässä kertoa, että joku muu saisi hommani saman tien, jos itse olisin voittanut ko. summan. Kollegojen tähden voisin käydä kahvittelemassa ja puhumassa mukavia, mutta opetustyötä siihen liittyvine bonuksineen ei todellakaan enää tekisi. Täytyy ihmisen kyllä olla aika köyhä mieleltään, jos ei keksi mielekästä tekemistä noilla rahoilla.

Kommentit (44)

Vierailija
21/44 |
12.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jumalauta. Minä ainakin jättäisi kuntosalihommat siihen paikkaan. Adios Amadeus. - Stuba

Vierailija
22/44 |
12.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 18:19"]

[quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 18:17"]Oletko koskaan miettinyt, että ne verolistojen superrikkaat tekee töitä, herää aamulla hämärään, syö aamupalansa, lukee lehden ja lähtee töihin, vaikka verotietojen mukaan niillä on jo nyt miljoonia. Voisiko johtua vaikka siitä, että osa elää tehdäkseen töitä eikä pelkästää tee töitä elääkseen. Puolisoni laski viime viikolla, että hänen "kuukausipalkkansa" eli firman plussapuolelle jäävä rahasumma on llut tänä vuonna 70 000 e/kk. Ei hän silti aio olla loppuvuotta jouten, aamulla lähti klo 5.30 ja illalla toivottavasti palaa ennen kuin lapsen menee nukkumaan. [/quote] Kuulostaa ikävältä, että työnteko menee lapsen edelle, vaikka ei olisi edes pakko.

[/quote]

Sorry, piti kirjoittaa että lapset ja ne menee nukkumaan noin 23.00. Ole huoleti, kyllä ne isäänsä ihan tarpeeksi näkevät jos vaihtoehtona on se, että isä joutuu vankilaan tuomittuna heitteillejätöstä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/44 |
12.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo käynyt mielessä että kaikki ei tee työtään vain rahan takia? Itse rakastan työtäni enkä ikinä haluaisi lopettaa sitä vaikka tilin saldo näyttäisi mitä. Vapaatakin on ihan riittävästi että ehdin reissaamaan

Vierailija
24/44 |
12.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 18:17"]Oletko koskaan miettinyt, että ne verolistojen superrikkaat tekee töitä, herää aamulla hämärään, syö aamupalansa, lukee lehden ja lähtee töihin, vaikka verotietojen mukaan niillä on jo nyt miljoonia. Voisiko johtua vaikka siitä, että osa elää tehdäkseen töitä eikä pelkästää tee töitä elääkseen.

Puolisoni laski viime viikolla, että hänen "kuukausipalkkansa" eli firman plussapuolelle jäävä rahasumma on llut tänä vuonna 70 000 e/kk. Ei hän silti aio olla loppuvuotta jouten, aamulla lähti klo 5.30 ja illalla toivottavasti palaa ennen kuin lapsen menee nukkumaan.
[/quote]
Surkea isä :(

Vierailija
25/44 |
12.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 18:25"]

[quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 18:19"]

[quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 18:17"]Oletko koskaan miettinyt, että ne verolistojen superrikkaat tekee töitä, herää aamulla hämärään, syö aamupalansa, lukee lehden ja lähtee töihin, vaikka verotietojen mukaan niillä on jo nyt miljoonia. Voisiko johtua vaikka siitä, että osa elää tehdäkseen töitä eikä pelkästää tee töitä elääkseen. Puolisoni laski viime viikolla, että hänen "kuukausipalkkansa" eli firman plussapuolelle jäävä rahasumma on llut tänä vuonna 70 000 e/kk. Ei hän silti aio olla loppuvuotta jouten, aamulla lähti klo 5.30 ja illalla toivottavasti palaa ennen kuin lapsen menee nukkumaan. [/quote] Kuulostaa ikävältä, että työnteko menee lapsen edelle, vaikka ei olisi edes pakko.

[/quote]

Sorry, piti kirjoittaa että lapset ja ne menee nukkumaan noin 23.00. Ole huoleti, kyllä ne isäänsä ihan tarpeeksi näkevät jos vaihtoehtona on se, että isä joutuu vankilaan tuomittuna heitteillejätöstä.

[/quote]

htona on se, että isä joutuu vankilaan tuomittuna heitteillejätöstä.

[/quote]

Tosi myöhään annatte lasten olla hereillä. Etenkin viikolla tarvitsevat kunnon unet (oli sitten teinejä tai pikkulapsia). Ellet sitten vaan hätäpäissäsi keksinyt tuota väitettä, että menee noin myöhään nukkumaan, että isä muka kerkeää olla lasten kanssa.

