Onko 25v liian vanha äidiksi?
Kommentit (33)
On. Ehdottomasti. Kaikki wt:t on hankkinu jo sen kolme mukavia tuohon mennessä.
Kyllä ne lapset pitäisi alle parikymppisenä saada.
On. Jos ei teiniä tajua sen Jonnen kanssa hankkia niitä mukuloita niin turha valittaa kun ikää on se neljännesvuosisata.
On ehdottomasti. Vanha kurppa eikä varmaan tule enää edes raskaaksi
Liian vanha mummiksi .nykyään lapset ei tehdä enää
On ihan liian vanha, toinen jalka jo haudassa!
No ei ole, onko edes tarpeeksi vanha? Itse olen sitä mieltä että alle 30-vuotiaan ei kannata lisääntyä
Voi elämä mitä kysymyksiä.... Mitähän vuotta nyt eletään???
Näkeehän sen nyt jo telkkaristakin että kyllä ne lapset pitää hankkia teini-iässä, mieluiten siinä 16 vee kieppeillä. 18-19 vuotiaana on jo TOSI kiire.
Joo. Oot liian vanha. Ei kande enää tossa vaiheessa hankkiutua raskaaksi. On jo niin paljon kaikkia riskejä. Ihan mummoiässä oot, sori.
Minä sain lapsen 27 vuotiaana ja kyllä naapurit kuiskutteli ja hoidossakin kysyivät olenko lapsen isoäiti. Kokemuksella voin sanoa että kyllä olet liian vanha.
Odota kymmenen vuotta, niin olet oivassa iässä esikoiselle.
On. Mä sain esikoisen 25-vuotiaana ja kyllä monet on kattoneet siihen malliin, että lapsiparka kun on tällainen mummoäiti.
Jos olisin tiennyt miten raskasta on olla 1,5-vuotiaan äiti näin vanhana, olisin tehnyt lapsen 10 vuotta sitten.
[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 09:53"]
On. Mä sain esikoisen 25-vuotiaana ja kyllä monet on kattoneet siihen malliin, että lapsiparka kun on tällainen mummoäiti. Jos olisin tiennyt miten raskasta on olla 1,5-vuotiaan äiti näin vanhana, olisin tehnyt lapsen 10 vuotta sitten.
[/quote]
Juu, 25 vuotias mummoäiti lol, missä oikein asut, Kabulissa?
Heh, no ei. Vaikka itse kyllä mietin tässä yksi päivä, että en ehkä lähtisi enää vanhempana tähän hommaan enää. Kroppa ihan jumissa, selkä kipeä, niska jumissa, hirveä närästys, hiivatulehdus ja liitoskivut. Nyt vielä jaksan näitä vaivoja... just ja just! Normaalisti liikun paljon ja syön terveellisesti, olen siis hoikka ja hyvinvoiva, mutta nyt ei ainakaan liikunta onnistu. T: rv 30, ikä 27v., toista odotan
[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 10:03"]Heh, no ei. Vaikka itse kyllä mietin tässä yksi päivä, että en ehkä lähtisi enää vanhempana tähän hommaan enää. Kroppa ihan jumissa, selkä kipeä, niska jumissa, hirveä närästys, hiivatulehdus ja liitoskivut. Nyt vielä jaksan näitä vaivoja... just ja just! Normaalisti liikun paljon ja syön terveellisesti, olen siis hoikka ja hyvinvoiva, mutta nyt ei ainakaan liikunta onnistu. T: rv 30, ikä 27v., toista odotan
[/quote]
Tuo on ihan kropasta kiinni, toisten kroppa vanhenee aiemmin. Itse sain lapset 33- ja 36v eikä ollut mitään ongelmia.
Olin 18 kun sain esikoiseni, 43 kun sain nuorimman.
kumpikin oli hyviä ikiä.