Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kellään Almeraa?

Vierailija
11.06.2015 |

Kertokaa kokemuksia jos teillä on vanhempi Nissan Almera, noin vm. 2002. Budjetti riittäisi sellaiseen. Mielummin ostaisin saksalaisen, mutta ne on kalliimpia.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nissan on hyvä auto, mulla jo toinen almera elämäni aikana, kumpikaan ei ole koskaan ollut pahemmin rikki, eli ei ole ollut isoja vikoja. Autoa vaihdoin koska halusin uudemman. Suosittelen!

Vierailija
2/5 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vm. 02 almera on ollut elämäni paras auto <3 valitettavasti 5 vuotta sitten jouduin vaihtamaan sen isompaan. Ikävä sitä on!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli vm. 2003 Almera. Ongelmaton auto ja ihan hyvä ajettava. Suosittelen!

Vierailija
4/5 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa varautua koviin rengasääniin. Nissanit ovat suhteellisen huonosti eristetty rengasääniä vastaan, mikä on toki tyypillistä tavallisten Nissanien hintaluokan autoille.

Vierailija
5/5 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 19:04"]Kannattaa varautua koviin rengasääniin. Nissanit ovat suhteellisen huonosti eristetty rengasääniä vastaan, mikä on toki tyypillistä tavallisten Nissanien hintaluokan autoille.
[/quote]

Tää on muuten hyvä pointti, itse olen jo tottunut mutta aina kun on jonkun toisen, vähän uudemman auton kyydissä, on ihan ihmeellinen olo, voiko näin hiljaista autokyytiä olla :D -2

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi neljä