Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hammastarkastuksesta yksityisellä

Vierailija
11.06.2015 |

Mitä yksityisellä hammastarkastuksessa tehdään? Tarkastetaan vain, ei esim. Samalla paikata mahd. löytynyttä reikää yms.? Pelkään hammaslääkärillä käyntiä, joten rauhottaisi, jos tietäisi että eka kerta olisi helpompi, jos ei mitään muuta tehdä kuin tarkasteta hampaat.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kävin juuri yksityisellä 45min tarkastusaika. Katsoi kaikki hampaat huolella läpi, kyseli terveyshistoriaa ja onko vaivoja. Poisti vähän hammaskiveä ja sovittiin seuraavalle kerralle yhden hampaan paikkausaika. 45minuutissa ei ehi paikata. Pelkään itse myös hysteerisesti hammaslääkäriä, tai lähinnä sitä poraa, ja kerroin tästä suoraan aikaa varatessani ja lääkärille vastaanotolla. Sain todella hyvän kohtelun ja kun menin seuraavan kerran hampaan paikkaamaan, saan pyytämäni esilääkityksen (Diapam). Kerro pelostasi aikaa varatessasi!!! Se on kaikista tärkeintä. Jos on hyvä lääkäri, hän osaa lukea tilannetta niin että sinulle varataan erillinen aika paikkaukseen ja saat tarvittaessa esilääkityksen

Vierailija
2/3 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla yleensä vain tarkistaa. Joskus on poistanut samalla hammaskiveä. Mutta ei ne tee mitään vastoin sun tahtoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksityisellä voit sopia, että ekalla kerralla vain tarkastetaan, julkisella ei välttämättä onnistu, koska tehokkuus.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kahdeksan