Vierailija
26/44 |
12.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaisissa ja tsekkiläisissä on kuulkaa paljon samaa... T. Täällä 5 vuotta asunut

Vierailija
27/44 |
12.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 18:17"]

Oletko koskaan miettinyt, että ne verolistojen superrikkaat tekee töitä, herää aamulla hämärään, syö aamupalansa, lukee lehden ja lähtee töihin, vaikka verotietojen mukaan niillä on jo nyt miljoonia. Voisiko johtua vaikka siitä, että osa elää tehdäkseen töitä eikä pelkästää tee töitä elääkseen.

Puolisoni laski viime viikolla, että hänen "kuukausipalkkansa" eli firman plussapuolelle jäävä rahasumma on llut tänä vuonna 70 000 e/kk. Ei hän silti aio olla loppuvuotta jouten, aamulla lähti klo 5.30 ja illalla toivottavasti palaa ennen kuin lapsen menee nukkumaan.

[/quote]

No ompa hienoa. Senkun menee, hyvä sille.

Vierailija
28/44 |
12.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi vittu nyt, joillekki työ vaan tuo elämään paljo sisältöä, ei kaikki oo kyllästynyt työhönsä niinkuin sinä.

Vierailija
29/44 |
12.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on opettajana 20 tuntia opetusta viikossa. Eli 4 tuntia keskimäärin päivässä. Hirveästi enemmän ei aina mene muuhun. Joskus tietenkin kokeiden korjaamista jne. Pystyisin vallan hyvin kuvittelemaan elämän ilman tuota 4 tuntia päivässä. Tuskin koskaan viikossa tulee 38-40 tuntia. Ehkä yhden viikon keväällä, kun on paljon kokeita.

Ap

Vierailija
30/44 |
12.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sitten lotota tai osallistua muihin rahapeleihin, jos ei kaipaa muutosta elämäänsä ja arkeensa?

Vierailija
31/44 |
12.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon ihan viittävaille valmis juristi, ja jatkaisin työtäni ainakin osa-aikaisena. Tekisin lyhenettyä työviikkoa ja pitkät lomat usein :)

Vierailija
32/44 |
12.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä työtä teette, jos haluisitte jatkaa voiton jälkeen. Itse supermarketin kassa, en jatkaisi.

Vierailija
33/44 |
12.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähihoitaja. En jatkaisi.(huutonaurua)

Vierailija
34/44 |
12.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen siivooja. Moppi jäisi vähän äkkiä muille.

Vierailija
35/44 |
12.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirurgi. Jatkaisin työssäni. On kiehtovaa ja pidän siitä. Toki enemmän lomia olisi.

Vierailija
36/44 |
12.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinteistönvälittäjä. En jatkaisi. Koko ajan muuten pelko siitä, miten firma pärjää. Helvetillinen kilpailu. Olisi uskomattoman upeaa päästä tästä oravanpyörästä pois.

Vierailija
37/44 |
12.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 18:47"]Miksi sitten lotota tai osallistua muihin rahapeleihin, jos ei kaipaa muutosta elämäänsä ja arkeensa?
[/quote]
Ostaisin tontin ja rakennuttaisin talon ja ostaisin itelle uuden jopon. Kyllä mä silti hakisin niitä palkkatöitä.
T. Tylsistynyt työtön

Vierailija
38/44 |
12.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 19:05"]

Mä oon ihan viittävaille valmis juristi, ja jatkaisin työtäni ainakin osa-aikaisena. Tekisin lyhenettyä työviikkoa ja pitkät lomat usein :)

[/quote]

Itse olen myös korkeakoulutettu. Tuollaisen voiton osuessa kohdalle en jatkaisi töissä vaan menisin lähinnä harrastuspohjalta ilman palkkaa yhteen järjestöön auttelemaan. Heillä ei ole varaa maksaa palkkaa mutta he tarvitsevat korkeakoulutettua työvoimaa. Mitään säännöllistä kokopäivähommaa en itselleni kuitenkaan ottaisi. Pääpaino elämässäni olisi matkustelussa ja muussa mukavassa.

Vierailija
39/44 |
12.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lakimies. Jatkaisin jossain muodossa. Ehkä Thaimaassa juridisia palveluita tai muuta.

Vierailija
40/44 |
12.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveyskeskuslääkäri olen. Minä kyllä ottaisin loparit.