Miksi N32,
Annat niin harvoin? Mun pitäisi päästä työntämään ylipaksua terskaani sinuun useamman kerran päivässä, tai se muuttuu punaisen tummanpuhuvasta sinertäväksi ja pelkään että siihen tulee kuolio.
Pidät siitä kovasti itsekin, uikutuksesta päätellen. M49
Vaimoni halut jää 3-5 kertaan viikossa, ei tuo riitä alkuunkaan minulle.
Kommentit (31)
[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 12:02"]
[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 02:11"]
Crossfittheppuna minulle ei oo semmosta naimista naisen kans tullu etten jaksais. muutama minsa ja uudelleen ja uudelleen. erran nuolin 1h20min yhteen menoon ja nainen sai muutaman" orkun
m 36 omegle
[/quote]
Kuuleppa ei pillun nuoleminen voi noin pitkään onnistua. Vai oliko naisesi sidottuna?, Vaimoni kestää ehkä puolisentuntia. Valittaa että kyllä on pillu ja klitoris kipeä, ja naimiset siinä mukana itse paneminen ja nuolemisineen kestää tunnista kahteen. Jos vaimoni imuttaa pelkästään puolisen tuntia, ja runkkailee kaluani kyllä on kalukin kipeäM50+.
[/quote]
Totta en minäkään noin kauaa kestäisi. n36
Crossfittheppuna minulle ei oo semmosta naimista naisen kans tullu etten jaksais. muutama minsa ja uudelleen ja uudelleen. erran nuolin 1h20min yhteen menoon ja nainen sai muutaman" orkun
m 36 omegle
[/quote]
Mene nukkumaan ei tuollaista kukaan usko. n38
N32 se vain loukkasi palstalla minua halutonta naista. Tyypillistä. Saa minun puolestani painua hevonvittuun koko palstalta.
[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 00:17"]N32 se vain loukkasi palstalla minua halutonta naista. Tyypillistä. Saa minun puolestani painua hevonvittuun koko palstalta.
[/quote]
Harmittaako kun sinun pihtarivittusi ei hallitsekaan ketään muuta kuin tohvelisankariukkoasi?
[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 00:17"]N32 se vain loukkasi palstalla minua halutonta naista. Tyypillistä. Saa minun puolestani painua hevonvittuun koko palstalta.
[/quote]
Hankala välillä muistaa ketä on solvannut, kun ette käytä nimimerkkejä. Enkä muista kuin yhden, jolle olen kirjoittanut kärkkäästi. Kyseinen henkilö vetäisi soijapapuja sieraimeen jostakin täysin mitättömästä mielipide asiasta ja terrorisoi keskustelua. Viimeisestä lauseestasi päätellen, olet tämä kyseinen retardi. Ihan iloksesi en häivy kulumallakaan:)
N32v
[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 09:11"]
[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 00:17"]N32 se vain loukkasi palstalla minua halutonta naista. Tyypillistä. Saa minun puolestani painua hevonvittuun koko palstalta. [/quote] Hankala välillä muistaa ketä on solvannut, kun ette käytä nimimerkkejä. Enkä muista kuin yhden, jolle olen kirjoittanut kärkkäästi. Kyseinen henkilö vetäisi soijapapuja sieraimeen jostakin täysin mitättömästä mielipide asiasta ja terrorisoi keskustelua. Viimeisestä lauseestasi päätellen, olet tämä kyseinen retardi. Ihan iloksesi en häivy kulumallakaan:) N32v
[/quote]
Sinä loukkasit minua ja asia ei suinkaan ollut mikään mitätön. Eikä se jannu siinä ketjussakaan ole saanut asioitaan kuntoon joten ihan oikein hänellekin. Te ette kumpikaan osanneet auttaa toisianne kovasta yrityksestä huolimatta. Kipuile sä nyt siellä vaan.
Toivon sinulle vielä jonain päivänä halujesi ja/ tai miehesi menetystä, niin sinnepä jäät ulisemaan pelkkien kipujesi runtelemana.
Ja oot siis solvannut useampiakin naisia täällä?
[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 13:03"]
Mun pilluun mahtuu mieheni nyrkki ja oi se tunne on taivaallinen n43
[/quote]
Taidat olla aikamoinen läski, jolla on norsun vittu?
[quote author="Vierailija" time="27.06.2015 klo 23:33"]Toivon sinulle vielä jonain päivänä halujesi ja/ tai miehesi menetystä, niin sinnepä jäät ulisemaan pelkkien kipujesi runtelemana.
[/quote]
Vähän jo liian pitkälle menee noi sun juttusi. Haluton hiekkatuhero. Etkä edes tajua, että sussa on jotain vikaa.
N32v
m 36 omegle
[/quote]
Kuuleppa ei pillun nuoleminen voi noin pitkään onnistua. Vai oliko naisesi sidottuna?, Vaimoni kestää ehkä puolisentuntia. Valittaa että kyllä on pillu ja klitoris kipeä, ja naimiset siinä mukana itse paneminen ja nuolemisineen kestää tunnista kahteen. Jos vaimoni imuttaa pelkästään puolisen tuntia, ja runkkailee kaluani kyllä on kalukin kipeäM50+.