Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pms oireet on kyllä itse pirusta

Oisinpa mies
04.02.2022 |

Eilen illalla iski ajatus, että mieheni pettää minua ja aamulla olin täysin vakuuttunut asiasta. Kalenteria tarkastellessa mielialani taitaa johtua naiseuden ihanuudesta.

Mistä ihmeestä näitä ajatuksia oikein tulee?

Mä en millään jaksaisi.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
04.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko niille edes mitään tarkoitusta evoluutiomielessä?

Itse asiassa on. Hieman erikoinen, mutta toisaalta järkeenkäypä selitys pms:lle on se, että nainen alitajuisesti pyrkii vaihtamaan lisääntymisessä epäonnistuneen parittelulumppaninsa.

Raflaava kyllä, mutta looginen.

Tämä on vain yksi teoria. Ei niitä tosin parempiakaan oo kuultu. Miten evoluutio ei ole poistanut naisilta moista turhaketta?

Vierailija
22/26 |
04.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Blind Channel tuntuu sormettavan menkkaisia keskarista päätellen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
04.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en raivoa, mutta masennun ja itken herkemmin.

Ja kärsin itseluottamuksen puutteesta. Jos esimerkiksi töissä joku asia ei ole mennyt ihan putkeen, olen varma että saan potkut ja kukaan ei enää koskaan palkkaa minua ja päädyn johonkin peräkylän yksiöön yksin loppuiäksi. Ja "ei ihan putkeen" voi tarkoittaa vaikka väärää ihmistä sähköpostin jakelussa (ei mitään ulkopuolisille jaettuja liikesalaisuuksia, vaan esimerkiksi logistiikkaan liittyvä asia menee myynnille). 🤦

Siitähän seuraa potkut ja sen myötä avioero ja lapset hylkää ja jää isälle eikä edes halua käydä jne.

Olen oppinut katsomaan kalenteriin ennen kuin menen vessaan itkemään tuhottua elämää. Tai viimeistään vessassa itkiessä katson kalenteriin.

Vierailija
24/26 |
04.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime suhteessa exän kanssa tuli aina pahiten riitoja suhdejutuista pms aikaan. Epäilin myös että hän pettää minua, exä aina valitteli kuinka ”taitaa olla taas se aika kk” aloin itekkin uskoa tähän kunnes sitten hänen pettäminen paljastui.. oli nuo epäilykset ollut mielessä muutenkin, mutta pms aikaan oli vaan niin ärtyisä, että silloin ”kehtasi” niitä heittää ilmoille herkemmin. Ei nuo ajatukset pettämisestä muuten vaan nouse pinnoille pms vuoksi kyllä siellä alla on jo kytenyt jotain epäluottamusta

Vierailija
25/26 |
04.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta tulee vainoharhainen ja ahdistunut. Säikyn kaikkea. En kestä yhtään stressiä pmssä. Jos stressitaso nousee saan raivokohtauksen. Ajatus ei kulje. Olen hajamielinen ja jopa tyhmä. Teen virheitä. En muista sanoja. Puhuminen takkuaa kun haeskelen sanoja. Puhun myös sekavia. Reagoin kaikkeen primitiivisesti ja vihamielisesti. Otan kaiken kritiikkinä. Kovat äänet ärsyttää. Esim. kenkien narina voi saada järjen lähtemään. En kykene keskittymään. Tuskainen olo henkisesti.

Vierailija
26/26 |
04.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko joku saanut toimivaa apua PMS oireisiin?

Hormonaalinen ehkäisy auttoi jonkin verran, mutta en pysty muista syistä käyttämään. Sama yhdistelmäpillereiden ja keltarauhashormoonin kanssa, kaikille se kierukka ei ole oikotie onneen.

Jossain vaiheessa kokeiltiin masennuslääkkeitä, mutta niistä tuli liikaa sivuoireita.

Eri ruokavaliota kokeillut, mutta aika mitätön hyöty. Lähinnä auttanut turvotuksen välttämiseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kolme