Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka nopeasti sait (auton) ajokortin?

Vierailija
11.06.2015 |

Minulla ajokortin suorittamiseen meni kolme viikkoa, vuosi oli 1996. Ajaminen oli vaan jotenkin tosi luontevaa ja helppoa heti kättelystä, vaikka en ollutkaan auton ratissa ollut ennen ajokoulua. 

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on autokoulu.

Vierailija
2/7 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama, vuotta myöhemmin!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika hitaasti, meni melkein 18,5 vuotta

Vierailija
4/7 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen sain kortin ja vähän vajaa 2,5 kuukautta meni :D Nykyään autokoulussa pitää muuten olla ihan vähintään kuukausi, ei onnistu enää kolmessa viikossa. Ja meillä ei olisi edes kuukaudessa pystynyt mitenkään suorittamaan korttia, koska ajotunteja oli hankala saada varattua kun opettajan lukujärjestykset olivat niin täynnä kokoajan. Lisäksi teoriatunnit olivat välillä tosi typerästi, saattoi olla useampana päivänä samaa tuntia peräkkäin ja sitten monen viikon tauko sen tunnin järjestämisessä.

Vierailija
5/7 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
6/7 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisitte laittaa paikkakunnankin. Mulla meni varmaan pari kuukautta, ajoin kortin 1990 Helsingissä. Silti mulla meni ajotunteja keskiarvoa vähemmän. Naiset ja miehet oli vielä eroteltu, mulla meni myös miesten keskiarvoa vähemmän ajotunteja. Minimiajotunnit ois ollut kylläkin noin puolet siitä. Ei Hesassa ihan riittänyt. Liikennettä paljon. 

En ollut aiemmin ajanut autoa, mutta koin myös heti ajamisen omana juttunani. Inssistä ekalla kerralla läpi. 

Vierailija
7/7 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurustelin autokoulun opettajan pojan kanssa!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi viisi