Miten suhtaudutte yli viisikymppisen naisen seksuaalisuuteen ja flirttailuun?
Minulla oli jonkinlainen rajoittuneisuus ikärajojem osalta varsinkin naisia kohtaan, mutta kerranpa vuosia sitten törmäsin erittäin flirttailevaan 55+ naiseen, joka ihan arkisissakin yhteyksissä keikisteli, kumartuessaan puolitahallisesti pyllisteli vähän liiankin selvästi ja iski silmää, näytti kieltään ym. Hän myös mielellään kosketteli käsivarresta jne. Minä sitten vain ihastuin hyvinkin intohimoisesti lopulta häneen, vaikka aluksi ihmettelin hänen käytöstään. Hän oli jotenkin luonnonlapsimainen oman elämänsä Brigitte Bardot, mutta kiistämättömän aikuisessa kuoressa.
Edelleenkin ihmettelen sitä joskus hiljaa mielessäni jollain tasolla, ja olenkin pohtinut, oliko se tahatonta vai tarkoituksellista ja jos oli tarkoituksellista, niin miksi hän teki niin. Mutta miksi aikuisemman naisen seksuaalisesti vihjaileva käytös herättää niin jyrkkiä mielipiteitä yleisemmin?
Kommentit (70)
Vierailija kirjoitti:
Kavahdan ja pakenen.
m58
Höpsis vanhus, olet innoissasi.
Samalla tavalla kuin muidenkin ikäisten. Miten tuo ikä asiaan vaikuttaa. Yhtä noloa se on pyllistellä kaiken ikäisenä.
Vierailija kirjoitti:
Samalla tavalla kuin muidenkin ikäisten. Miten tuo ikä asiaan vaikuttaa. Yhtä noloa se on pyllistellä kaiken ikäisenä.
Älä nyt ala pyllistelemään, alkaa kohta v2:nen käynnistyy.
Kaksimielisten puhuminen on ällöttävää ihan minkä ikäiseltä tahansa, mutta sellainen kepeä flirtti onnistuu minkä ikäiseltä vain. Ei yläikärajaa. Itse pidän viisikymppisiä naisia kuumina. M45.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nolottaa jo 40v jotka kuvittelevat olevansa nuoren näköisiä. He ovat niitä "vanha tyttö" -tätejä. Yök.
Älykäs, arvokkaasti ikääntynyt nainen sen sijaan voi olla hyvinkin sensuelli - kuten Tarja Halonen.
No, olen 44 mutta en vaan halua pukea mitään rumia tätivaatteita tai leikata tukkaa tiukaksi permanenttipalloksi, enkä näyttää muutenkaan happamalta, kovalta ämmältä. Voin pukea niitä Prisman tätivaatteita sitten 10 vuoden päästä jos siltä tuntuu.
No, olen 54 mutta en vaannhalua pukea edelleenkään mitään rumia tätivaatteita tai leikata tukkaa tiukaksi permanenttipalloksi…
Kuule 2-3 -kymppusen silmussä 4- ja 5-kymppuset näyttävät ihan yhtä vanhoilta, usko vaan!
Jos tarkoitat kaksi- ja kolmikymppisten silmissä.... niin aivan sama mitä kaksi-ja kolmikymppiset miettivät. En minäkään mieti heitä.
Vierailija kirjoitti:
"Pyllistelee ja näyttää kieltä" ????
Pidättelin kans naurua tän kohdalla.
Vierailija kirjoitti:
Flirttailu on taito ja se pitää suorittaa tyylikkäästi. Joku pyllistely ei ole aitoa flirttailua nähnytkään.
Flirttailu ei tosiaan ole mitään pyllistelyä tai rivoja eleitä. Ei ole koskaan ollut. Tai ainakaan sellainen flirtti mistä tulee hyvä mieli eikä siitä ole tarkoituskaan tulla sen kummempaa.
Nimenomaan taito joka lähtee aidosta viehätysvoimasta ja on vilpittömän hyväntahtoista.
Sääli ettei suomalaiset oikein tajua sen harmittomuutta. Ei kai kukaan tosissaan miellä tuota jonain parittelukutsuna??
Nuoret naiset on lapsia; vanhemmiten kiinnostaa vastaavasti vanhemmat naiset. Vastaava flirtti miehen tekemänä olisi mielenkiintoinen, sikäli siihen ei suhtauduta huonosti (plus saa syytteet ja potkut).