Hjälp riittääkö 200gr makaronilaatikkoa yhtä häävierasta kohden?
Lisukkeena tarjottaisiin vihersalaattia, leipää (+voi), ruoka juomana maito, kotikalja tai mehu?
Kommentit (1450)
[quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 20:24"]Tässä on käynyt ilmi, että keliakiaa potevat joutuvat tyytymään pelkkään salaattiin ja kakkuun, ja kasvissyöjille on oma laatikkonsa, mutta entäs muut? Laktoosi-intoleranssia potevat eivät ilmeisesti saa mitään syödäkseen?
[/quote]
Tuskin keliaakikot saavat sitä salaattiakaan kun sitäkin on sadalle. Ja varmaan laskettu nimenomaan lisukesalaattina eli ei voi edes lautasta täyteen ottaa tai no ehkä kahviasetillisen verran :D
Meillä oli pastasalaatti (tosi helppo ja hyvä), vihreä salaatti ja vielä juustosalaatti. Sitten oli lohta, perunaa ja siihen sai vielä parsaa. Suosittelisin edes miettimään tota pastasalaattia!
Moni on jo kertonut ap:lle siitä, että hänen "kestityksensä" tulevat johtamaan siihen, että vieraat saavat ruokamyrkytyksen. Miksei ap ole kommentoinut tähän mitenkään? Vieraiden terveys ei kiinnosta, vai? Suosittelisin oikeasti tarjoamaan vain ne kahvit.
[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 10:35"]Yhtä makaronipussia kohden siis n.100g lihaa. Ei hyvää päivää. Tuo olisi sellainen tilanne etten kehtaisi mennä edes juhlakaluna paikalle. Eikö teillä ole mitään häpyä?
[/quote]
Mun 9 kiloinen koira syö tuon verran keskimäärin päivässä lihaa...
Koska ne häät on? Mulle tuli epäilys että olen tulossa sinne.. ;/
Tämä on ilmiselvä provo. Ei ap tänne yhä uudestaan viitsisi tulla selittämään mitä hän on tekemässä, kun tyrmätty useaan otteeseen.
[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 18:34"]
[/quote]
Taisi olla nyt juhannuksena. Mutta jos oikeasta päädyt näihin häihin tule kiltti kertomaan miten meni!!!
[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 18:54"][quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 18:34"]
[/quote]
Taisi olla nyt juhannuksena. Mutta jos oikeasta päädyt näihin häihin tule kiltti kertomaan miten meni!!!
[/quote]
Joo tulen kertomaan. Tehtiin jo muutoksia suunnitelmiin kaiken varalta. Syödään kunnolla päivällä ja jos makrulaatikkoa on oikeasti, ei syöfä mitään ja lähdetään jo muksujenkin vuoksi pois ekojen joukossa.
[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 10:40"]
Meillä oli pastasalaatti (tosi helppo ja hyvä), vihreä salaatti ja vielä juustosalaatti. Sitten oli lohta, perunaa ja siihen sai vielä parsaa. Suosittelisin edes miettimään tota pastasalaattia!
[/quote]
Myöhäistä rypistää kun laatikot on jo valmistettu.
Alkuun en avannut koko ketjua, koska jo otsikon perusteella ajattelin että tää on provo. No avasin ja luin muutaman sivullisen viestejä, edelleen provoa epäillen. Mutta nyt on kyllä ruvennut pelottamaan että tää on totisinta totta! Toivon kuitenkin että ap on todella hyvä provoilija.
Juhlat taitaa olla vasta huomenna. ap
[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 09:50"]
Kiinnostaa kuin kilo kiviä - kirjoitin ketjun differentiaaliyhtälöistä, eikä siihen tullut mitään kiinnostavia vastauksia, vaikka aihe paljon kiinnostavampi kuin tämä.
[/quote]
Jos olisit oikea älykkö, kilo kiviä voisi olla sinusta hyvinkin kiinnostava. Erotatkohan raukka edes gneissiä gabrosta?
Mitäs luulette, ystävät, saammekohan kuulla makaronilaatikkohäistä ensin täältä vaiko Iltalehdestä jossa raportoidaan joukkoruokamyrkytyksestä? Jännää!
[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 18:20"]Pikku pakko laittaa joku rajoitus kun noita pitopalvelu salaatteja on kumpaakin vain 50 hlölle? Äitini oli sitä mieltä että kattaus ei ole riittävä ja soitti eilen pitopalveluun ja tilasi molemmat salaatit. Pitopalvelu on kiinni juhannuksena ja ne tekevät salaatit huomenna aamupäivällä. Salaatit täytyy hakea sieltä jo huomenna klo 13 mennessä jolloin ne on pidettävä kylmässä tuon ajan.
[/quote]
Siis pitopalvelu on kiinni juhannuksena mutta pystyy kuitenkin kakun toimittamaan hääpaikalle juhannuksena? Onko se kakkukin tehty ennen juhannusta?
En oo varmaan mitään ketjua täällä seurannut niin pitkään ja hartaasti kuin tätä!
Nyt ollaan jännän äärellä. Odotan raportointia häistä, sekä ap:lta että vierailta!
Mä toivotan mukavia häitä ap:lle ja hänen miehelleen! Viettäkää ihana päivä!
[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 18:46"]
Juhlat taitaa olla vasta huomenna. ap
[/quote]
ap?
Meillä oli varttu kaks desiä makaronivelliä/vieras, ja hyvin riitti..
Mä skoolaan maraboun sinisellä, mukavia häitä :)
[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 19:00"][quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 18:20"]Pikku pakko laittaa joku rajoitus kun noita pitopalvelu salaatteja on kumpaakin vain 50 hlölle? Äitini oli sitä mieltä että kattaus ei ole riittävä ja soitti eilen pitopalveluun ja tilasi molemmat salaatit. Pitopalvelu on kiinni juhannuksena ja ne tekevät salaatit huomenna aamupäivällä. Salaatit täytyy hakea sieltä jo huomenna klo 13 mennessä jolloin ne on pidettävä kylmässä tuon ajan.
[/quote]
Siis pitopalvelu on kiinni juhannuksena mutta pystyy kuitenkin kakun toimittamaan hääpaikalle juhannuksena? Onko se kakkukin tehty ennen juhannusta?
[/quote]
Ihanaa, rajoitukset salaatteihin, että puoli lusikallista per nenä :) ja kakkukin oli pienemmälle henkilömäärälle. Nooooh, mitä väliä, kunhan hääpari saa itse ottaa ekana.
Huhhuh olipa homma mutta nyt on kaikki laatikot tehty ja pakastettu. ap