Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies päällepäsmäröi neuvolakäynneillä

Vierailija
05.06.2015 |

Mieheni on puhelias ja itsevarma, tosin kotona minua kohtaan julma pomottaja ja joskus aiemmin aggressiivinenkin. Itse olen ujohko, hiljainen ja kiltti. Jos mies on mukana neuvolakäynneillä ym., niin hän ns. puhuu pyörryksiin terveydenhoitajat ynnä muut. Huomaan, että terveydenhoitaja ei enää hetken päästä edes osoita kommenttejaan minulle tai katso minua silmiin, vaan olen kuin ilmaa, kun hän puhuukin vain mieheni kanssa.

Tulee vaikutelma, että he varmaan jopa kirjaavat lasten tietoihinkin jotain, että olen epävarma lastenhoidossa, kun käyntien aikanakin mies saattaa korjata jotain tekemisiäni ym. Miehestä puolestaan tulee varmaankin "hyvän isän" vaikutelma, kun hän on niin reipas, puhelias ja itsevarma. Todellisuudessa mies on paljon huonompi hoitamaan lapsia ja on lähinnä kaikki päivät ja illat töissä. Minusta silti tulee se "pahis" ja outo tyyppi, kun mieheni varastaa estradin. Minä taas olen hieman ujo oikeasti, niin olen hieman jännittynyt noilla käynneillä, joten musta saa väärän vaikutelman.

Aivan kuin monillakaan alan ammattilaisilla ei olisi lainkaan psykologista silmää ja he eivät huomaisi, että joskus se kaikkein "mukavin" on itse asiassa paras teeskentelemään, eikä se välttämättä vastaa lainkaan totuutta. Meillä se "mukava isä" haukkuu ominaisuuksiani ja ulkonäköäni päivittäin (vaikka olen hoikka, ok-näköinen ja luonteeltani vastuuntuntoinen sekä ystävällinen ja kärsivällinen lasten kanssa). Siltä "mukavalta isältä" palaa pinna myös lapsiin todella pienestä ja minä saan olla tilannetta rauhoittelemassa. Pelkään sitäkin, jos tulisi jotain ongelmaa (esim. ls-ilmoitus), niin varmaan lapset annettaisiin sille "mukavalle isälle", kun hänen kanssaan on niin kiva jutella. Todellisuudessa se hiljainen hissukka (=vaimo) on se, joka kuitenkin pitää lapsista oikeasti huolta kaikki päivät käytännössä.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öö, miksi olet tuollaisen miehen kanssa? Ei vaikuta siltä että hän rakastaisi tai kunnioittaisi sinua. 

Vierailija
2/14 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäisenä tuli mieleen, mikset eroa jos sinua ahdistaa miehen seura? Niin ja älä ota miestä mukaan neuvolaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro meille tarkemmin, mikä tuossa miehessä on niin ihanaa, että päivästä toiseen viitsit kuunnella hänen haukkumistaan?

Vierailija
4/14 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja miksi synnytät hänelle lapsen!?!!!

Vierailija
5/14 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei tuollaista miestä kukaan huolisi. Ota neuvola-ajat niin, ettei hän ehdi mukaan.

Vierailija
6/14 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä myös neuvolakäynnit menee noin!!! Koko ajan tapittaa miestäni! Jos sanon että vauva teki näin, saattaa vastata että "hmm.." . Sitten kun mieheni sanoo saman kohta niin ääni heleänä " Ai jaa! Miten siis....." !!!!
Erona vain että mieheni on kunnon mies minua kohtaan, rakastava ja hellä.

Vierailija
7/14 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olet narsistin kanssa?

Vierailija
8/14 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, miksi haluat elää narsistin kanss? Avaa silmäsi, ap!!!!!

Vierailija
9/14 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostat ihan sisareltani. Sanon saman kun hänelle, se, joka ottaa ensin viranomaisiin yhteyttä erotilanteessa on yleensä se, jota uskotaan.
Jos haluat pois, ota yhteyttä valmiiksi miehesi tietämättä sosiaaliviranomaisiin ja käy keskustelemassa käytännön asiat valmiiksi. Kerro myös miehesi luonteesta ja että pelkäät hänen vievän lapset. Kuitenkin neutraalisti, ilman haukkumisia ja "en halua nähdä/lasten näkevän sitä sikaa ikinä"-juttuja. Kaikista paras olisi jos saat nauhoitettua miehesi juttuja että sinulla on jotain konkreettista todistetta siitä, millaista kohtelua kestät. Voimia!

Vierailija
10/14 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

AV-floristit näkee taas narsisseja joka nurkassa...

Vierailija
11/14 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sä olet tehnyt tuollaisen kanssa lapsia? Eikö ensimmäisen jälkeen ollu jo selvää millainen tyyppi on isäksi tultuaan?

Vierailija
12/14 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki elämä trolli. Aivan turhanpäiväinen aihe. Ainoa tarkoitus on saada miesvihaa aikaiseksi. Häpeä ja eroa jos olet muka tosissasi.

Vierailija
13/14 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 09:32"]

[/quote]

Tämä on ketjun ainoa tarkoituskin. ja juntit laukeaa trollin uisteluun

Vierailija
14/14 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 09:42"]

[quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 09:32"]

[/quote]

Tämä on ketjun ainoa tarkoituskin. ja juntit laukeaa trollin uisteluun

[/quote]

Ei ollut/ole trolli tämä. Valitettavasti. Ero on minulla harkinnassa, mutta mun täytyy vielä säästää rahaa kokoon muuttoa ajatellen. T. Ketjun aloittaja