En ole hakenut töitä yli kahteen vuoteen
Huomasin äsken että viimeinen työpaikka mitä olen hakenut oli huhtikuussa 2013.
Kommentit (19)
Itse en ole hakenut töitä ikinä. Tosin olen tukien takia kyllä teeskennellyt hakevani.
En minäkään ole hakenut töitä koskaan. Olen yrittäjä..
Minä en ole hakenut yhtäkään paikkaa enkä hae.Työttömänä jo 6 vuotta.
[quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 17:51"]En minäkään ole hakenut töitä koskaan. Olen yrittäjä..
[/quote]
Onko se alapeukun arvoista, ettei elä tuilla vaan elättää ihan itse perheensä?
[quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 18:00"]
[quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 17:51"]En minäkään ole hakenut töitä koskaan. Olen yrittäjä.. [/quote] Onko se alapeukun arvoista, ettei elä tuilla vaan elättää ihan itse perheensä?
[/quote]
Sekin on alapeukun arvoista, että menee ahneuksissaan töihin. Sitä vielä paljon ala-arvoisempaa on se, että alkaa törkeästi riistämään ja hyväksikäyttämään muita ihmisiä.
Eipä sitä tuon selkemmän voi mielestäni sanoa.
Ihan ei aukea oliko tuo sarkasmia? Tai mihin tuo liittyi? Ahneuksissaan töihin? Ja mistä tuo riistäminen tähän keskusteluun pomppasi?
Ap, oletko töissä? Sitähän sinä et kerro, että onko sinulla edes tarvetta hakea. Minäkään en ole viiteen vuoteen, koska sain töitä.
[quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 18:16"]
Ja mistä tuo riistäminen tähän keskusteluun pomppasi?
[/quote]
Siitä kun täällä mainittiin yrittäminen.
Miten mä voin olla riistäjä? Korkeintaan itseäni riistän, kun painan hulluna töitä, ihan omalla riskillä, ilman sunnuntai/ylityö/loma/sairaskorvauksia. Minulla ei ole työntekijöitä, olen yksinäinen tmi yrittäjä. Mutta riistäjäkin sitten. Aina av:ltä oppii jotain uutta.
[quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 18:49"]
Minulla ei ole työntekijöitä, olen yksinäinen tmi yrittäjä.
[/quote]
No siinä tapauksessa saat puolittaisen synninpäästön. On yksityisyrittäjä aina parempi kuin työvoimaa riistävä yrittäjä.
Muistutukseksi kaikille riistokapitalisteista provoileville. Kommunismia on yhteiskuntamallina testattu niin moneen kertaan niin monessa maassa niin monen vuosikymmenen ajan, että varmasti tiedetään tämä yksi asia: Ei toimi. Vika ei ollut siitä, että testattava kommunismi olisi joka kerta ollut jotekin vääränlaista vaan siinä, että kommunismi ei missään muodossa oikeasti toimi. Siinä kun tehdään naurettavan lapsellinen oletus että kaikki ihmiset käyttäytyisivät jollakin tietyllä tavalla ja että himoja, itsekkyyttä, ahneutta ja mukavuudenhalua ei motiiveina olisi olemassa.
Kommunismin perään on turha haikailla. Toimivan yhteiskuntajärjestyksen pitää olla sellainen, että se toimii myös huomioiden kotimaiset rikolliset, maahanmuuttajat ja ulkopuolisen maailman geopoliittiset sekä taloudelliset kriisit. Sen pitää kestää ihmiseen sisäänrakennetut alhaisilta tuntuvat motiivit, joita ei kiistämällä voi tehdä olemattomiksi.
[quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 18:58"]
[/quote]
No siinä tapauksessa saat puolittaisen synninpäästön. On yksityisyrittäjä aina parempi kuin työvoimaa riistävä yrittäjä.
[/quote]
Kannatat siis täyttä kommunismia?
[quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 19:15"]
[/quote]
Vastustan kommunismia.
[quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 19:15"]
[quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 18:58"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Se kannattaa provoilua. Kannattaako sille siis vastailla?
Nykyään palstalla on niin paljon pelkkää puhdasta riidanhaastoa että pieni pysähdys ennen vastaamista olisi paikallaan. Mietit että ihanko oikeasti se toinen on tuota mieltä vai onko tarkoituksena päästä riitelemään kanssasi...
Mitäpä turhaan kun töitä ei kuitenkaan ole. En oo mäkään sitten syyskuu 2012 jälkeen