Hjälp riittääkö 200gr makaronilaatikkoa yhtä häävierasta kohden?
Lisukkeena tarjottaisiin vihersalaattia, leipää (+voi), ruoka juomana maito, kotikalja tai mehu?
Kommentit (1450)
Jos ei ole varaa tarjota muuta kuin todellista arkiruokaa makaroonilaatikkoa, kannattaa varmaan juhlia vaan aviopuolison kanssa. Juu, ilman muuta ilman lihaa, edullisemmaksi tulee. Voisiko vielä jostain syystää? Itse annostelisin kyllä kaikille suoraan pahvilautaselle 100 grammaa ja lapsille 50 grammaa. Vettä tietysti juomaksi läheisestä lammesta.
Ehdottaisin hieman juhlavampaa menua tilanteeen huomioon ottaen. Ap, nyt on oikean liha-aterian paikka. Miten olisi nakit ja muussi? HK:n Aitonakkia saa tarjouksesta 400 g paketin hintaan 2,99. Muussijauhe ei maksa sitäkään.
Vierailija kirjoitti:
Lisukkeena tarjottaisiin vihersalaattia, leipää (+voi), ruoka juomana maito, kotikalja tai mehu?
Juu, riittää.
Mitäs jos vain annettasiin tämän ketjun vaipua unholaan, niin suosittu kun se olikin? Eiköhän viime kesänä kaluttu tämä aihe aika puhki... :)
terkuin ap, onnellinen vaimo (edelleen)
Vierailija kirjoitti:
Ehdottaisin hieman juhlavampaa menua tilanteeen huomioon ottaen. Ap, nyt on oikean liha-aterian paikka. Miten olisi nakit ja muussi? HK:n Aitonakkia saa tarjouksesta 400 g paketin hintaan 2,99. Muussijauhe ei maksa sitäkään.
hyvän vitsin murjaisit. ei nakeissa paljoa lihaa ole.
Alkumalja liköörikonvehti aperitiivilautasella 😂😂 mä en kestä! Kiitos nauruista!
Vierailija kirjoitti:
Musiikkina suomi-iskelmää ja hääleikkimä ylävartalo paljaana hikisten miesten juna. Häävalssina Petri Nygårdia. Onnea!
Osaan nauraen kuvitella. Tulen viimeisen päälle laitettuna häihin. Päädyn ilman paitaa Ramin, Jaskan, Ripan ja Pertin kanssa ilman paitaa tsuh, tsuh... emännät katsovat ja mitään ei olla otettu :)
Meillä ei riittäisi 200g makaronilaatikkoa edes 3v pienikokoiselle tytölle...
Ai että olisi ihana olla juhlissa joissa olisi teemana junttihäät. Lahjoina pitäisi tuoda vain paskoja lahjoja, ruuaksi olisi kaikkea ihmisten nykyään kauhistelemaa "kasariruokaa".
Minua häiritsi ap:n tapa laittaa lähes jokaisen virkkeen loppuun kysymysmerkki. Tuli tosi vajukki vaikutelma.
Lisäksi pitäisi kieltää sanan "makrulaatikko" käyttö. Ovatko tällaiset ihmiset jotain 5-vuotiaita?
Legendaarinen makaronilaatikko.
Olen päättänyt että tänä kesänä meidän häissä on makaronilaatikkoa, on se vaan niin hyvää ruokaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä syödään tänään makaronilaatikkoa.
Oi ihanaa! Vähän niin kuin sellaisten "juhannus teemaisten" häiden fiilistä ihan näin arkipäivänä!
Aika moukkamaista syödä arkena hääruokaa! Kaikenlaista väkeä täällä av-palstalla pyöriikin. Meillä on tänään makaronilaatikkoa, _viikonlopun_ kunniaksi! Ja juomana tietysti kotikalja.
NO MISTÄS MUISTITKIN OTTAA TÄMÄN IKIVANHAN AIHEEN TAAS ESILLE😱?
500g on se mitä keskivertomies vetää tosta vaan. Oon monesti hakenut sen verran ruokatunnilla makaronilooraa lähikaupasta.
Jos on tiukka budjetti, oisko esim. lohisoppa parempi?
Voisi Saarioinen ruveta tekemään eineslaatikostaan myös "Hääkokoa", eli 200 gramman versiota.
Makaronilaatikko ei kuulosta huonommalta kuin se vähän kiinteää tavaraa sisältänyt lihakastike ja perunat joita tarjottiin serkun häissä kertakäyttölautasilta.
Jos vastapainoksi on tryffelöityjä kananmunia ja sammenmätiä, niin kyllä riittää.
Vierailija kirjoitti:
Eli 300gr:kö on sopiva määrä? Lisäksi oli vielä salaatti ja leipä...
Eikös tuohon loistokkaaseen hää menuun kuulunut voipalakin?
Idiootti. Onko kaikki Häävieraat samanlaisia ruokahaluiltaan? Riittääkö kolme olutta kaikille häävieraille? Kuka tarjoaa makaronilaatikkoa häävieraille?? Miksi et pyydä jokaista tuomaan mukanaan oman roiskeläppäpizzan?
Niitä häämatkakuulumisia voisi ystävällisesti joku nostella. Kiinnostaisi lukea!