Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi me ei saada enää toista lasta vaikka...

Vierailija
11.06.2015 |

Ensimmäinen saatiin heti alulle...? Haluaisin tietää mikä vaikuttaa tähän, mut en oo vielä kehannu gynelle mennä..yli vuosi ollaan jo yritetty turhaan. Mietin oisko synnytyksessä voinut jäädä kohtuun että estäis,kun välillä on selittämättömiä vihlaisuja ja kipuja alamahalla,selkäleikkaus tehtiin vatsan ja selän kautta,oisko sillä osuutta asiaan? Jos ois niin kai lääkärin olisi pitänyt tästä riskistä mainita?lisäksi painoa on tullut synnytyksen ja leikkauksen myötä muutaman vuoden aikana reilu 30 kiloa, siinäkö syy? Niin kova vauvakuume on eikä näy eikä kuulu..huoh. Varmaan pitäs alottaa vaikka painon pudottamisesta.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paino ainakin. Ja ikää on? Sukusolut eivät parane vanhetessaan. Kummallakaan.

Vierailija
2/14 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä 22 ja mies 31. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylipaino vaikuttaa paljon. Minulla nyrjähti hormonitoiminta ekan jälkeen jotenkin, tuli kilpirauhasen vajaatoiminta ja munasarjat vanheni ennenaikaisesti. Esikoinen sai myös alun heti, toinen ei onnistu välttämättä ollenkaan.

Vierailija
4/14 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep. Ylipaino voi olla se syy

Vierailija
5/14 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on se ylipaino. 30 on saatanasti liikaa.

Vierailija
6/14 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylipaino, huono terveys, stressi.

Ala huolehtia itsestäsi paremmin ja laihdu siinä samalla ja unohda se vauva hetkeksi kun olet noin nuorikin ettei kiirettä ole. Ja jos elämäntaparemontin jälkeenkään ei vauvaa näy eikä kuulu niin tutkimuksiin vaan niin ehkä selviää syy ja saatte apua.

Vierailija
7/14 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin arvelinkin että painosta voi johtua. Olen ennen aina ollut normaalipainoinen ja hyvässä kunnossa,en ole halunnut itelle myöntää että olen nyt vain ylipainoinen läskikasa.. kaipasinki että sanotte kuin hirveä määrä on lihoa noin paljon noin lyhyessä ajassa,jospa se menis mullakin jakeluun että lenkille se on lähettävä. Selkäki nykyään kunnossa ni ei voi sitäkää tekosyynä enää käyttää ettei vois urheilla. Ap

Vierailija
8/14 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylipainon sijaan laitan veikkauksen miehen sukusolujen heikkolaatuisuudelle tai sille, että mies tuottaa niitä elinkelpoisia siittiöitä liian vähän.

Vierailija
9/14 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kanssa esikoinen napsahti heti, mutta toista sitten tehtiinkin noin 1,5 v (yksi keskenmeno välissä). Itselläni ainakin kesti noin puoli vuotta ennenkuin hormonit tasoittuivat imetyksen lopetuksen jälkeen.

Vikassa yrityskierrossa ennen raskauden alkua alkoi olla vähän taisteluväsymystä asian kanssa ja päätin itsekseni, että jos ei onnistu niin antaa olla sitten. Söin myös ovulaation ja menkkojen välissä greippejä urakalla, koska olin lukenut jostain, että greippimehu saattaa auttaa paksuuntamaan kohdun limakalvoa.

Nämähän ovat vähän henkimaailman asioita, mutta seuraavia kuukautisia ei tullut. Sitähän sanotaan, että stressi on yksi suuri syy, miksi raskaus ei ala.

Eli neuvoisin keskittymään hetkeksi muihin asioihin (esim. painon pudottamiseen terveellisellä ruokavaliolla ja liikunnalla, esikoisen kanssa touhuiluun tms. mistä tykkäät) ja jättämään sen yrittämällä yrittämisen tauolle.

Vierailija
10/14 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks me ei saada ensimmäistäkään. Iloitkaa siitä, että teillä on edes yksi.

Vierailija
11/14 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai olemme ikionnellisia että meillä on yksi ihana lapsi. Olisihan se kiva että hän sais leikkikaverin ja ystävän sisaruksesta..

Vierailija
12/14 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä, tosin yritystä pitempään takana. Eka tärppäsi helposti. Toista ei kuulunut.
Syynä ei ollut minun muutama liikakilo, eikä mikään mitä itsessäni luulin. Tein kaikkeni ja vielä enemmän, mies ei juuri elintapojaan muuttanut.. Menimme viimein tutkimuksiin ja kas, syy oli miehessä. Itselleni se oli suunnaton helpotus, kun olin vuosia syytellyt itseäni. Miehelle se tietysti oli kova paikka.. Mutta yhdessä selvittiin. Aloitimme hoidot ja eka yritys tärppäsi! Toka tulossa nyt. <3

Vierailija
13/14 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle kanssa gyne nuorena sanoi, että voi olla vaikeuksia saada lapsi, kun on noin paljon ylipainoa (18kg) silloin. Tulin tosin raskaaksi vahingossa muutama vuosi tuon jälkeen ja tuon painoisena.

Vierailija
14/14 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 18:56"]Se on se ylipaino. 30 on saatanasti liikaa.
[/quote]
On eri asia lihoa 30 kg kuin olla 30 kg liikaa. Onko sinulla muutenkin vaikeuksia ymmärtää lukemaasi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi seitsemän