Tee aloitus AV:lle tunnetun sarjan hahmona. Muut yrittävät arvata sarjan
Saa myös olla leffa. Aloitan helpolla:
"Tietääkö kukaan asuntoautoista mitään? Ollaan kemian opettajan kanssa retkellä ja akku tyhjentyi keskelle autiomaata..."
Kommentit (47)
Olis 24 tuntia aikaa pelastaa kaupunki terroristeilta. Kuka olis hyvä tietokoneiden kanssa?
On se sitten merkillistä, ettei aikuisen miehen anneta mennä miten itse tahtoo. Miten tuon rinnetouhunkin kanssa sitten käy, kun devalvaatio iski.
Vierailija kirjoitti:
On se sitten merkillistä, ettei aikuisen miehen anneta mennä miten itse tahtoo. Miten tuon rinnetouhunkin kanssa sitten käy, kun devalvaatio iski.
Metsolat
Vierailija kirjoitti:
Olis 24 tuntia aikaa pelastaa kaupunki terroristeilta. Kuka olis hyvä tietokoneiden kanssa?
24
Mikä sarja alkaa näin?
0,1,2,3,5,7.......
Mun ex-kundikaveri on rikollinen mut siitä on tehty sarja ja mäkin olen siinä. Me ollaan oikeesti hyviksiä siinä ja me ollaan myös kauniita siinä.
Haluatteko kuulla laulun, jonka tein seksikkään ystäväni seikkailuista?
Vierailija kirjoitti:
Mikä sarja alkaa näin?
0,1,2,3,5,7.......
-Alkuluvut
Hyviä syitä olla poissa töistä?
En jaksa mennä töihin. Tekee mieli kaljaa. Hmm.. vois käydä kaverin kapakalla.
Tietääkö kukaan punaisista pillereistä, mitä tarkoittaa? Vai otanko vaan valkoisen.
Ottaisinko poikaystäväsi ihmissuden vai vampyyrin? Gallup.
Hovimestarini ohjailee elämääni ja täti yrittää pakottaa naimisiin, hjelppiä
Tämä on kuin Sodoma ja Gomorra ja vielä minä sen vessaharjan sille kakaralle syötän.
Puhtaasti teoreettinen kysymys: Jos olisi olemassa rinnakaisuniversumi, niin miten sinne pääsisi? Ihan uteliaisuudesta kysyn.
Ootko nähny Jössee? Se on se naapurin renki.
Vierailija kirjoitti:
Puhtaasti teoreettinen kysymys: Jos olisi olemassa rinnakaisuniversumi, niin miten sinne pääsisi? Ihan uteliaisuudesta kysyn.
Uuno Turhapuro?!
Breaking Bad.