Sinä pienituloinen tai tukia saava/tuilla elävä
Ketä äänestit eduskuntavaaleissa? Puolue riittää :) kerro myös tulosi, asuinalueesi ja mistä se koostuu.
.
Mä voin aloittaa, palkka 2300€/kk, ei tukia, Helsinki, vihreät.
Kommentit (42)
Tienaan 2200€/kk. En sanoisi olevani pienituloinen, sillä tili jää lähes joka kuukausi plussan puolelle. Säästötilillekin lähtee 200€/kk. Itse en saa tukia, mies saa työmarkkinatukea n. 600€/kk. Äänestin Suomen kommunistista puoluetta. Asun Espoossa.
[quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 10:47"]Ap halusi tuilla elävien ja pienituloisten näkemyksiä ja itse vastaa vaikka elää palkkatuloilla. Lol.
[/quote]
Myös ap lasketaan pienituloiseksi.
[quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 10:47"]Ap halusi tuilla elävien ja pienituloisten näkemyksiä ja itse vastaa vaikka elää palkkatuloilla. Lol.
[/quote]
Tuloahan se palkkatulokin on. Vai miten sä tän näkisit? Vain tuet on tuloja.
Vasemmistoliitoa äänestin, asun Varsinais-Suomessa ja saan eläkettä 800€/kk
KD koska kannatan kristillisiä arvoja ja heillä hyvä perhepolitiikka. Kelan työttömyysraha + ylläpitokorvaus n.900€/kk. Häme.
[quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 08:37"]Pienet tulot, Uusimaa, kokoomus
[/quote]
Miltä tuntuu, kun valitsemasi puolue haluaa leikata tulojasi?
Olen äänestänyt persuja jo kauan. Aiemmin olin työelämässä ja kk-tuloni n. 3200. Nyt olen työtön ja kk-tuloni n. 930. En näe korrelaatiota. Stadissa asun.
2300€/kk, ei tukia. Äänestin Keskustaa.
Toisaalta pelkät omat tulot ei kerro välttämättä mitään siitä mitä kannattaa äänestää. Miehen tulot 5700€/kk
Persuja äänestin. Saan työttömyystukea 900e/kk (olen koulussa joten siksi tuo summa). Pori.
Tulot kesällä 500-1500/kk, talvella ei tuloja, mutta talvella saan opintotukea 500 kuussa. Vhreät, Helsinki, Nainen, 20-vuotias
Opintotuki + toimeentulotuki (700-800 €), Oulu, Vasemmistoliitto.