Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko ällöttävä?

Vierailija
11.06.2015 |

Olen 35-vuotias perheellinen nainen. Olen lihava (172 cm/100 kg) ja piereskelen paljon ja nautin siitä tunteesta, kun lämmin ilma valtaa housut. En jaksa aina pyyhkiä persettä kunnolla, pesen sen sitten suihkussa. Nivuseni haisevat aika usein sillille ja hieron käsiäni nivusiin ja haistelen sormiani. Saatan myös upottaa käteni kainaloihin tai tissivakoon ja haistella vakohikeä käsistäni. 

Olen kiihkeän fiksoitunut pieruihin ja anaalihuumoriin. Nauran hysteerisesti kun puhutaan ripulista ja paskomisesta. Nautin piereskelystä. Kaivan myös nenää todella aktiivisesti ja joskus louhimisen jälkeen on tullut verta nenästä. Yleensä aina minulla on räkää sormissa. Kaivan kotona, autoillessa, vessassa, töissä kun kukaan ei huomaa, juhlissa narikassa jne. 

Minulla on roikkuva arpinen maha ja 85G-tissit. Tissit ovat suonikkaat ja niissä on jotain talimönjää sisältäviä nyppyjä. Alapään karvoitus on yleensä naturelli. Varpaiden kynsissä on parin kuukauden vanhat punaiset lakkaukset. 

Oletteko muut mammat samanlaisia vai teeskentelettekö hienompaa?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 23:06"]

Eikös tuollainen ulosteen ja muhiminen pillun/väliliha/persereiän ympäristössä saa aikaan sitä tummaa "kusenpolttamaa" aluetta

[/quote]Siis ulosteen, kusen ja hien muhiminen

Vierailija
22/25 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rollotilollotilolloo taas lurahti paskat housuun. Ihanasti lämmittää!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa kun on ollut lämmintä niin on taas kunnon sillinhajut nivusissa. Nuuh, aah!

Vierailija
24/25 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rollotilollotilolloo taas lorahti kurat housuun. Aah!

Vierailija
25/25 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälainen prinssi sun miehes sitten on?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi yhdeksän