Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kalat horoskooppi -luonne

Vierailija
12.06.2015 |

kuvaile itseäsi tai lähimmäistäsi. Millainen luonne on kalat horoskooppisella?

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
12.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin paljon samanlainen mitä tääällä on jo kuvattu. Herkkä, kiltti, tunteellinen, kokee sekä ilon että surun pohjia myöten. Ihastuu helposti ja lujaa. Ujo vieraiden ihmisten seurassa tai isommassa porukassa. Välttää konflikteja, jopa oman hyvinvointinsa kustannuksella. Ei ole johtajaluonne, pyrkii välttämään päätöksentekoa tai muiden käskyttämistä. Luova ja taiteellinen, nauttii kauniista asioista ja kiinnittää herkästi huomiota ympäristön/luonnon kauneuteen. Ailahtelevainen, saattaa muuttaa mielipidettään asioista päivittäin, ei muiden vaikutuksesta vaan kun ei taida aina itsekään tietää mitä haluaa. Tutustuu hitaasti ihmisiin, mutta kerran kun on luottamuksen ansainnut niin pysyy ystävänä. Rypee välillä itsesäälissä/masiksessa ja on altis kaikenlaisille addiktioille. Fyysinen ihminen, pitää liikunnasta, hieronnasta, seksistä, läheisyydestä, kosketuksesta. Vaikka on perusluonteeltaan herkkä ja jopa arkakin, saattaa yllättävissä tilanteissa saada rohkeutta ja voimavaroja toimia.

Vierailija
2/26 |
12.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdyn edellisiin.

Taitoja: luovuus, nokkeluus, älykkyys, empaattisuus, intuitiivisuus, analyyttisyys

Heikkouksia: joskus menee liikaa tunteiden mukana, joskus taas liian analyyttinen, joskus liian ehdoton, altis mielenvaihteluille ja apaattisuudelle ja melankolialle

Lempiammatteja: kirjailija, taiteilija, keksijä, tutkija, asiantuntija, terapeutti

Lempiharrastuksia: lukeminen, taiteet, rentoutuminen omassa rauhassa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
12.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 17:07"]

Hyvin paljon samanlainen mitä tääällä on jo kuvattu. Herkkä, kiltti, tunteellinen, kokee sekä ilon että surun pohjia myöten. Ihastuu helposti ja lujaa. Ujo vieraiden ihmisten seurassa tai isommassa porukassa. Välttää konflikteja, jopa oman hyvinvointinsa kustannuksella. Ei ole johtajaluonne, pyrkii välttämään päätöksentekoa tai muiden käskyttämistä. Luova ja taiteellinen, nauttii kauniista asioista ja kiinnittää herkästi huomiota ympäristön/luonnon kauneuteen. Ailahtelevainen, saattaa muuttaa mielipidettään asioista päivittäin, ei muiden vaikutuksesta vaan kun ei taida aina itsekään tietää mitä haluaa. Tutustuu hitaasti ihmisiin, mutta kerran kun on luottamuksen ansainnut niin pysyy ystävänä. Rypee välillä itsesäälissä/masiksessa ja on altis kaikenlaisille addiktioille. Fyysinen ihminen, pitää liikunnasta, hieronnasta, seksistä, läheisyydestä, kosketuksesta. Vaikka on perusluonteeltaan herkkä ja jopa arkakin, saattaa yllättävissä tilanteissa saada rohkeutta ja voimavaroja toimia.

[/quote]

Kuin olisit minua kuvaillut. :) Olen siis kalat ja hyvin sopii nuo minuun.

Minuun on aina osunut hyvin  nuo luonnekuvaukset, mutta tuota en allekirjoita omalta kohdalta, että tykkää puhua pahaa selän takana. Itseasiassa en ole koskaan ennen törmännyt, että kaloista sanottaisiin noin. Lisäksi myös toisinaan nautin huomion keskipisteenä olosta ja mitä olen kalat-tuttaviani seurannut, niin samoin nauttivat hekin. Jotkut tuntuvat oikein hakevan sitä huomiota.

Vierailija
4/26 |
12.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vittumainen.

Vierailija
5/26 |
12.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tuntemat kalat on aina olleet sellasia perus mukavia, voimakastahtoisia ja suosittuja :)

Vierailija
6/26 |
12.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 12:33"]Vittumainen.
[/quote]

Olipas kaikenkattava ja lahjakkaasti laadittu kuvaus... Eikö todellakaan irtoa enempää?

Vierailija
7/26 |
12.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnianhimoinen, suosittu ja sanoo asiat suoraan.

_N17_

Vierailija
8/26 |
12.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 12:37"][quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 12:33"]Vittumainen.
[/quote]

Olipas kaikenkattava ja lahjakkaasti laadittu kuvaus... Eikö todellakaan irtoa enempää?
[/quote]

Vittumainen. Ei usko horoskooppeihin. Pitää horoskooppeihin uskovia yksinkertaisina hölmöinä. Siksi on heille vittumainen. Myös palstaprovo. Pitää lukemisesta. Patologinen valehtelija.

Vierailija
9/26 |
12.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 12:41"]

[quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 12:37"][quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 12:33"]Vittumainen. [/quote] Olipas kaikenkattava ja lahjakkaasti laadittu kuvaus... Eikö todellakaan irtoa enempää? [/quote] Vittumainen. Ei usko horoskooppeihin. Pitää horoskooppeihin uskovia yksinkertaisina hölmöinä. Siksi on heille vittumainen. Myös palstaprovo. Pitää lukemisesta. Patologinen valehtelija.

[/quote]

:-D Toi on totta! Mä olen tuollainen (vaikken siihen uskokaan)!

