Miten suhtaudutte yli viisikymppisen naisen seksuaalisuuteen ja flirttailuun?
Minulla oli jonkinlainen rajoittuneisuus ikärajojem osalta varsinkin naisia kohtaan, mutta kerranpa vuosia sitten törmäsin erittäin flirttailevaan 55+ naiseen, joka ihan arkisissakin yhteyksissä keikisteli, kumartuessaan puolitahallisesti pyllisteli vähän liiankin selvästi ja iski silmää, näytti kieltään ym. Hän myös mielellään kosketteli käsivarresta jne. Minä sitten vain ihastuin hyvinkin intohimoisesti lopulta häneen, vaikka aluksi ihmettelin hänen käytöstään. Hän oli jotenkin luonnonlapsimainen oman elämänsä Brigitte Bardot, mutta kiistämättömän aikuisessa kuoressa.
Edelleenkin ihmettelen sitä joskus hiljaa mielessäni jollain tasolla, ja olenkin pohtinut, oliko se tahatonta vai tarkoituksellista ja jos oli tarkoituksellista, niin miksi hän teki niin. Mutta miksi aikuisemman naisen seksuaalisesti vihjaileva käytös herättää niin jyrkkiä mielipiteitä yleisemmin?
Kommentit (70)
Ei se flirtti ja seksuaalisuus ihmisestä välttämättä kuole ikinä. Eikä siinä mitään ihmeellistä ole, biologiaa.
N52
Kuten mihin tahansa mielisairauteen.
En koe tarvetta suhtautua asiaan mitenkään. Vastaus; neutraalisti
Yhtä kielteisesti kuin yli 50-vuotiaiden miesten flirttailuun. Hyi olkoon!
Sitä mä en voi katsoa, kun yli 50 kymppinen pubiruusu pitää karmeita mustia tekohiuspidennyksiä ja yritää olla nuorekas ja tyttömäinen. Naama kuin 80 vuotiaalla. Ja kun joku tarjoo kaljan tiskillä niin niiaa kun olis joku pikkutyttö! Seksikästäkö mitä???
No hohhoh!! Ei sellaista ole olemassakaan! :D
Tuollainen keikistely nyt on karseaa katsottavaa iästä riippumatta.
Sivistyneesti tehty flirttailu on sen sijaan ok ihan minkä ikäisenä tahansa.
Meillä on töissä yksi reilu 50v eronnut nainen, joka kääntää jutut kaksimielisiksi ja saattaa kertoa jotain härskejä vitsejä. Onneksi ollaan etänä nykyisin, sillä se on niin vaivaannuttavaa kuunneltavaa. Tein vuosia sitten opiskeluaikana mallin töitä ja tämä nainen oli jostain netin syövereistä saanut tongittua kuvan, missä olin Tokmannin mainoksessa kalsarit päällä. Hän piti sitä kuvaa puhelimessaan ja näytteli töissä tyyliin ”mikäs siellä pullottaa”. Silloin mietin ilmoitanko HR, mutta jätin sikseen.
"Pyllistelee ja näyttää kieltä" ????
Eihän seksuaalisuus lopu tietyssä iässä. Flirttailu on ajanvietettäkin ja toisen huomioimista, viatonta leikkiä. Moni ottaa sen aivan liian vakavasti. Ei kukaan ole sänkyyn hyppäämässä flirttaillessaan, pikemminkin päinvastoin. Sehän on enemmänkin huumoria.
Jos tuo olisi sattunut viime kesänä, niin sanoisin että olet törmännyt tulevaan ex-vaimooni. Jos tuosta on kuitenkin vuosia aikaa, niin kai niitä on sitten muitakin.
Ikääntyvässä Suomessa varmaan kolmannes miehistä on yli 50-vuotiaita. Kannustan siis flirttailuun myös niitä naisia, jotka ovat ylittäneet niin sanotun hedelmällisen iän.
Piristää päivää, joku tainnut ylitulkita.
Vierailija kirjoitti:
Sitä mä en voi katsoa, kun yli 50 kymppinen pubiruusu pitää karmeita mustia tekohiuspidennyksiä ja yritää olla nuorekas ja tyttömäinen. Naama kuin 80 vuotiaalla. Ja kun joku tarjoo kaljan tiskillä niin niiaa kun olis joku pikkutyttö! Seksikästäkö mitä???
Kysyitkö mitä tämä yritti vai mistä päättelet tämän yrittäneen jotain?
Karmeeta kattoo