Mikä on ikähaarukkasi miehelle?
Kommentit (42)
No ei oikein oo haarukkaa. Olen seurustellut nuoremman kanssa, samanikäisen kanssa ja 11 v vanhemman kanssa. Kaikki suhteet ovat päättyneet, mutta ei kyllä iän takia. Ei sillä iällä ole väliä t. N25
Minä olen 45-vuotias nainen. Kumppaniksi (avio) ja seksiin (seksisuhde) minä huolin 18 - 30-vuotiaat miehet. Ei sen vanhempaa.
[quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 20:18"]No ei oikein oo haarukkaa. Olen seurustellut nuoremman kanssa, samanikäisen kanssa ja 11 v vanhemman kanssa. Kaikki suhteet ovat päättyneet, mutta ei kyllä iän takia. Ei sillä iällä ole väliä t. N25
[/quote]
Iällä ei ole väliä mullekaan. N24
[quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 20:21"]Minä olen 45-vuotias nainen. Kumppaniksi (avio) ja seksiin (seksisuhde) minä huolin 18 - 30-vuotiaat miehet. Ei sen vanhempaa.
[/quote]
Wow olet puuma. ;-) M26V
N24
N. 20- 33, mutta henkilöstä riippuu ei iästä loppipeleissä.
[quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 20:29"]Olette sairaita kaikki.....
[/quote]
Millä perusteella? :D
Mulla on deitti-ilmoituksessa haarukkana 20-40, itse sijoitun kutakuinkin tuohon puoliväliin. Mutta oikeesti huomioin vain ikäisteni ja minua nuorempien viestit. Laitoin haarukan noin ylös, etten vaikuttais ageistilta tai puumalta :D vaikka vähän taidan kyllä olla.
Sama ikä kuin aloittajalla (siis itse olen 23) ja ikähaitari miehelle 28-noin 33, se vähän riippuu.
Luulin sen olevan -2 ja +5
Mutta en nyt olekaan ihan varma. Vähän aikaa sitten ihastuin 10 vuotta nuorempaan. Ehkä ikähaarukka olisi siis
-10 ja +5 jos puhe olisikin vain seksistä :)
[quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 21:21"]
Luulin sen olevan -2 ja +5
Mutta en nyt olekaan ihan varma. Vähän aikaa sitten ihastuin 10 vuotta nuorempaan. Ehkä ikähaarukka olisi siis
-10 ja +5 jos puhe olisikin vain seksistä :)
[/quote]
Ja olen siis nainen +35
25-45. N31