Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muistatteko ne Espoolaiset voisota-äidit? Mitenköhän...

Vierailija
12.06.2015 |

Heidän sotansa on edennyt? :) Erityisesti mieleen jäi se yksi, joka vinkui aamutv:ssä sitä, kuinka päiväkotiruoka aiheuttaa hänen pojalleen käytöshäiriöitä, ihottumaa ja vatsavaivoja. :) Mitäköhän heille kuuluu tänään? Vai jäikö "voisota" vai yhden päivän uutisihmeeksi? :)

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
12.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 14:16"]

Oliks tää se tapaus kun mamma vaati lapselleen koulussa yksilöllistä luomulähiruokaa ja somesta paljastui, että kävi itse lastensa kanssa syömässä Pizza Raxissa?

[/quote]

Mikä juttu tämä on? Mä en ole kuullu kun nämä pannari on pahasta-äidit.

Vierailija
2/7 |
12.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliks tää se tapaus kun mamma vaati lapselleen koulussa yksilöllistä luomulähiruokaa ja somesta paljastui, että kävi itse lastensa kanssa syömässä Pizza Raxissa?

[/quote]

Voisotaäidit on naurettavia, mutta niin on tämä vasta-argumenttikin. Jos mä kerran vuodessa käyn vetää lasten kanssa Rax:ssa, niin tarkoittaako tämä sitä, että tämän jälkeen minun pitäisi hyväksyä, jos lapset saa päiväkodissa vain halpaa pitsaa ja eineslihapullia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
12.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 14:28"]

[/quote]

Voisotaäidit on naurettavia, mutta niin on tämä vasta-argumenttikin. Jos mä kerran vuodessa käyn vetää lasten kanssa Rax:ssa, niin tarkoittaako tämä sitä, että tämän jälkeen minun pitäisi hyväksyä, jos lapset saa päiväkodissa vain halpaa pitsaa ja eineslihapullia?

[/quote]

Mikä helvetin vasta-argumentti? Faktahan tuo on. En tiedä, missä räkälähiössä asut, mutta itse en tiedä yhtään koulua, jossa saisi ruoaksi vain halpaa pitsaa ja eineslihapullia. Muistaakseni nämä mammat käyttivät sitä paitsi argumentteinaan, että muuten lapset eivät saa kunnon ruokaa koko päivänä - ei tainnut tulla mieleen, että kotona voisi sitten tarjota sitä kunnollista luomulähiruokaa. Mutta pääseehän mamma toki helpommalla käyttämällä lapset pizzeriassa tai Mäkkärillä...

Mistäs sinä muuten tiedät, miten usein kyseinen mamma käy Pizza Raxissa - ettei vain liippaa läheltä?

Vierailija
4/7 |
12.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai niin tää oli se kun se yksi äiti sanoi että "olisi hyvä jos lapset saisivat edes kerran päivässä laadukasta ruokaa" tarkoittaen tällä päiväkotiruokaa... :D

Vierailija
5/7 |
12.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstailevat ahkerasti facebookin Laatua Lasten Lautasille ryhmässä ja jakelevat Safkatutkan linkkejä ym. salaliittoteorioita. :D

Vierailija
6/7 |
12.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
7/7 |
12.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Jep, juuri se! :D