Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Yhtäkkiä kokoajan nälkä?!

Vierailija
12.06.2015 |

Aloin laihduttaa n. kk sitten ja kiloja onkin pudonnut 3,5. Karsin kalorit 1200 ja lisäsin aerobista liikuntaa 4-5 kertaan viikossa. Koska söin järkevästi ja paljon semmoista ruokaa mikä pitää nälkää, olen pysynyt oikein kylläisenä tuolla vähäisellä kalorimäärällä.

Nyt n. 3 päivää sitten kaikki muuttui. Minulla on aivan jatkuva nälkä. Kuukautiset eivät ole tulossa enkä ole raskaana.

Aiemmin iso kulho kaurapuuroa klo 8 aamulla riitti hyvin pitämään nälkää tuonne 12 asti, nyt jo klo 10 alkaa nälkä kurnia vatsaa.

Mistä tällainen johtuu?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
12.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko jo normaalipainossa? Ehkä yrität laihduttaa sinun luontaisen painosi alapuolelle, jolloin elimistösi pistää hanttiin. Tuo kalorimäärä kuulostaa kyllä tosi vähältä jos kerran liikutkin vielä.

Vierailija
2/5 |
12.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä olisi semmoiset 3-4 kg pudotettavaaa ja huisisti kiinteydyttävää. Ja siis olen nytkin normaalipainon rajoissa, 58 kg ja pituus 160.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
12.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 11:18"]

Vielä olisi semmoiset 3-4 kg pudotettavaaa ja huisisti kiinteydyttävää. Ja siis olen nytkin normaalipainon rajoissa, 58 kg ja pituus 160.

[/quote]

tämä siis ap

Vierailija
4/5 |
12.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehosi viestittää, että saat liian vähän ravintoa. Kuuntele sitä.

Vierailija
5/5 |
12.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin vaan että jos mun päivittäinen peruskalorinkulutus jolla en liho/laihdu on jotain 1600-1700 luokkaa niin enhän mä voi tästä ihan hirveesti enää nostaa päivittäistä kalorimäärää että laihtuisin?

Esimerkki päivän syömisistäni:

Aamulla kaurapuuroa kulhollinen, + marjoja

Lounas 2 ruisleipää tuorejuustolla, kalkkunaleikkeillä, kurkulla ja salaatilla, 2 dl maitorahkaa + sokeritonta vadelmakeittoa

Päivällinen

Pari kananrintafilettä, puolikas lautasellinen salaattia + kasviksia, dl täysjyväriisiä

iltapala

2 kananmunaa + banaani + proteiinijauhe joista tehty lettu, paistamisessa käytetty teelusikallinen kookosöljyä, syön yleensä puolet annoksesta. Lisäksi tuoreita marjoja.

Nämä pitää hyvin nälkää, tai pitivät ennen.. eivät enää.

ap