Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pms oireet on kyllä itse pirusta

Oisinpa mies
04.02.2022 |

Eilen illalla iski ajatus, että mieheni pettää minua ja aamulla olin täysin vakuuttunut asiasta. Kalenteria tarkastellessa mielialani taitaa johtua naiseuden ihanuudesta.

Mistä ihmeestä näitä ajatuksia oikein tulee?

Mä en millään jaksaisi.

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
04.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös sukupuoli ole nykyään ilmoitusasia?

Vierailija
2/26 |
04.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin on. T. Vierestä seurannut ukko.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
04.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne pms vaivat ole helppoja miehillekkään. Aika moni on joutunut mukana kärsijäksi.

Vierailija
4/26 |
04.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko niille edes mitään tarkoitusta evoluutiomielessä?

Vierailija
5/26 |
04.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paiskasin tänään miehen kumpparit partsilta alas. Nyt hävettää. Hermostuin niihin niin paljon kun olivat tiellä. Olin siivoamassa parveketta. Lapset pihalla pelästyi ja alkoi itkemään. Nyt nää perheet syyttää mua vihamieliseksi ja uhkas ilmoittaa jonnekin. Ihan vaan hormoneista johtuu, et välillä menee pinna. Huusin sitten niille partsilta et hormounes hormounes ja pyöritin sormea korvan ympäri. Mies varmaan ilonen kun kumpparit hävis ja naapurit sotajalalla. On jo uhannut lähteä kun oon niin hullu.

Vierailija
6/26 |
04.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama. Helpotus tulee aina, kun vuoto alkaa. Nyt itkin viikon ennen vuotoa aivan olemattomista "syistä": lehdessä oli kissan kuva, vastaantuleva bussikuski nosti kättä minun bussin kuskille, vanha pappa köpötti tien yli, lintu lauloi puussa.

Vaikka menkkojen ekat päivät on fyysisesti huono olo ja vuodan kuin seula, sekin on parempi kuin tuo pre-menstruaalinen aika.

Vierailija
7/26 |
04.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä kysymys.

Vierailija
8/26 |
04.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ovat kyllä sieltä syvätlä. Pahimmillaan tekee mieli ajaa rekan alle. Heti helpottaa kun menkat alkaa.

Vierailija
9/26 |
04.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä laitan taas tänne sen mun rimanalituksen: kerran menkkapäissäni söin rusinoita ja alkoi säälittää ne rusinat, kun on joskus olleet mehukkaita rypäleitä....ihan järkkyä siis, parittomat sukat itketti, samoin naapurin vanha mummo, kun oli niin liikuttava( oli ehkä just 70v) että näin, nessuja kului paketetillinen. Sitten jälkeenpäin miettii, että onneksi en avautunut kellekään tuntemuksista: D

Vierailija
10/26 |
04.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse asiassa on. Hieman erikoinen, mutta toisaalta järkeenkäypä selitys pms:lle on se, että nainen alitajuisesti pyrkii vaihtamaan lisääntymisessä epäonnistuneen parittelulumppaninsa.

Raflaava kyllä, mutta looginen.

Vierailija
11/26 |
04.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm mielialanvaihtelut, masennus, rintojen arkuus vatsakiput ja ärtyneisyys kuuluu kyllä asiaan, mutta en nyt mitään täysiä harhoja ala kuvittelemaan ja toisia syyttelemään noi on oireita jostain muusta..

Vierailija
12/26 |
04.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse asiassa on. Hieman erikoinen, mutta toisaalta järkeenkäypä selitys pms:lle on se, että nainen alitajuisesti pyrkii vaihtamaan lisääntymisessä epäonnistuneen parittelulumppaninsa.

Raflaava kyllä, mutta looginen.

Kiitos. Noinhan se on. En ole tullut ennen ajatelleeksi. Ei tietenkään sovi nykymaailmaan mutta siitähän ei tässä olekaan kysymys.

Vierailija
13/26 |
04.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ei ole tämän kuun ovulaatiossa hedelmöittynyt, tämän kuun mies voi olla geneettisesti epäsopiva eikä lapsia tule helposti. PMS karkottaa tuon tuhkamunan kauas ja seuraavan ovulaation hehkussa voi houkutella uuden uroksen.

Vierailija
14/26 |
04.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos ei ole tämän kuun ovulaatiossa hedelmöittynyt, tämän kuun mies voi olla geneettisesti epäsopiva eikä lapsia tule helposti. PMS karkottaa tuon tuhkamunan kauas ja seuraavan ovulaation hehkussa voi houkutella uuden uroksen.

mutta eihän se keski-ikäinen haaska saa enää puliukkoakaan koska naisen nuoruuden hehku on todella lyhyt.

Onneksi en tosiaan ole nainen, niin ei tarvitse kärsi PMS oireista, joka toki on vain pieni osa naisen elämän helvettiä.

Vierailija
15/26 |
04.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuttuukohan luonne täysin vaihdevuosissa? Nyt on joka kuukausi vuoristorataa. N40

Vierailija
16/26 |
04.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti miehet oikeasti tajuavat, että nämä "pms oireet" ovat naisten keksimä juttu joilla he perustelevat ja oikeuttavat riehumisensa ja sekoilunsa.

Vierailija
17/26 |
04.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti miehet oikeasti tajuavat, että nämä "pms oireet" ovat naisten keksimä juttu joilla he perustelevat ja oikeuttavat riehumisensa ja sekoilunsa.

T. mies 

Vierailija
18/26 |
04.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on jumalatarenergiaa.

It is said that right before menstruation, the veil between the physical and spiritual worlds is thinnest, making the ego take a backseat to the soul.

Whether you’re trying to conceive or not, your waning moon time after ovulation is a natural point to turn within and take stock of how you’ve grown during the past cycle — to sift through your experiences, to journal, to discard what no longer serves you.

The premenstrual Enchantress energy can be emotional, wild, unpredictable, and powerful.

Frustration and anger arise because such a powerful energy is overwhelming when you have no idea how to work in harmony with it.

But if you pay attention to your powerful feelings during this premenstrual time, they can give insight into the truths you’re unconscious of in the more outward phases of the cycle.

This is an ideal time for evaluation, journaling, meditation, seeking answers and asking for healing. Channel negativity into your yoga practice. Allow yourself to feel, without judgment, the pain that stays buried the rest of the month.

Vierailija
19/26 |
04.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ap raukka.  Tuollaiset aatokset eivät liity mihinkään pms-oireisiin.

Ne liittyvät sun mielenterveyteesi.  Johonkin vainoharhaisuuteen ja luulotteluun.

Tosi heikko trolli.

Vierailija
20/26 |
04.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hmm mielialanvaihtelut, masennus, rintojen arkuus vatsakiput ja ärtyneisyys kuuluu kyllä asiaan, mutta en nyt mitään täysiä harhoja ala kuvittelemaan ja toisia syyttelemään noi on oireita jostain muusta..

Miksi alapeukut? Ette nyt oikeasti voi kaikenlaisia huonosta itsetunnosta tms johtuvia oikkuja ja harhoja laittaa pms syyksi :D käy sääliksi teidän kumppaneita.. itellä välillä tosi pahoja pms oireita ja olen todella ärtynyt, kipuinen ja masentunut. Yleensä haluan sitten vaan vetäytyä omiin oloihin, koska tiedän että silloin saattaa tulla tiuskittua toiselle

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kolme