Löytyisikö sinulta tähän hätään kaapista mitään makeannälkään?
Mulla kauhea makeannälkä eikä muuta löytyny ku rusinoita. No menetteleehän nekin. :-P
Kommentit (46)
Ville vallattomia, fazeriina keksejä, suklaahippu keksejä... Mitä sais olla?
Joo, tuolla on vielä muutama joulukonvehti. Aloitin sokerittoman 1.1. eikä mieskään ole saanut niitä syötyä.
Joo, löytyy. Muksun synttärit vietetään sunnuntaina joten kaappi pursuaa herkkuja :D
Pakastimesta löytyy jätskiä. Pöydältä raparperipiirakkaa ja jääkaapista vanilijakastike.
Ostin juuri jäätelöä, lapsi (6-v) pyysi sen kunniaksi kun oli käynyt 2vk uimakoulun, ja osaa nyt uida 50m. Eli löytyisi jäätelöä.
Jos löytyy kaakaojauhetta, perunajauhoa ja maitoa, niin voithan tehdä paksua suklaakiisseliä vaikka.
Jos kaakaotakaan ei ole, niin vaniljan makuinen maitokiisseli on myös hyvää. Senkin voi tehdä vanukasmaisen paksuksi.
[quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 18:43"]Joo, löytyy. Muksun synttärit vietetään sunnuntaina joten kaappi pursuaa herkkuja :D
[/quote]
Jo torstaina? Meillä herkut säilyy hyvällä tuurilla yön yli :D Mies ja teini ehkä pahimmat syöjät. (Ja minä seuraavana)
[quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 18:47"]
[quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 18:43"]Joo, löytyy. Muksun synttärit vietetään sunnuntaina joten kaappi pursuaa herkkuja :D [/quote] Jo torstaina? Meillä herkut säilyy hyvällä tuurilla yön yli :D Mies ja teini ehkä pahimmat syöjät. (Ja minä seuraavana)
[/quote]
Kyllä nuo keksit säilyvät mutta hieman epäilen epäilyttää irtokarkkien kohtalo :D
Muksut kyllä jättävät rauhaan ja mieskin mutta minä olenkin sitten ihan toista maata.
[quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 18:42"]Ville vallattomia, fazeriina keksejä, suklaahippu keksejä... Mitä sais olla?
[/quote]
Mä otan kaikki. Nyt! Heti!!! 8-P ap
Persikoita, nektariineja ja kirsikoita nyt ainakin on. Jos jaksat odottaa, ainekset pullaan, jäätelöön tai piirakkaankin löytyy.
Ei meillä melkein ikinä liki herkkuja. Yleensä leivon kaurakeksejä tai jotain jos hirmuhimo.
[quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 18:48"]Mun hätävara makeannälkään on hunaja. Teelusikallinen riittää.
[/quote]
Aivan sama! Mrs. Nalle puh
Löytyy. Tai no, oikeastaan lapsella löytyy. Söisin siis lapsen karkkeja ja ostaisin uudet tilalle.