Hjälp riittääkö 200gr makaronilaatikkoa yhtä häävierasta kohden?
Lisukkeena tarjottaisiin vihersalaattia, leipää (+voi), ruoka juomana maito, kotikalja tai mehu?
Kommentit (1450)
En oo seurannut tätä ketjua mutta jokainen järjestäkööt häänsä omalla tyylillään ja budjetillaan ilman että irvitään. Onnea huomiselle!
Mistäs tiedät että täällä on irvitty, jos et ole seurannut tätä ketjua?
[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 12:08"]
Vastaan nyt vielä äkkiä noihin kahteen. Valokuvauksesta rahat menevät sille kuvaajalle pääosin,
[/quote]
Pääosin. :D Eli teette kuitenkin tiliä kuvillakin. Ei hitsi, miksi menin omiin häihin tuhlaamaan omia rahoja? LOL
No nih, H-hetki lähestyy. Toivottavasti AP raportoi häistään :D
Prinssihäitä juhlistin kakulla, nyt fiilistelen näitä häitä omatekoisella makaronilaatikolla.
Olisin voinut maksaa että olisin päässyt todistamaan näitä häitä.
[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 23:41"]No mutta ot, kyllä mekin laskettiin ne häät sen mukaan että vähintään plus miinus nolla ja todnäk plussalla..
[/quote]
On eri asia jäädä plussalle kuin yrittää tienata.
[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 11:12"]
Täh, onko nämä häät sittenkin oikeasti tulossa, kun täällä näin kuohuu yli?
[/quote]
Muutenkin hyvä olla eväät ja varsinkin edes vettä mukana, koska kaikki mahdolliset paikat ovat kiinni tänään.
Kohta häämarssi kajahtaa! Odotan innolla tämän jatkokertomuksen loppuhuipennusta.
Apua, en kestä! Tästä eteen päin aina kun teen muksuille makrulaatikkoa, nämä häät piirtyvät väistämättä verkkokalvolleni! :D
Kyllä tää on oltava provo. Perustelen sillä, että ei makrulaatikkoa häissä tarjoavalla voi olla niin lqaja ystäväpiiri, että löytyisi 180 kutsuttavaa.
[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 17:59"]
Kyllä tää on oltava provo. Perustelen sillä, että ei makrulaatikkoa häissä tarjoavalla voi olla niin lqaja ystäväpiiri, että löytyisi 180 kutsuttavaa.
[/quote]
Mutta ap kertoi jo, ettei kaikki kutsutut olleet niin kovin tuttujakaan.
Eiköhän kippistetä hääparin onneksi. Mulla löytyy vaan snickers patukka mutta ei kai se nyt niin justiinsa ole.
[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 18:07"]
Eiköhän kippistetä hääparin onneksi. Mulla löytyy vaan snickers patukka mutta ei kai se nyt niin justiinsa ole.
[/quote]
Yhdessä Snickers patukassa on enemmän kaloreita kuin koko häämenussa yhteensä.
[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 18:14"][quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 18:07"]
[/quote]
Yhdessä Snickers patukassa on enemmän kaloreita kuin koko häämenussa yhteensä.
[/quote]
:D
Mitä ihmettä! Eikö kukaan juhannuksen makaronilaatikko-häihin kutsuttu ole täällä kommentoimassa juhlien etenemistä? Me halutaan seurata tapahtumia ihan reaaliajassa. #Juhannus2015makaronilaatikkohäät
[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 18:19"]
Mitä ihmettä! Eikö kukaan juhannuksen makaronilaatikko-häihin kutsuttu ole täällä kommentoimassa juhlien etenemistä? Me halutaan seurata tapahtumia ihan reaaliajassa. #Juhannus2015makaronilaatikkohäät
[/quote]
Anteeks, tietenkin PAKASTE eli #Juhannus2015pakastemakaronilaatikkohäät
Ovatkohan heikoimmat vieraat jo sairaalassa?
Huhuu tietoja ja tilannepäivitystä odotellaan.
[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 17:05"][quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 19:29"]
Yhdessä pienessä einesmakaronilaatikossa on 400 g. Mieti itse, riittäisikö puolet siitä sinulle pääruuaksi. Mutta kai tämä oli provo.
[/quote]
Kysyn pikemminkin, että kuka jaksaa syödäs ellaisen kokonaan? Itse jaan sen määrän kolmestaan kahden lapseni kanssa..
[/quote]
Mitä??? Ok, taidat olla pienen pieni nainen. Meneehän tuommoinen 400g ihan hetkessä, makrulaatikko kun on vielä sellaista höttöä ettei paljoo täytä.