Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naurattaa vanhat ukot, jotka väittävät yli 25v naisia kurppaantuneiksi

Vierailija
12.06.2015 |

Olisko peiliin katsominen mitään? :D

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
12.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä hei aloita vielä! Olen vielä duunissa ja tahdon osallistua jokaperjantaiseen kurppa vs limainen vanha ukko -väittelyyn

Vierailija
2/9 |
12.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Määritele tämä vanha ukko, jatketaan sitten asiasta. Kiinalainen ystävättäreni ei päässyt ilman papereita yökerhoon vaikka oli yli 35 vuotias ja ikänsä suomessa anniskeluravintolassa tehnyt töitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
12.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti naiset ovat viehättäviä koko elämänsä ajan. En ymmärrä miksi muutamat tahvot pitävät omaa vastakkaista mielipidettään niin voimakkaasti esillä. Sisäisesti tasapainoiset aikuiset naiset ovat upeita. Ei siihen muutama ryppy vaikuta.

Vierailija
4/9 |
12.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä menee naiset helppoon. Jospa ette ruokkisi trolleja?

Vierailija
5/9 |
12.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei naurata, he ovat herrasmiehiä. :)

Vierailija
6/9 |
12.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se iästä ole kiinni. Jotkut naiset ovat parikymppisinä kaameita tanttoja, toiset tyttömäisiä ja simpsakoita nelikymppisinäkin.

Vierailija
7/9 |
12.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 17:44"]Ei se iästä ole kiinni. Jotkut naiset ovat parikymppisinä kaameita tanttoja, toiset tyttömäisiä ja simpsakoita nelikymppisinäkin.
[/quote]Jep, mulla ainakin oli roikkutissit ja ryppyjä jo alle 20-vuotiaana. Olisin kelvannut vaimoksi vissiin 10-vuotiaana?

Vierailija
8/9 |
12.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On niitä miehiä. jotka ovat luonteeltaan efebofiileja (kiinnostuneita ainoastaan tyttömäisistä hyvin nuorista naisista) eivätkä siitä koskaan muutu "terveiksi". Tuo miestyyppi vihaa aikuisen näköisiä naisia, joissa ei ole enää lapsimaisia piirteitä, eikä lapsenpyöreyttä kasvoissa. Tuo miestyyppi haluaa parisuhteen, jossa saa käyttää valtaa toiseen, jolta saa ihailua. Tuo miestyyppi uskottelee olevansa itse seksikäs yli viisikymppisenäkin ja vetävänsä puoleensa teinejä ja vähän päälle kaksikymppisiä lopun ikäänsä. Tuolta miestyypiltä ei tule saamaan mitään positiivista kommenttia liittyen aikuisiin naisiin, joten miksi edes vaivautua??

Vierailija
9/9 |
12.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 17:49"]On niitä miehiä. jotka ovat luonteeltaan efebofiileja (kiinnostuneita ainoastaan tyttömäisistä hyvin nuorista naisista) eivätkä siitä koskaan muutu "terveiksi". Tuo miestyyppi vihaa aikuisen näköisiä naisia, joissa ei ole enää lapsimaisia piirteitä, eikä lapsenpyöreyttä kasvoissa. Tuo miestyyppi haluaa parisuhteen, jossa saa käyttää valtaa toiseen, jolta saa ihailua. Tuo miestyyppi uskottelee olevansa itse seksikäs yli viisikymppisenäkin ja vetävänsä puoleensa teinejä ja vähän päälle kaksikymppisiä lopun ikäänsä. Tuolta miestyypiltä ei tule saamaan mitään positiivista kommenttia liittyen aikuisiin naisiin, joten miksi edes vaivautua??
[/quote]
Olipa törkeästi sanottu. Minä olen efebofiili, mutta en tosiaankaan halveksi ketään ulkonäön perusteella. Sama kun väittäisit, että blondeja voimakkaasti preferoiva tylyttäisi brunetteja vain, koska tyyppi ei miellytä. Kyllä se on ihan vain huonotapaisuutta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kolme