Lue keskustelun säännöt.
Mies ei ole halunnut mua koskaan :(
12.06.2015 |
Hitto kyn syö naista kun mies ei himoitse/halua..
Ois kiva kun tulis kuiskuttaan korvaan "mä haluun panna sua". No ehkä hänen ihannenaisensa on sitten jotain muuta kun isorintainen ja pyöreä peppuinen.
Ja ennenkyin joku vetää läskikortin niin kerron että paino pudonnut 20kg eikä siitäkään ole mitään sanonut:(
Mun unelma olis mies joka ois perseeasä ja haaroissa kiinni kokoajan:) huokailis korvaan ja suutelis niskaan:)
Siitä hyvästä voisin polvistua ja availla housuja ja kaivaa kalun käteen ja suuhun ;)
Kommentit (21)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
[quote author="Vierailija" time="14.06.2015 klo 11:14"][quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 17:02"][quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 21:00"][quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 18:40"][quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 17:21"][quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 17:18"]No miksi olet aloittanut suhteen ihmisen kanssa joka "ei ole halunnut sua koskaan"? Ihan itse olet valintasi tehnyt.
[/quote]
Se on oma surullinen tarinansa mutta nuorena sitä ei oikein ymmärtänyt että mitkä on elämän tärkeät asiat. Tyytyi vaan johonkin. Ja nyt sitä hintaa maksellaan. Ap
[/quote] Miksi mies on ollut kanssasi? Luulisi, että haluaa panna naista, jota haluaa panna.
[/quote]
Varmaan säälistä. Ap
[/quote]
No toivottavasti ei säälistä sentään.
Minä en vain seksin puutteen takia halua enää tässä vaiheessa miestä kokonaan vaihtaa, ei sitä valitessaan vajaa 20 vuotta sitten voinut tämmöistä tietää ja parisuhteessa niin monta liikkuvaa osaa ettei seksi yksin minun kohdallani eroon riittäisi.
Kyllä tuo mun mies seksistä tykkää silloin harvoin kun innostuu ja tykkää nimen omaan minun kanssa. Mutta eipä silti tänäkään aamuna herunut, kiehnäsin ja hyväilin uusissa pitsialusvaatteissani kun aamuhalailtiin, kävi hänen käsi pikkuhousujeni päällä kyllä mutta siihen jäi ja lähti kahvinkeittoon. Ei ole draivia ei, vaikka olen varsin hemaiseva pakkaus edelleen ja muille kyllä kelpaisi :/
Perheenäiti 42v.
[/quote] En minäkään haluaisi, että vaimolla on pitsialusvaatteet sängyssä. Meillä nukutaan ja nussitaan alasti. Joskus on kyllä mukava nussia, kun vaimolla on pelkkä yöpaita päällä. Nostaa helma pepun päälle ja painaa takaapäin.
[/quote]
Ai perkule, se olikin siis tällä kertaa kiinni siitä että mulla oli jo poikkeuksellisesti pikkarit ja tissiliivit päällä, dämn! Minä kun luulin, ettei häntä vaan huvittanut, mutta tosiaan ehkä hän hämmentyi, että pitääkö tässä nyt alkaa panemaan vaatteet päällä :D.