Kysymys rokottamattomille?
Minkälaisen k-taudin sairastit?
Ihan mielenkiinnosta kysyn, itse myös rokottamaton ja en ole vielä tartuntaa saanut.
Kommentit (45)
Ei ole ollut tietääkseni... Jos on ollut, niin on sitten ollut oireeton.
Olen rokottamaton. En ole myöskään käynyt kertaakaan testissä. En tiedä olenko sairastanut koronataudin. Välillä ollut vatsa ripulilla ja yskää ollut. Rokotetta en tule ottamaan.
2020 ennen rokotteita oli joitain parina päivänä outoja oireita kuten lepohengenahdistusta ja puristavaa tunnetta päässä, en tosin tiedä oliko korona. Sen jälkeen ei mitään oireita tai flunssia.
Pää- ja silmäkipua muutaman päivän ja viikko ilman maku- ja hajuaistia
Oli korona viime keväänä. Pelkkä hajuaistin menetys — ei muuta. Puolisolla oli neljän päivän ajan flunssa, jossa kuumetta enimmillään 38. En olisi tiennyt sairastavani, ellei olisi määrätty testiin altistumisen perusteella. Olemme perusterveitä nelikymppisiä, ei ylipainoa.
Mulla ei niinkään paha, mutta jälkioireet on pitäny työkyvyttömänä.
Vaimo sai saman taudin minun jälkeen ja on edelleen sairaalahoidossa. Toipumaan päin kuitenkin.
Päivän verran olin vähän kipeä ja pari päivää että normaali olo.
Epäilen että johtui siitä että altistuin piikkiproteiinille tavallista enemmän pari päivää ennen kuin sairastuin.
Ystävän perheessä vaimo ainoa rokotettu sairasti epätyypillisesti 3 viikkoa pahaa nuhaa kun muu perhe selvisi parilla päivällä.
En ole myöskään ottanut rokotteita tai käynyt testeissä. Korkeintaan on ollut vähän kurkku kipeä joka on mennyt nopeasti ohi luonnonlääkkeillä ja vitamiineilla.
Maaliskuussa 2020 sairastin "koronan"... Olin jo entuudestaan huonossa kunnossa, en ollut nähnyt päivänvaloa vuoteen, olin alipainoinen ja kroppani kärsi puutetta varmaan kaikesta ravinnosta ja vitamiineista. Siksi tuo lorona varmaa iskikin niin "lujaa". Olin siis kaksi viikkoa tosi huonona. Olisi kyllä mennyt influenssasta mutta sehän katosi.
En tietääkseni ole sairastanut koronaa enkä mitään muutakaan. Toisessa käsivarressa ja olkapäässä on ollut kipuja, mutta nekin ovat häipymässä.
Alkoi kurkkukivulla, sitten yskä ja yhtenä päivänä kuumetta. Tavallinen flunssa on ollut pahempi.
Ei ole ollut minkäänlaista.