Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kiusaaminen vahvistanut luonteenpiirteitänne?

Vierailija
11.06.2015 |

Pahoitteluni jos otsikko on jotenkin huonosti muotoiltu kun en osaa asiaa paremmin ilmaista. Itseäni on kiusattu koulussa ala-asteelta lähtien, olen nyt ammattikoulussa opiskelemassa. Vaikka kiusaaminen on ollut erityisen rankkaa ja olen kärsinyt masennuksesta, on kiusaaminen myös vahvistanut minua ihmisenä ja tehnyt minusta sosiaallisemman. Olisin kiinnostunut tietämään että onko täällä ketään, joka on esim. tullut vahvemmaksi, sosiaallisemmaksi tai rohkeammaksi, kiusaamisen takia.

Kiitoksia kaikille vastaajille!

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyrkkeilytreenit on sujuneet paremmin. Eli on todellakin vahvistanut.

Vierailija
2/9 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suoruutta ja rehellisyyttä, rohkeutta. On vahvistanut. 

Vierailija
4/9 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen oikeasti iloinen ja positiivinen ihminen. Kiusaaminen on tehnyt minusta katkeran ja vihaisen. Eli ei ole.

Vierailija
5/9 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 16:52"]Nyrkkeilytreenit on sujuneet paremmin. Eli on todellakin vahvistanut.
[/quote] mulla karate! :-) Ja sit muutenkin musta on tullut suorasukaisempi, osaan nyt läksyttää jos minua kohdellaan tarpeettoman huonosti. En ota paskaa keneltäkään vastaan, mutta myös minun pehmeä puoli on tullut herkemmäksi.

Vierailija
6/9 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin minusta on tullut empaattinen

Vierailija
7/9 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Minusta on tullut henkisesti hyvin itsenäinen ja riippumaton muista. Minua ei kiinnosta pitävätkö muut minusta, joten voin olla aina aidosti se mitä olen murehtimatta niitä ihmisten tavallisia murheita siitä että sanoinko nolosti, mitähän ne minusta ajattelee jne.

Vierailija
8/9 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseeni kohdistunut kiusaaminen ei ole ollut erityisen rankkaa - tai ehkä ollutkin, mutta jäänyt itseltäni armollisesti tajuamatta.

Itsestäni on tullut myös (odottamaani) sosiaalisempi ja olen ihan mukavasti toteuttanut elämäni haaveita. Osa loukkaavista puheista on jäänyt hyvin mieleeni, mutta enpä niistä nyt jaksa kantaa kaunaa. Sticks and stones may break my bones but words will never hurt me, niinkuin asia englanniksi ilmaistaan.

Vierailija
9/9 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen myös henkisesti itsenäinen, en hännystele muita tai hakeudu narsistien seuraan, mutta kiusaaminen on toisaalta jättänyt sosiaalisten tilanteiden pelon ja epävarmuuden ylipäätään, mikä vaikuttaa vahvasti ihmissuhteisiin, töihin ja opintoihin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi viisi