Vietättekö ystävänpäivää?
Jos vietätte niin miten? Onko enemmän ystävyyden vai parisuhteen juhla vai ihan tavallinen päivä muiden joukossa? Itse olen aina viettänyt ystävänpäivää ihan vaan itsekseni ja pitänyt sen itseni hemmottelu päivänä. Tehnyt jotain vähän hienompaa ruokaa, ottanut lasin viiniä ja suklaata ja katsonut jonkun romanttisen hömppäleffan. Nyt olen sitten parisuhteessa enkä tiedä pitäisikö ystävänpäivää juhlistaa jotenkin yhdessä ja jos niin miten. Kun tuo että kokkaillaan yhdessä ja katsotaan sitten Netflixiä ei mitenkään eroa meidän normaalielämästä.
Kommentit (26)
Pari kertaa ollaan ostettu Lidlistä ne sydämenmuotoiset pizzat.
Samanlainen turhake kuin halloween ja naistenpäivä siinä merkityksessä missä suomalaiset naiset sitä haluaa viettää.
Itsekseni minäkin sitä olen aina viettänyt ja esim nuorempana parisuhteissa vielä eläessäni onnistuin jotenkin aina löytämään kumppaniksi miehiä joita ei kiinnostanut koko päivä mitenkään. Enkä siis koskaan kaivannut mitään suurieleistä saati kallista vaan yhdessäoloa ja kenties vaikka jotain normiarjesta erottuvaa, hieman parempaa ruokaa joka olisi siis tehty yhdessä. Tai olisi menty vaikka pizzalle.
Itse olen aikuisiällä yleensä aina leiponut ystävänpäiväksi jotain "tavallista" pullaa erikoisempaa ja on tullut kokeiltua uusiakin reseptejä ja niin teen edelleen vaikka ikisinkku olenkin. Usein tulee myös hankittua joko tulppaanikimppu tai neilikoita.
Kyllä jos ystäviä oliisi niin jotain kujeita keksiä.
Aika höpöhöpöpäivä. Mut hyville ystäville toivotan hyvää ystävänpäivää, onhan se tavallaan kiva muistaa ystäviä ja olla kiitollinen heistä. Jos oon ollut parisuhteessa on saatettu käydä syömässä tai leivoskahvit juoda, todellakaan ei mitään lahjoja, koska mun mielestä se tuntuu teennäiseltä juhlalta. Joku vaan kalenteriin laittanut että nyt on ystävänpäivä että voi myydä tavaraa. Edellisessä suhteessa saatiin pieni riita aikaan kun ei erityisemmin ystävänpäivä kiinnostanut (eli en oma-aloitteisesti alkanut hössöttää ja suunnitella jotain romantiikkailtaa) ja toinen kun kuukauden päästä mies alkoi vihjailla että pitäisi viettää sitä "miesten versiota", vaikka ei ystävänpäivänä eikä myöskään naistenpäivänä edes tullut sieltä suunnasta mitään erityiskohtelua mulle. :D
Juhlapäivän voi pitää kun on aikaa ja aika. Ystävänpäivää voi juhlia kun on hyvä olo ja se ilostuttaa.
JuhlaHemmo.