Pukeutumisapua mammoilta
Menen ristiäisiin. En haluaisi laittaa mekkoa vaan pitkikset, värivaihtoehtoina musta ja beige, yläosa valkoinen ohut paita pitsisomistein. Itse kysymys: beiget vai mustat housut?
Kommentit (8)
Mustavalkoisessa sut sekoitetaan tarjoilijaan.
Molemmat sopii. Ristiäisissä ei yleensä mitään tarjoilijoita pyöri :) Vaaleat on tietysti kesäisemmät, jos on lämmintä.
Pitkikset on meillä naisten/tyttöjen pitkälahkeiset alushousut, mutta toivottavasti et niitä meinannu laittaa.
[quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 15:04"]
[/quote]
Jos ottaisin riskin :) En ole aikoihin käynyt tuollaisessa tilaisuudessa, joten neuvot tulevat tarpeeseen. Onko kovin mautonta ottaa kamera mukaan?
[quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 15:15"]
[quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 15:04"]
[/quote]
Jos ottaisin riskin :) En ole aikoihin käynyt tuollaisessa tilaisuudessa, joten neuvot tulevat tarpeeseen. Onko kovin mautonta ottaa kamera mukaan?
[/quote]
Voit ihan hyvin laittaa mustat housut. Mulle vain tulee ensimmäisenä tarjoilija mieleen, jos jollain on mustat housut ja valkoinen paita. Ei se oikeasti haittaa :-). Ja tietysti saat ottaa kameran!
Tuhannet kiitokset avusta! Tiesin voivani luottaa teihin, arvoisat mammat. Minä sitten tykkään teistä :) ap
Minä laittaisin valkoisen paidan ja beiget housut. T. Vaatesuunnittelija
Kumpi sulle sopii, itse en laittaisi beigeä vaatetta missään muodossa