Yhtäkkiä kokoajan nälkä?!
Aloin laihduttaa n. kk sitten ja kiloja onkin pudonnut 3,5. Karsin kalorit 1200 ja lisäsin aerobista liikuntaa 4-5 kertaan viikossa. Koska söin järkevästi ja paljon semmoista ruokaa mikä pitää nälkää, olen pysynyt oikein kylläisenä tuolla vähäisellä kalorimäärällä.
Nyt n. 3 päivää sitten kaikki muuttui. Minulla on aivan jatkuva nälkä. Kuukautiset eivät ole tulossa enkä ole raskaana.
Aiemmin iso kulho kaurapuuroa klo 8 aamulla riitti hyvin pitämään nälkää tuonne 12 asti, nyt jo klo 10 alkaa nälkä kurnia vatsaa.
Mistä tällainen johtuu?
Kommentit (5)
Vielä olisi semmoiset 3-4 kg pudotettavaaa ja huisisti kiinteydyttävää. Ja siis olen nytkin normaalipainon rajoissa, 58 kg ja pituus 160.
[quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 11:18"]
Vielä olisi semmoiset 3-4 kg pudotettavaaa ja huisisti kiinteydyttävää. Ja siis olen nytkin normaalipainon rajoissa, 58 kg ja pituus 160.
[/quote]
tämä siis ap
Kehosi viestittää, että saat liian vähän ravintoa. Kuuntele sitä.
Mietin vaan että jos mun päivittäinen peruskalorinkulutus jolla en liho/laihdu on jotain 1600-1700 luokkaa niin enhän mä voi tästä ihan hirveesti enää nostaa päivittäistä kalorimäärää että laihtuisin?
Esimerkki päivän syömisistäni:
Aamulla kaurapuuroa kulhollinen, + marjoja
Lounas 2 ruisleipää tuorejuustolla, kalkkunaleikkeillä, kurkulla ja salaatilla, 2 dl maitorahkaa + sokeritonta vadelmakeittoa
Päivällinen
Pari kananrintafilettä, puolikas lautasellinen salaattia + kasviksia, dl täysjyväriisiä
iltapala
2 kananmunaa + banaani + proteiinijauhe joista tehty lettu, paistamisessa käytetty teelusikallinen kookosöljyä, syön yleensä puolet annoksesta. Lisäksi tuoreita marjoja.
Nämä pitää hyvin nälkää, tai pitivät ennen.. eivät enää.
ap
Oletko jo normaalipainossa? Ehkä yrität laihduttaa sinun luontaisen painosi alapuolelle, jolloin elimistösi pistää hanttiin. Tuo kalorimäärä kuulostaa kyllä tosi vähältä jos kerran liikutkin vielä.