Miten rohkenisin alusvaateliikkeeseen?
Miten rohkenisin mennä alusvaateliikkeeseen ostamaan naiselleni uusia seksikkäitä alusvaatteita? Näin miehenä ajatus käydä naisten alusvaateosastolla tuntuu kiusalliselta. Pidetäänkö pervona? Vai tyytyisinkö tilaamaan netistä?
t.Mies
Kommentit (7)
Keksi joku muu lahja, esim käsilaukku, koru, kampaamokäynnin maksaminen, hieronta.. Mitä vaan muuta.
[quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 10:49"]Miten rohkenisin mennä alusvaateliikkeeseen ostamaan naiselleni uusia seksikkäitä alusvaatteita? Näin miehenä ajatus käydä naisten alusvaateosastolla tuntuu kiusalliselta. Pidetäänkö pervona? Vai tyytyisinkö tilaamaan netistä?
t.Mies
[/quote]
Tosi hankalaa ostaa rintsikoita itselleenkin saati sitten toiselle! Saman merkin samankokoiset liivit voivat mallista ja materiaalista riippuen istua eri lailla! Miten olisi lahjakortti sinne liikkeeseen? Sitten sua ei "pidettäisi pervona" kun myyjä tajuaisi ettei ne rintsikat ole sulle. Taidat olla setä-ikäinen?
Hanki hyvinvarustetun tavaratalon lahjakortti alusvaateosastolle. Näin nainen pääsee itse valitsemaan sopivan kokoiset ja hyvin istuvat alusvaatteet. Muista kuitenkin, että se nainen siellä alusvaatteiden sisällä on tärkeämpi kuin hienoimmatkaan pitsiröyhelöt. Jos seksi ei pelitä, niin syy ei ole mummoalkkareissa, vaan ihan jossakin muualaa, nimittäin miehen korvien välissä.
[quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 10:49"]
Miten rohkenisin mennä alusvaateliikkeeseen ostamaan naiselleni uusia seksikkäitä alusvaatteita? Näin miehenä ajatus käydä naisten alusvaateosastolla tuntuu kiusalliselta. Pidetäänkö pervona? Vai tyytyisinkö tilaamaan netistä?
t.Mies
[/quote]
No ensimmäisenä suosittelen kasvamaan aikuiseksi. Toisekseen naiselle on vaikea ostaa rintaliivejä, koska käsittääkseni ne on käytännössä pakko testata, jotta ne ovat hyvät ja sopivat. Eli sinulla on muutama vaihtoehto:
A) ostat jonkun babydoll asusteen tms., joka on vain yhteisiin hetkiin eikä sen koko ole niin kriittinen.
B) viet naisesi sinne alusvaateliikkeeseen, annat hänen rauhassa testailla ne kaikki 100 eri mallia ja herrasmiehenä maksat ostokset. Tässä vain on haasteena pitää tunteet kurissa, kun vaimo/tyttöystävä pyytää makutuomariksi, mutta kotiin päästyä voi sitten päästää pedon irti.
C) osta lahjakortti.
Mene vaan rohkeasti ei sinua kukaan pois aja eikä ihmettele miksi mies on naisten alusvaateosastolla, itse käyn usein ostoksilla naisten osastolla koska hän jolle alusvaatteita ja muuta pitää ostaa ei itse kykene kaupassa käymään. En ole kertaakaan huomannut että naisasiakkaatkaan olisi mitenkää mulkoilleet mitä tuo ukko täällä tekee.
Anna naisen ostaa itse alusvaatteensa.