Vierailija
10/26 |
12.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihaa konflikteja ja yrittää vältellä epämiellyttäviä tilanteita/päätöksentekoa, rauhallinen, ei tykkää olla huomion keskipisteenä, marttyyri, kiltti, kohtelias, ei todellakaan ole suorasanainen! Ei sano mitään suoraan, mutta puhuu selän takana. Hyvä manipuloimaan ihmisiä ja saamaan heitä "puolelleen", valittaa paljon, pelokas, luova, vilkas mielikuvitus....

Näitähän riittää!

T. Kalat

Vierailija
11/26 |
12.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 12:48"]

Vihaa konflikteja ja yrittää vältellä epämiellyttäviä tilanteita/päätöksentekoa, rauhallinen, ei tykkää olla huomion keskipisteenä, marttyyri, kiltti, kohtelias, ei todellakaan ole suorasanainen! Ei sano mitään suoraan, mutta puhuu selän takana. Hyvä manipuloimaan ihmisiä ja saamaan heitä "puolelleen", valittaa paljon, pelokas, luova, vilkas mielikuvitus....

Näitähän riittää!

T. Kalat

[/quote]

Nyt mäkin alan uskoa horoskooppeihin. Olen juuri tuollainen.

Vierailija
12/26 |
12.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo kasin kuvaus oli aika osuva. Lisäisin vielä, että herkkä, usein hänellä on taiteellisia kykyjä tai visuaalista silmää, ahdistuu tai masistelee helposti, hakee lohtua tai pakenee kylmää todellisuutta ehkä päihteillä tai jollain muulla koukuttavalla jutulla tai sitten vaipuu omaan sisäiseen maailmaansa, haaveilee mieluummin kuin toimii.

Vierailija
13/26 |
12.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 12:59"]

Tuo kasin kuvaus oli aika osuva. Lisäisin vielä, että herkkä, usein hänellä on taiteellisia kykyjä tai visuaalista silmää, ahdistuu tai masistelee helposti, hakee lohtua tai pakenee kylmää todellisuutta ehkä päihteillä tai jollain muulla koukuttavalla jutulla tai sitten vaipuu omaan sisäiseen maailmaansa, haaveilee mieluummin kuin toimii.

[/quote]

Kyllä! Unohtui mainita :D Oon tosi herkkä ja helposti ahdistuva. Pakenen myös todellisuutta haaveilemalla ja erityisesti matkustamalla tosi paljon.

T. 8

Vierailija
14/26 |
12.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy lukemassa astro.fi sivulla horoskoopeista jos kiinnostaa horoskoopit :)

Vierailija
15/26 |
12.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään taiteesta, viihdyn paljon yksin. Ahdistun ja väsyn jos ympärillä on paljon meteliä ja ihmisiä. Luovuutta riittää, syvällinen pohtija. En osallistu keskusteluihin, seuraan takana ja kuuntelen. Ystäville olen erittäin lojaali. Autan aina jos kysyvät. Järjestys on se mistä pidän. Kotona ei loju tiskit eikä vaatteet mystyssä kaapissa. Terveydestä että jalkavaivat ovat aina olleet mikä on häirinnyt elämää. Ja alkoholi kyllä maistuu, mutta siis sekin vaihtelevasti. En ollut mitenkään lahjakas koulussa, mutta kaikki liikunta, kuvis oli ne missä olin paras. Sellainen parisuhde ahdistaa jos toinen yrittää liikaa omistaa, salaperäsyyttä täytyy olla ja hetkiä kun voi vaan lähteä sanomatta kenellekkään. Riidoista en todellakaan tykkää. Jos syy ei ole oma vika kannan silti huonoa omaa tuntoa että olen aiheuttanut pahaa mieltä muille. Hyväntekeiväisyys lipastot kuten pelastusarmeija, en todellakaan voi ilman huonoa omaatuntoa kulkea ohi, vaikka sitä ylinmääräistä ei olisi.

.... Onhan tällästä.. Välillä syvissä vesillä. Silloin todella tarvitsen neuvoja ja vähän opastusta.. Selkeyttä asioihin.

Vierailija
16/26 |
12.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 12:48"]

Näitähän riittää!

T. Kalat

[/quote]

Paljon samaa, mutta huomion keskipisteenä olemista en vihaa. Suorasanainen olen tietyissä tilanteissa tietyille ihmisille. Ja en missään nimessä tykkää riidellä. On inhottavaa olla riidoissa. Voi selän takana puhuminen on ihanaa! Kuten myös tyhjän nauraminen. En valita. Mieheni on härkä ja valittaa huomattavasti enemmän. Enkä ole kauhean pelokaskaan. Pelkään muutosta. Tykkään kaikesta kauniista. Pääsin opiskelemaan tekstiilisuunnittelua, mutta en mennyt koska en pitänyt sitä taloudellisesti järkevänä. (Mikäköhän mun nouseva merkki on?) Haaveilen ja mielikuvitusta riittää. Mutta olen järjestyksen ihminen. Jos pihan voisi imuroida, tekisin sen.

Vierailija
17/26 |
12.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällaisten ketjujen takia naisten pitäisi pysyä keittiössä.

Vierailija
18/26 |
12.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 13:30"]Tällaisten ketjujen takia naisten pitäisi pysyä keittiössä.
[/quote]
Ime munaa!

Vierailija
19/26 |
12.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 13:41"]

[quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 13:30"]Tällaisten ketjujen takia naisten pitäisi pysyä keittiössä. [/quote] Ime munaa!

[/quote]Keitettynä mieluummin, kiitos. Laitappa tulemaan, kun siellä keittiössä olet jo valmiiksi.

Vierailija
20/26 |
12.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 13:30"]

Tällaisten ketjujen takia naisten pitäisi pysyä keittiössä.

[/quote]

Tosikko ja sovinisti, huonot kortit sulla.