Rohkeinta mitä olet tehnyt eräpalaverissa kokouksen aikana joko kamera päällä tai ilman?
Kommentit (12)
Mieheni on osallistunut etäpalaveriin niin, että läppäri oli minun alastoman vartaloni päällä. Hauskaa oli molemmilla.
Mieheni istui pitkää palaveria teamsissa. Laittoi viestiä että vielä kestää yli tunnin vaikka sen olisi pitänyt loppua jo ajat sitten. Hänen olisi pitänyt lähteä jo kaverinsa kanssa mökillemme viettämään viikonloppua. Tiesin että häntä vitutti istua siinä palaverissa eikä hänen tarvinnut osallistua siihen kuin harvoin.
Ajattelin että piristän häntä ja riisuin itseni alasti ja menin tietokoneen toiselle puolelle. Leikin hieman nänneilläni ja siirryin pöydän alle ottamaan häneltä suihin. Ei mennyt montaa minuuttia kun hän laukesi ääneti suuhuni.
Nousin ylös ja menin takaisin.
Sieltä tuli tunnin päästä onnellinen mies takaisin ja sain vielä pikaisen nuolennan sohvalla ennen hänen lähtöään.
Kaikenlaista. Kerran takastajatar otti suihin pöydän alla. Toisen kerran katselin kun hän alastomana masturboi sohvalla, muutaman metrin päässä. Kerran oli rakastajattaren kanssa tuhma zoom. Katselin kun hän masturboi ruudulla. Vaimo istui sohvalla nuutaman metrin päässä.
Nuo kamerat päällä. Toki on kaikenlaisia tilanteita, kun ollaan oltu työaikana hotellin päivähuoneessa panemassa ja tulee työpuhelu, mutta ne ilman kameraa.
Mulla meinasi eräpalaverissa päästä pieru
Vierailija kirjoitti:
Eräpalaverissa ammuin hirven.
🤣 hassua
Ei ollut kamera eikä mikrofoni päällä, mutta:
- Runkannut ja lauennut, kun työkaveri selitti jotain palaverissa.
- Ollut sexchatissa kamera ja mikrofoni päällä ja lauennut.
Äsken oli etäpalaveri, jossa kamera ja mikrofoni oli päällä koko ajan. Läppäri oli sylissä. Hiplasin penistä koko palaverin ajan, mutta en lauennut. Kamerassa näkyi mulla vain pää ja hartiat, mutta penis oli läppärin etupuolella.
Ollut Teamsissä nuoremman miespuolisen alaisen kanssa. Yläosana paitis ja alaosana sukkahousut ja pikkarit
Tunkenut sormet housuihin ja hyväillyt klittaa. Olin lähellä orkkua mutta koska kamera oli päällä niin ihan loppuun asti en ajatellut mennä.. kunnes sitten tuntui liian hyvältä, laitoin kameran hetkeksi pois ja annoin mennä.
Siivosin keittiön