Mies ei päästä mua ystävien kanssa matkalle :(
Oltais menossa roomaan kavereiden kanssa 5 päiväksi, mutta mies sanoi että ei hyvä idea. Ei jää yksin lasten kanssa ja ei halua että käytän rahoja siellä. Kuulemma maksaa liikaa ja on pois perheen menoista! Itse olen säästänyt tuota matkaa varten jota pitkään on jo suunniteltu. :/
Onko normaalia, että mies vaan kieltäisi? Niin haluaisin matkalle, mutta ei tietysti riitaa liikaa kotonakaan..
Kommentit (37)
[quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 10:18"]
Niin, miehiä ei päästetä poikien reissuille, mutta naisella on oikeus tyttöjen matkaan?????? =DDDDDDDDDD
[/quote] Toiset päästää, toiset ei.
Niin, miehiä ei päästetä poikien reissuille, mutta naisella on oikeus tyttöjen matkaan?????? =DDDDDDDDDD
[/quote]
Naisella on oikeus käydä pampututtamassa itseään kuumille italiaanoille :D
Tarvitko luvan mieheltäsi oikeasti? Onko hän isäsi?
[quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 10:18"]Niin, miehiä ei päästetä poikien reissuille, mutta naisella on oikeus tyttöjen matkaan?????? =DDDDDDDDDD
[/quote]
Kyllä miehetkin voi yhtälailla mennä, av:lla ihme kynnysmatto-kontrollisuhteita.
Kyllä minäkin olen tapuvainen ajattelemaan, että naiselle Rooman matka on ok. Miehelle biletysmatka ei ole ok
[quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 13:01"]
"Se vaan, että jos mies olisi tällaisen viikon reissuttelun aloittajan ja siirtelisi palkkojaan omaan lomakassaan niin helvettihän siinä olisi irti ja puoli AV:ta haukkumassa miehen vastuuntunnottomaksi kakaraksi."
Miksi vastaat minulle näin? Sanoinhan, että täällä on ollut lähinnä sellaisia aloituksia miesten reissuista, joissa on ollut paljon kulutusluottoja tai vuokra maksamatta tai vastaavaa. Jos haluat symmetrisen tilanteen, niin aloita oma ketju, jossa esität tolkullista miestä, joka haluaa suunnitellusti reissuun. -13
[/quote]
Juurihan tuossa eilen ja toissapäivänä oli parikin ketjua, joissa teilattiin omille reissuille haikailevat miehet täysin, eikä ne perustelut luottoihin tai maksamattomiin vuokriin liittynyt vaan enimmäkseen siihen, että kaikki miehet on ryyppääviä ja pettäviä sikoja, jotka eivät arvosta perhettään.
Epäilenkin, että tämä ketju on saman aloittajan uusin trollausyritys, jonka tarkoitus on vain osoittaa mammojen kaksinaismoralismi - ja hyvin näyttää onnistuvan.
[quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 09:48"]Oltais menossa roomaan kavereiden kanssa 5 päiväksi, mutta mies sanoi että ei hyvä idea. Ei jää yksin lasten kanssa ja ei halua että käytän rahoja siellä. Kuulemma maksaa liikaa ja on pois perheen menoista! Itse olen säästänyt tuota matkaa varten jota pitkään on jo suunniteltu. :/
Onko normaalia, että mies vaan kieltäisi? Niin haluaisin matkalle, mutta ei tietysti riitaa liikaa kotonakaan..
[/quote]
Oletko kenties holhouksen alainen? Et, joten mene minne haluat
[quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 14:51"]
[quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 13:01"]
"Se vaan, että jos mies olisi tällaisen viikon reissuttelun aloittajan ja siirtelisi palkkojaan omaan lomakassaan niin helvettihän siinä olisi irti ja puoli AV:ta haukkumassa miehen vastuuntunnottomaksi kakaraksi."
Miksi vastaat minulle näin? Sanoinhan, että täällä on ollut lähinnä sellaisia aloituksia miesten reissuista, joissa on ollut paljon kulutusluottoja tai vuokra maksamatta tai vastaavaa. Jos haluat symmetrisen tilanteen, niin aloita oma ketju, jossa esität tolkullista miestä, joka haluaa suunnitellusti reissuun. -13
[/quote]
Juurihan tuossa eilen ja toissapäivänä oli parikin ketjua, joissa teilattiin omille reissuille haikailevat miehet täysin, eikä ne perustelut luottoihin tai maksamattomiin vuokriin liittynyt vaan enimmäkseen siihen, että kaikki miehet on ryyppääviä ja pettäviä sikoja, jotka eivät arvosta perhettään.
Epäilenkin, että tämä ketju on saman aloittajan uusin trollausyritys, jonka tarkoitus on vain osoittaa mammojen kaksinaismoralismi - ja hyvin näyttää onnistuvan.
[/quote]
Minäkään en ole nähnyt mitään kulutusluottomatkailuja. Oli pari ketjua jossa mies koitti mennä kavereiden kanssa matkoille viikoksi. Eihän se käynyt edes palstan naisille jotka eivät edes miestä ja perhettä tunne. Jokatapauksessa mies ei voi mennä ja säästää omia rahojaan ilman että leimautuu perheestä välittämättömäksi siaksi. Nainen sen sijaan voi mennä tyttöjen kanssa Roomaan!
[/quote]Mies menee mihin huvittaa, nainen menee jos mies antaa luvan.
Ei ole normaalia. Meillä kumpikin tekee vähintään yhden oman reissun kavereiden kanssa joka vuosi. Tosi tärkeä henkireikä niin jaksaa taas nauttia arjesta.
Ei voi kieltää. Olet rahat itse säästänyt, se ei vie perhettänne konkurssiin. Kyseessä on vain muutama päivä ja miehesi täytyy osata huolehtia omista lapsistaan sen aikaa. Lähdet ilman muuta.
Italialaiset miehet, on hieman yli mainostettuja, mutta se on kyllä taivaan tosi että suominaisen ei tarvitse siellä omaa rahaa montaa euroa käyttää.
Voi voi, elämä on. Miehesi saa kuitenkin itse varmaankin käydä reissuilla ilman metakkaa? Sanot, että reissuun on säästetty ja sinne lähdetään, piste. Sinullakin on oikeus omaan aikaan ja omiin reissuihin, lapset ovat teidän yhteisiä ja kummankin vanhemman pitää pystyä heistä huolehtimaan.
Onkos mies käynyt poikienreissuilla myös tai onko sellainen edes kiikarissa?
Ei ole normaalia, että toinen aikuinen kieltää toisen aikuisen menoja. Toisaalta, ehkä tuo keskustelu olisi pitänyt käydä jo vähän aikaisemmin. Tietenkin on kohtuullista keskustella menosta puolison ja perheen kanssa. Jos matka rasittaa perheen kukkaroa liikaa, niin on vähintäänkin kohtuullista huomauttaa siitä matkalle lähtijälle. Kuitenkin valinta pitää olla oma.
[quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 09:52"]Ei voi kieltää. Olet rahat itse säästänyt, se ei vie perhettänne konkurssiin. Kyseessä on vain muutama päivä ja miehesi täytyy osata huolehtia omista lapsistaan sen aikaa. Lähdet ilman muuta.
[/quote]
Ja sinäkö päätät vieraan perheen asioista?
[quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 09:52"]
Ei voi kieltää. Olet rahat itse säästänyt, se ei vie perhettänne konkurssiin. Kyseessä on vain muutama päivä ja miehesi täytyy osata huolehtia omista lapsistaan sen aikaa. Lähdet ilman muuta.
[/quote]
Hah :D juurihan toisissa ketjuissa sanottiin, että ei ole perheessä mitään omia rahoja kun mies halusi omalle matkalleen. Onko naiset kaksinaismoralisteja? ;)
Jos otsikkona olisi "Nainen ei päästä matkaan poikkaporukalla", niin johan oltaisiin haukkumassa mies lapselliseksi siaksi, joka ei ymmärrä, että vastuuta perheestä ei voi pakoilla ja sysätä noin vain naisen harteille. Hurvitteluvuodet ovat jo takana blaa blaa blaa...
Mitä itse ongelmaan tulee, oli kyseessä nainen tai mies, niin mikäli matka ei aiheuta perheen talouteen kohtuutonta lovea ja myös toisella on oikeus ja mahdollisuus virkistäytymisreissuun, niin miksi kukaan kieltäisi toista?
.