Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

DNA huijaa määraikaisuuteen. Onko muille käynyt näin?

Vierailija
23.08.2022 |

Vaihdoin liittymää kesällä DNA:lle. Siinä kaupassa myyjälle toin esiin huolen, ettei DNA ennen ole toiminut alueellani (10 vuotta sitten). Myyjä näytti kartasta, että nyt on tolppaa alueella. Vakuutti lisäksi, että jos ei toimi, niin liittymän voi heti vaihtaa. Oletin siis, ettei ole määräaikainen sopimus. Varmaan jossakin pienellä präntillä luki, mutta luotin liikaa suulliseen sopimukseen.
Hupsista keikkaa eipä toiminut netti alueellani. Yhtään ei siis ollut parantunut. Yritin sitten liittymää vaihtaa ja kappas, määräaikainen sopimushan se siellä.
DNA saa itse päättää suostuvatko lopettamaan sopimuksen kesken kaude. Netin kuulemma "pitäisi" toimia alueella.
Asiakaspalveluun on heillä myös äärimmäisen vaikea saada yhteyttä. Ovat ilmeisesti päättäneet yhteyksien parantamisen sijaan huijata ihmisiä määräaikaisiin sopimuksiin.
Joo omaa tyhmyyttä jne. Sen verran v*tuttaa, että päätin kuitenkin huvikseni varoitella tänne, ettei kannata ikinä Dna:ta ottaa.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
23.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupan purku jollei toimitettu tuote sen edellyttämällä tavalla.

Vierailija
2/8 |
23.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

14 päivän irtisanomisaika? Koskeeko liittymiä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
23.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopii vilkaista tekstit, mene ja katsot kuule DNA:n nettisivujen kautta omat tietosi, sullahan on mahdollisuus kirjautua asiakastietoihisi.

Eikö sopimukset ole tapana allekirjoittaa jotenkin.

Ja ainakin jollakin operaattorilla on siinä sopimuksen jälkeen vielä mahdollisuus vaihtaa mieltä eli sanoa, että ei, ei tää käykään.

Kesken sopimusjakson sitten myöhemmin, en tiedä miten joutuu maksamaan tai onnistuuko ihan tuosta vaan irtautuminen.

DNA ja varmaan kaikki muutkin tekevät niitä sopimuksia määräaikaisina, vuoden määräaikaisuus, jonka jälkeen toistaiseksi voimassa oleva. Ja useimmiten se vuoden määräaikaisuus on halvemmalla hinnalla kuin toistaiseksi voimassa oleva.

Kai sopimukset tulee aina kirjallisina allekirjoitettaviksi. Ja siinä vaiheessa on ainakin mun kohdalle sattunut että etämyyntinä kun on joku kauppa tehty niin on se tietty aika jonka kuluessa voi irtautua sopimuksesta.

Vierailija
4/8 |
23.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

DNA:llahan on asiakaspalvelua myös netin kautta. Mene sinne omiin asiakastietoihisi ja lähesty sieltä sitten asiakaspalvelua.

Vierailija
5/8 |
23.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa. Olen ollut dna:n asiakas varmaan 20vuotta ja olen erittäin tyytyväinen ollut. Olen aina ollut tietoinen jos liittymä on ollut määräaikainen,yleensä vuoden. Tosin minua se ei haittaa kun en jatkuvasti vaihda liittymiä niin kuin jotkut. Ei se jatkuva vaihtaminen tule yhtään sen halvemmaksi pikemminkin kalliimmaksi.

Vierailija
6/8 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on käynnyt. Olen ollut dna asiakas vuosikausia ja tätä hyväuskoisuutta käytettiin hyväksi! Ensimmäinen uuden sopimuskauden lasku tulee kuukauden päästä, näin 14 vuorokauden peruutusoikeuskin on näin näppärästi mennyt.

Vierailija
7/8 |
10.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä olen tullut huijatuksi ja pahasti. Omaa tyhmyttäni, mutta harmittaa.

Tein 24 kk määräaikaisen sopimuksen. Sitä ei voi lopettaa kesken eikä muuttaa.

Olkaa tarkkoina mitä teille tarjotaan, ja onko sillä todella tarvetta. Tällaisia jo elämän ehtoopuolella olevia on helppo 

huijata.

No vaihdan asiakkuuden kunhan tämä loppuu. 

Vierailija
8/8 |
10.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Määräaikaisuudesta sovitaan aina asiakkaan kanssa etukäteen, ehdot on käytävä selvästi läpi ja ne tulevat aina myös kirjallisena.

Määräaikaisuudesta huolimatta sopimus voidaan purkaa toimimattomuuteen vedoten. Toimimattomuus kuitenkin selvitetään ensin perinpohjin, koska liittymän toimivuuteen vaikuttaa moni tekijä.

Asiakaspalveluun täytyy jaksaa soittaa niin kauan että pääsee läpi, muuten asiaa ei päästä kunnolla selvittämään.