Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Just joo...

Vierailija
12.06.2015 |

Ollaan uusioperhe, jossa mulla pari lasta ja miehellä samoin. Yhteinenkin lapsi meillä on. Yksi miehen lapsi asuu äidillään, kutsutaan häntä Jesseksi. Mies tuli eilen kotiin ja totesi, että " jaa, olet meikannut, ei tarvinnut säikähtää kun kotiin tulin".... Olin ihan, että miksi sun tarttee loukata mua noin...? Mies oli että älä nyt takerru.....

No seuraavaksi mies sanoi, että haluaisitko lähteä hakemaan 200 km:n päästä autoa Jesselle, sen äiti tulee mukaan, koska on sen auton maksaja. Olin ihan, ettäkö vauvan kanssa pitäisi lähteä eksäsi kanssa kuuntelemaan sen kehuja ja samoin Jessen. Eivät meinaan puhu juuri muusta kuin iphonestaan ja koko sukunsa iphoneista sekä kaikista muista kalliista tavaroistaan, joiden hinta on 10-kertanen normitavaroihin verrattuna. Kysyin lisäksi, että mikäköhän auto. No tietenkin 30 ke maksava kallis audi!!! Siis 18-vuotiaalle. Äidillään on myös audi ja miehelläni, joten Jesse puhuisi koko matkan "mun audista", "äidin audista" ja "isän audista" ja "veljen tulevasta audista".  No mies on nyt sitten itse lähdössä ko reissulle, siis eksänsä ja tyttärensä kanssa. Musta on törkeää, että mua edes pyydettin mukaan..... 

Kun itsellä on käytössä halpa ritsa, niin arvaatkaa huvittaako tuollainen kehuskelukeskustelu. Mieheni on siis todella rikas, samoin eksrouvansa ja minä olen aika köyhä. Mieheni rikkaus ei todellakaan ulotu muhun ja olen kurkkua myöten täynnä tätä eriarvoisuutta. Ja kyllä, olen kateellinen. Niin pirun kateellinen. Ilmoitin miehelle, että minä en sitten kommentoi ko autoa kuin kerran ja se on lause "ihan hieno". Ja kun Jesse alkaa sitten kehumaan autollaan esim illallispöydässä, niin minä menen sitten välittömästä vaihtamaan vauvalle vaippaa ja sille tielle jään. En vaan kestä kuunnella noita juttuja. Säälittää jo etukäteen omat lapseni..... Joutuvat kuulemaan jutut, eivätkä koskaan itse saa mitään noin kallista. 

Lisäksi miehen eksä on aiemmin eronnut uudesta miehestään ja tää mun mies ei olisi halunnut erota ko eksästä silloin aiemmin. No nythän voi mies liehitellä sen pari tuntisen ajomatkan aikana poikiensa äidin takas. Kun on ollut niin huolissaankin hänestä eksän kakkoseron takia. Se on rikas nainen, joka kylvää rahojaan jatkuvasti ties mihin. Sopivat mun miehen kanssa oikein mainisiosti toisilleen. Tärkeintä kun on näyttää muille, kuinka rikkaita ovat.

On vielä helppoa olla kateellinen naapurin kalliista kamoista. Kun rikkaus tulee omaan kotiisi, muttei ulotu sinuun ja lapsiisi, niin se on kauheaa. Kas kun mieheni ei syötä mulle ja lapsilleni sikanautajauhelihaa samaan aikaan kun itse syövät sisäfilettä..... :(

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
12.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos provoilee niin kannattaa muistaa mitä on edellisessä kappaleessa kirjoittanut ja muutenkin kirjoittaa vähän selkeämmin niin se on helpompi ottaa todesta. Jos taas tarina on tosi nin itsehän olet miehesi valinnut ja annat johdella sua noin.

Vierailija
2/5 |
12.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo tuohon tuli vahingossa tytär, kun poikiahan miehelläni vaan on... No mies on muuttanut käytöstään, ei ollut tuollainen kun alettiin olemaan. "Annan kohdella": no en anna kohdella, mutta kun toisena vaihtoehtona on ero. Sekin on huono vaihtoehto. 

Kirjoitusasu on huono, kun en jaksanut kiinnittää siihen huomiota, oon niin tuohduksissani ja täynnä tätä b-luokan ihmisyyttä.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
12.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 10:25"]

Joo tuohon tuli vahingossa tytär, kun poikiahan miehelläni vaan on... No mies on muuttanut käytöstään, ei ollut tuollainen kun alettiin olemaan. "Annan kohdella": no en anna kohdella, mutta kun toisena vaihtoehtona on ero. Sekin on huono vaihtoehto. 

Kirjoitusasu on huono, kun en jaksanut kiinnittää siihen huomiota, oon niin tuohduksissani ja täynnä tätä b-luokan ihmisyyttä.

ap

[/quote]

Just joo...

Vierailija
4/5 |
12.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avasin koska halusin tietää mitä noin mitäänsanomattoman otsikon alta löytyy, mutta en jaksanut lukea ensimmäistä kappaletta pitemmälle, niin sekavaa tuo teksti on. 

Vierailija
5/5 |
12.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän se sun uuden miehen velvollisuus ole sun lapsille rahaa syytää kun ei ole sen lapsia mitenkään. Tai sinuun.