Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Salaattiainekset 20 hengelle?

Vierailija
12.06.2015 |

Olisko kellään ideoita, paljonko salaattiaineksia pitäisi varata juhliin 20 hengelle? Muuta suolaista ei ole tarjolla, paitsi salaatin kanssa patonkia ja niitä olen varannut 10 kpl. Ideana on tehdä salaattipohja, johon tulisi erilaisia lehtisalaatteja, kurkkua ja paprikaa. Lisäksi erillisiin astioihin

-Kirsikkatomaatteja
-Kanaa
-Fetaa
-Ehkä jotain muuta juustoa
-Sipulia
-Pastaa?
-Avokadoa
-Ehkä vielä jotain

Määrät vaan hakusessa. Paljonhan pitäisi hommata kaikkea? 5 vieraista on lapsia jotka eivät syö kovin paljoa salaattia.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
12.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin, että PALJON. Olen juurikin tuon kokoista määrää kestinnyt useammankin kerran tai sit mun kaverit on vaan tosi kovia syömään salaattia. Esimerkiksi 3-4 purkkia fetaa jne. Katso vähän neljän hengen salaateista niitä määriä ja kerro se kahteenkymmeneen ja lisää siihen päälle vielä 1-2 purkkia. Kyllähän ne loput fetat sit sulla säilyy, jos ei mene kerralla kaupaksi.

Paprikat jättäisin myös pois perussalaatista eli senkin voisi lisätä sit itse. Kaikki ei siitä pidä. Itse lisäisin ehkä noihin sun tarjottaviin jonkun hedelmäisen (vaikken itsekään niiden suuri fani ole), mutta lapset varmaan tykkäisi kanan kanssa jostain hedelmästäkin ja miksei monet aikuisetkin.

Toivottavasti et ole pyytänyt meidän lapsia, sillä ne nyt syö salaattia enemmän kuin keskivertoaikuinen :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla