Eihän tänään pitäny mennä töihin?
Kommentit (13)
Vierailija kirjoitti:
Piti. Tässä juon kiireeni keskellä kupposen kahvia ja olen koko Pääsiäisen töissä yövuorossa.
Niin siis tuplavuoro. Pikkuisen väsyttää.
Vierailija kirjoitti:
Tietysti piti, senkin tonttu 🙄
Tontuthan ahertaa Korvatunturilla ympäri vuoden.
Minun ei tarvitse mennä enää töihin koska irtisanouduin sen jälkeen kun Minja kertoi että jos ei ole työhaluja niin voi maata kotona täysillä tuilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietysti piti, senkin tonttu 🙄
Tontuthan ahertaa Korvatunturilla ympäri vuoden.
Tontut vapautettava Joulupukin hikipajasta. Ei ihme, että pohjoisessa riistetään marjanpoimijoitakin, kun on näin pitkät perinteet.
Jos kyse on säännöllisestä ma-pe työstä, niin pitkäperjantai on pyhä eikä töihin mennä. Monilla aloilla on kuitenkin sellaisia hommia, joita ei voi jättää tekemättä, esim. hoitotyö, että siellä pyörivät vuorot ihan normaalisti. Pyhälisillä, kuitenkin.
Vierailija kirjoitti:
Mä dokaan nyt.
Sama. Eiliseltä jäi yllättävän paljon juotavaa, kun väsähdin kesken kaiken.
Eisaatana, nyt selaan vauvapalstaa jo vapaa-ajallakin.
Vierailija kirjoitti:
Piti. Tässä juon kiireeni keskellä kupposen kahvia ja olen koko Pääsiäisen töissä yövuorossa.
Hyi helvetti! Rahan ahneusko tuota tekee? Itse en viitsisi koska rahaa on. PS. En ole demari.
Vierailija kirjoitti:
Jos kyse on säännöllisestä ma-pe työstä, niin pitkäperjantai on pyhä eikä töihin mennä. Monilla aloilla on kuitenkin sellaisia hommia, joita ei voi jättää tekemättä, esim. hoitotyö, että siellä pyörivät vuorot ihan normaalisti. Pyhälisillä, kuitenkin.
Lisillä ja lisillä. Aitoa vassaritoimintaa.