Nyt taas vituttaa kaikki, raivoan siis miehelle
Eikö parisuhde ollut sellainen, jossa omaa huonoa oloa ei tarvinnut peitellä? Kun en tiedä mikä mulla on niin sanon pahan olon olevan miehen syy, kärsiköön sekin tai siis kärsitään yhdessä, kun mä en enää jaksa yksin kärsiä.
Kommentit (62)
Eihän se ole miehen syy. Samalla otat riskin, että päädytte avioeroon, mies pettää tai jättää.
Jos syy on parisuhteessa kannattaa keskustella miten tilannetta voisi muuttaa
[quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 17:57"]
Eihän se ole miehen syy. Samalla otat riskin, että päädytte avioeroon, mies pettää tai jättää. Jos syy on parisuhteessa kannattaa keskustella miten tilannetta voisi muuttaa
[/quote]
Niin mutta eikö naiset aina raivoa miehille, kun heillä on paha olo. Miksi mä en sais? Siis ihan hyvällä omallatunnolla? En tiedä onko syy suhteessa, koska en tiedä saisinko parempaakaan. Ei kai se syy silloin suhde voi olla? Tyytyisin tähänkin, ellei mulla ois niin vitun paha olla. Mies on pilannut seksillä meidän suhteemme alun koska hän on parikymmentä vuotta vanhempi niin hänen ei ois pitänyt häiritä minua haluamalla ja vonkaamalla ennen kuin mä olen valmis. Siinä on yksi syy. Mutta se on vain jäävuoren huippu, missä kaikessa mättää.
ap
[quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 18:03"]
Eihän se ole miehen syy. Samalla otat riskin, että päädytte avioeroon, mies pettää tai jättää. Jos syy on parisuhteessa kannattaa keskustella miten tilannetta voisi muuttaa
[/quote]
Niin mutta eikö naiset aina raivoa miehille, kun heillä on paha olo. Miksi mä en sais? Siis ihan hyvällä omallatunnolla? En tiedä onko syy suhteessa, koska en tiedä saisinko parempaakaan. Ei kai se syy silloin suhde voi olla? Tyytyisin tähänkin, ellei mulla ois niin vitun paha olla. Mies on pilannut seksillä meidän suhteemme alun koska hän on parikymmentä vuotta vanhempi niin hänen ei ois pitänyt häiritä minua haluamalla ja vonkaamalla ennen kuin mä olen valmis. Siinä on yksi syy. Mutta se on vain jäävuoren huippu, missä kaikessa mättää.
ap
[/quote]
Normaalit naiset eivät raivoa miehelleen (tai muille) oman pahan olon vuoksi.
[quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 18:04"]
[quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 18:03"]
[/quote]
ap
[/quote]
Normaalit naiset eivät raivoa miehelleen (tai muille) oman pahan olon vuoksi.
[/quote]
No minne te tungette sitten sen pahan olonne? Olettepa jotain valopäitä, oikein enkeleitä, vai onko tuo vain oma harhainen luulokuvanne käytöksestänne?
[quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 17:58"]
Lähde lenkille
[/quote]
No en varmasti lähde, mitä se nyt auttaa? Mua on kohdeltu väärin. Muissakin asioissa kuin mainitsemassani.
Ja mies ei ole siihen syyllinen, mutta mies nyt asuu minun kanssani ja olen sille sanonut sata kertaa, että ei kannattais. No nyt sitä paskaa sitten tulee niskaan, kun edelleen on mun kanssa.
Mitä jos keskustelisitte miehenne kanssa pahasta olostasi ja sen syistä? Ei ole mitään järkeä raivota miehelle syyttä.. Ja toi, että haluat sen kärsivän, koska säkin kärsit.. Et hirveesti välitä miehestäs, kun vaan omat tunteet kiinnostaa.
Voithan sinä raivota sitä pahaa oloa, jos haluat. Eihän sitä tarvitse silti mieheen kohdistaa.
[quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 18:19"]
Mitä jos keskustelisitte miehenne kanssa pahasta olostasi ja sen syistä? Ei ole mitään järkeä raivota miehelle syyttä.. Ja toi, että haluat sen kärsivän, koska säkin kärsit.. Et hirveesti välitä miehestäs, kun vaan omat tunteet kiinnostaa.
[/quote]
Eikö omien tunteiden kuulukin kiinnostaa? Jos sulla menee hyvin niin välitä sä vaan miehestäs!
Mä voin pahoin, mulla ei ole kapasiteettia hyysätä mun miehen fiiliksiä! Vähänkö sekään ajatteli minua siinä seksiasiassa!
[quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 18:21"]
Voithan sinä raivota sitä pahaa oloa, jos haluat. Eihän sitä tarvitse silti mieheen kohdistaa.
[/quote]
No minne sitten? Kukkaruukulleko pitää puhua?
[quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 18:22"][quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 18:19"]
[/quote]
Eikö omien tunteiden kuulukin kiinnostaa? Jos sulla menee hyvin niin välitä sä vaan miehestäs!
Mä voin pahoin, mulla ei ole kapasiteettia hyysätä mun miehen fiiliksiä! Vähänkö sekään ajatteli minua siinä seksiasiassa!
[/quote]
Kannattaako sitten seurustella, jos rahkeet ei riitä? Mies on sun pään sisäsiin ongelmiin syytön.
Sitäpaitsi olen niin ylivertainen melkein joka asiassa mieheeni nähden, ettei mun tarvitse tehdä mitään muuta kuin olla vaan. Mies on ja pysyy. Tukekoon nyt minua jos osaa.
Mikäs vitun teini täällä itkee. Kaikkeen on jokin syy. Kannattais miettiä mistä tuollainen pahaolo johtuu. Itte en kattelis kauaa jos emäntä purkaisi mystisen pahan olon muhun jatkuvasti. Eli mikä sua vaivaa? Et kestä todellisuutta vai onko puolukkapäivät?
[quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 18:24"]
[quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 18:22"][quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 18:19"] Mitä jos keskustelisitte miehenne kanssa pahasta olostasi ja sen syistä? Ei ole mitään järkeä raivota miehelle syyttä.. Ja toi, että haluat sen kärsivän, koska säkin kärsit.. Et hirveesti välitä miehestäs, kun vaan omat tunteet kiinnostaa. [/quote] Eikö omien tunteiden kuulukin kiinnostaa? Jos sulla menee hyvin niin välitä sä vaan miehestäs! Mä voin pahoin, mulla ei ole kapasiteettia hyysätä mun miehen fiiliksiä! Vähänkö sekään ajatteli minua siinä seksiasiassa! [/quote] Kannattaako sitten seurustella, jos rahkeet ei riitä? Mies on sun pään sisäsiin ongelmiin syytön.
[/quote]
Kannattaa. Saan tukea mieheltä. Ainakin yleensä. Mutta nyt raivostuttaa harvinaisen paljon.
[quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 18:26"]
Mikäs vitun teini täällä itkee. Kaikkeen on jokin syy. Kannattais miettiä mistä tuollainen pahaolo johtuu. Itte en kattelis kauaa jos emäntä purkaisi mystisen pahan olon muhun jatkuvasti. Eli mikä sua vaivaa? Et kestä todellisuutta vai onko puolukkapäivät?
[/quote]
Toivottavasti sä et ole isä.
[quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 18:25"]
Sitäpaitsi olen niin ylivertainen melkein joka asiassa mieheeni nähden, ettei mun tarvitse tehdä mitään muuta kuin olla vaan. Mies on ja pysyy. Tukekoon nyt minua jos osaa.
[/quote]
Paljonkos pikkuneidillä oli sitä ikää?...
[quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 18:27"]
[quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 18:26"]
[/quote]
Toivottavasti sä et ole isä.
[/quote]
Mun lapset on jo maailmalla ja ne uskaltaa tehdä töitä, eivätkä syyllistä siitä parikumppaniaan ;)
Eikö tämä ollutkin se tapa, jolla naiset yleensä elää? Mäkin teen vaan siis niin.
ap